Heel behulpzaam!

Er werd altijd heel goed meegedacht en gekeken naar mijn persoonlijke situatie. Dat was heel fijn

Kundig en betrokken!

Alle verloskundigen zijn bevlogen, en zeer kundig. Ik kijk met een goed gevoel terug op de bevalling, mede dankzij de betrokkenheid van Willemijn!

• Persoonlijke begeleiding

Uitstekende persoonlijke begeleiding en goed samenwerkend team

Het hele team van VK Zuid heeft me goed begeleid gedurende mijn zwangerschap. Het was leuk te zien hoe de communicatie tussen alle VK vlot ging en iedereen op de hoogte was van mijn "dossier". Ik kon bij iedereen terecht voor al mijn vragen en zelfs buiten de "openingsuren" stond er altijd iemand paraat. Ook alle workshops rond zwanger en bevallen waren goed georganiseerd en er was een divers aanbod.

• Persoonlijke begeleiding

Goede ervaring, ervaren en kundige dames

Altijd erg prettige gesprekken gevoerd en ook telefonisch altijd netjes te woord gestaan. Uiteindelijk beviel ik te vroeg en was ik niet in de buurt en ben dus niet geholpen door hun tijdens de werkelijke bevalling, maar ze hebben mij daarna meerdere keren gebeld en opgezocht om goede nazorg te leveren. Dus al met al erg tevreden over Verloskundigen Amsterdam Zuid!

• Persoonlijke begeleiding

Hele goede ervaring en steun gehad.

Heb hiervoor ook kinderen gehad en ervaring gehad met verloskundigen maar deze keer heb ik de beste ervaring opgelopen. Heb zoveel steun van de dames gehad en adviezen. En ze zijn altijd bereikbaar en komen ook als je ongerust ben of je kan ook naar de praktijk. Bij hun maakt het niet uit of het nou midden in de nacht is. Ze staan altijd klaar voor je en ook voor elkaar als collega's.

Hele deskundige, lieve dames

Ik heb me altijd in goede handen gevoelt bij VZ. Iedereen van het team zorgde heel goed voor me tijdens de zwangerschap en ook nog daarna.

• Persoonlijke begeleiding

Dames zijn een top team denken met je mee stellen je gerust en zijn zeer ervaren. Ik heb een zeer goede tijd bij ze gehad.

Excellent!!

All the midwives were giving all the attention I needed and they were willing to answer all my questions. I am very grateful for all the help I received, especially during labor but also before and after.

Fijne begeleiding vol vertrouwen

3 zwangerschappen bij deze top vrouwen gehad super fijne support voor en tijdens de bevallingen ze stellen je op je gemak zijn altijd bereikbaar en stellen je gerust heel fijn !

Hele prettige verloskundigenpraktijk

Stuk voor stuk vriendelijke en zeer capabele verloskundigen die weten waar de het over hebben!

• Persoonlijke begeleiding

Very enjoyable and informative appointments

Always felt comforted, well informed & taken care of.

• Personal support

Zeer fijne dames en goede begeleiding na de bevalling. Tijdens de zwangerschap zat ik bij het ziekenhuis onder controle, dus heb alleen de nacontrole gehad. Van 3 zwangerschappen begeleiding van Verloskundigen Zuid en ben zeer happy over het contact en deskundigheid! Zeker een aanrader!

Perfect!

In mijn geval kon niemand van lieve dames bij mijn bevalling in ziekenhuis zijn.. dat was wel jammer!

• Persoonlijke begeleiding

Fijne, betrokken en lieve dames met een heel persoonlijke benadering! Top!

Superlieve en deskundige verloskundigen. Het was altijd weer een feestje om langs te gaan, omdat ze jouw zwangerschap speciaal maken. Het voelde nooit alsof ik de zoveelste zwangere was en het voor hen routine was, maar ze reageerden steeds weer enthousiast, lief en geïnteresseerd op mijn (en ongetwijfeld veel dezelfde als andere vrouwen) zwangerschapsperikelen. Hoewel ik tijdens mijn zwangerschap met 30 weken ineens medisch werd door complicaties bleven de verloskundigen gedurende het ziekenhuistraject ontzettend betrokken door geregeld te bellen. Ook na de bevalling kwamen ze langs en bleef de interesse in mij en mijn dochter. Ik heb nog wel eens gebeld voor acute vragen, waar altijd de tijd voor werd genomen en ook kon ik wekelijks komen wegen! Topteam!

• Persoonlijke begeleiding

Superfijn contact en begeleiding om vertrouwd door zwangerschap te gaan

De verloskundigen hebben me in alle controles vooraf, maar zeker in de dagen in aanloop naar mijn bevalling superfijn geholpen. Altijd positief vriendelijk over de voortgang, duidelijk, betrokken, met tijd en begrip. Heb daardoor mijn hele zwangerschap, ook als er iets onzeker was of extra gecontroleerd moest worden, met veel vertrouwen uitgedragen. Toen ik uiteindelijk in ziekenhuis moest zijn voor controles voor bevalling, kwam Jennie ook nog langs om te vragen hoe het ging. Zo attent!. Dank dames.

• Persoonlijke begeleiding

Hele fijn ervaring en zal het iedereen aanraden

De verloskundige neemt de tijd voor je , tijdens de bevalling erg goed ondersteund, bedankt!

Professioneel, cordaat en vriendelijk

Het team is goed op elkaar ingespeeld. Ze stellen je gerust en geven je nuchter advies. Tijdens de bevalling was susanne heel helder in haar communicatie, cordaat en tevens grappig en vriendelijk.

• Persoonlijke begeleiding

Zeer professionele en deskundige verloskundigen met een persoonlijke benadering.

Zeer prettig. Er was een bijzonder hoge betrokkenheid, zowel tijdens de zwangerschap als na de bevalling. Ik heb ontzettend veel aan alle verloskundigen gehad.

Super zorg !

Heel ervaren en lief team verloskundigen. Ze nemen de tijd voor je en luisteren naar je als je het nodig hebt! Bij een eventuele volgende zwangerschap zou ik zeker weer bij hen in zorg willen !

• Persoonlijke begeleiding

Lieve, zorgzame en professionele meiden

Ik ben goed begeleid en vond het fijn in de 9 maanden alle verloskundigen een keer gezien te hebben. Uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen zonder verloskundige van Zuid. Maar ze bleven mij heel fijn checken en hele goede nazorg!

• Persoonlijke begeleiding

Goede, professionele begeleiding rondom zwangerschap en bevalling

Tijdens mijn twee zwangerschappen ben ik begeleid door verloskundigen van Amsterdam Zuid. Ik vond het altijd een prettige begeleiding, betrouwbaar en professioneel. Ze zijn altijd bereikbaar voor vragen. Mijn tweede zoontje is thuis geboren, de begeleiding hiervan vond ik prettig en goed. Ik kijk met een goed gevoel terug naar de zwangerschappen en bevallingen. Ook in de kraamperiode komen ze bij je langs en zijn ze ook altijd bereikbaar voor vragen. Zeker aan te raden!

• Persoonlijke begeleiding

Verloskundigen die naar je luisteren en met je meedenken.

Tijdens mijn zwangerschap vond het ik het altijd heel spanned om naar de verloskundige te gaan. Ik werd echter altijd heel relaxed en vrolijk behandeld waardoor ik ook rustiger was. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en goed beantwoord op al mijn vragen. Ik voelde me altijd welkom en mijn bevalling was super gegaan. Ik was heel erg onder de indruk over hoe goed de begeleiding was. Omdat ik niet medisch was werd mijn geboorteplan ook keurig gevolgd. Ik ben ze heel erg dankbaar.

• Persoonlijke begeleiding

Zeer betrokken, servicegericht, persoonlijk en professioneel

Alle verloskundigen zijn zeer professioneel, oplettend, warm en denken met je mee. De assistentes zijn erg betrokken en ontzorgen je waar mogelijk. Mijn bevalling was nogal pittig, maar erg tevreden over de steun, fanatieke aanmoediging en adequate keuzes. Het resultaat is een super mooie gezonde zoon! Kortom, weer een hele goeie ervaring net als bij de zwangerschaps- en bevallingsbegeleiding van onze eerste. Dank!

betrokken, kundig, lief

Hele betrokken verloskundigen, stuk voor stuk kundige en lieve mensen die meeleven en meedenken. Zonder verloskundige bij ons in het ziekenhuis was de bevalling hoogstwaarschijnlijk veel minder prettig verlopen. Door het adequaat ingrijpen van de verloskundige kon de bevalling spoedig en zonder medisch ingrijpen plaats vinden, heel fijn!!

Great experience

I am an expat and Verloskundigen Amsterdam Zuid helped me through my forst pregnancy. I felt that all of the midwifes were very helpful and able to answer all of my questions and make me feel at ease.