Staan altijd klaar. Ook als je iets niet begrijpt (DUS net als ik een leek bent) in alle rechtsgebeuren, dan wordt er alle tijd genomen om je het uit te leggen (daar was bij mij veel geduld voor nodig). Betrokkenheid ook erg hoog. Bepaalde punten waarvan ik dacht gaan ze niet begrijpen werd begrepen in al paar zinnen ondanks het zeer gecompliceerde zaak van mij. Mee denken en je dingen van een andere invalshoek in te laten zien maakt dat ik wist dat er echt mee gedacht werd. Om over de liefdevolle/afleidende aanpak bij stress momenten (zoals bij een zitting) niet eens te hebben. Advies die ik kreeg was op moment of punt waarop ik het geadviseerd kreeg vaak moeilijk aan te nemen (gezien emotionele toestand van mij op dat moment). Maar ben heel blij dat ik deze toch opgevolgd heb wat dus maakte dat de deskundigheid van deze advocatenkantoor zeer zichtbaar werd op latere termijn (voor mij dan). Soms zit je in een positie dat je denkt/weet dat onrechtvaardige bepaalde situaties onmogelijk te rechtvaardigen zijn door gebrek aan bewijs enz.(feit). Maar advocaten kantoor Zeeland heeft daarvoor ook een handboek of zo ervoor liggen (geen idee). In ieder geval wat ik nooit verwacht had wat gerechtvaardigd kon worden is hun wel gelukt gewoon door punten te zien waar je zelf niet aan denkt. (En genoeg/duidelijk is voor de rechter). Mr krijger verstaat z'n vak.

• Ervaring met: Personen- en familierecht

Ze hebben ervaring met zaken met veel participanten. Wij begonnen met zo'n 190 eisers. Dat werd zeer ervaren in goede banen geleid. Verder was er zeer goede kennis van zaken, werd er goed geluisterd en altijd snel gereageerd.

• Betrokkenheid
  • Ervaring met: Fiscaalrecht (belastingadvies)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Heeft naar mijn idee in het begin iets te lang geduurd. Had wat sneller kunnen handelen.

• Ervaring met: Personen- en familierecht

Hele fijne omgang en heel deskundig met gedrevenheid

• Ervaring met: Personen- en familierecht

vooropgesteld zou ik wederom, indien van toepassing, de advocaat van het Advocatenkantoor Zeeland, contacten. Dit omdat hij mij, de klant, centraal zette en een behoorlijk inzicht toonde in mijn omstandigheden. Zijn adviezen kon ik over het algemeen goed opvolgen en ik haakte slechts af waar het mijn eigen emotie betrof. Het ging te snel en ik was zeker niet zover dat ik de relatie kon en wilde afsluiten. Doorgaan met mijn advocaat zou wel een keuze inhouden en daar was ik nog niet aan toe. Dat zegt niets over zijn werk. Dat was to-the-point en helder. Hij was er voor mij en schilderde duidelijk de contouren waarin ik verweven was. Ook nu nog, bij het archiveren van mijn case, krijg ik tips en adviezen. Dat is zorg! Daar hou ik van. Ook was het kantoor flexibel op kostenspreiding, een uitkomst. Al met al geen vervelende ervaring, ik zou het zo weer doen.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Mr. Krijger is een zeer vakkundig en professioneel advocaat die op mij zeer adequaat en ook menselijk overkomt. Aanrader!!!

• Ervaring met: Mediation

Tarief is fors, maar waar voor je geld.

• Ervaring met: Ondernemingsrecht

Deskundige en ervaren advocaten. Een prachtig resultaat! Van harte aanbevolen

• Ervaring met: Ondernemingsrecht

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ongelooflijk hoge kosten gehad bij dit kantoor. Kosten werden niet vermeld bij intake. Kreeg een rekening van 358euro voor het schrijven van een brief door dit kantoor. Vervolgens kwam daar nog een rekening bij van 100 euro. Totaal dus 458euro betaald voor t schrijven van een brief door dit kantoor!!

• Ervaring met: Contractenrecht

In een voor mij heel zware periode heeft Roeland Maat heel snel het erfrechtelijk conflict met andere familieleden weten af te handelen.

• Ervaring met: Erfrecht

• Ervaring met: Strafrecht

Duidelijkheid en betrokken !

• Ervaring met: Strafrecht

Op een prettige en zakelijke manier ons recht gehaald met dank aan Fabian.

• Ervaring met: Strafrecht

Zonder twijfel een ieder aantebevelen. MR. Roeland Maat verstaat z'n vak,kennis en kunde.