Periode in mijn zwangerschap en na de bevalling als heel fijn ervaren met zulke lieve verloskundigen

De periode in mijn zwangerschap en na de bevalling als heel fijn ervaren met zulke lieve en ervaren verloskundigen.

Professioneel

Professionele zorg, veel bekwaamheid. Had het gevoel dat ik in goede handen was.

• Persoonlijke begeleiding

I felt safe, happy and taken care of - thank you!

I had both my children with Verloskundingen Amsterdam Zuid and was really happy with my experiences. I really like the midwives approaches throughout my pregnancies which ensured I had happy and smooth pregnancies. I was so impressed with the midwives during the birth of my second child which was spontaneously at home! They were so calm, quick, professional, encouraging, positive and super great! I highly recommend them. :-)

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Professionality & trust
  • Advice
  • Personal support

Geweldige beg

Allebei mijn zwangerschappen een super begeleiding gehad. Heel goed bereikbaar als je vragen hebt of je ergens zorgen over hebt. Ook nemen ze alle tijd tijdens de controles en zorgen ze voor een hele persoonlijke benadering. Tijdens de bevalling hele kundige begeleiding en coaching. We waren een team, waardoor ik heel goed terug kijk op zowel de zwangerschappen als bevalling! Ze geven je alle vertrouwen.

• Persoonlijke begeleiding

zeer veilige en vertrouwde omgeving

Heb twee zwangerschappen met deze dames ervaren en beide waren fantastisch!

Zeer tevreden over begeleiding door Verloskundigen Amsterdam Zuid

Ik heb de begeleiding door de verloskundigen Amsterdam Zuid als heel prettig en professioneel ervaren. Ik ervaarde veel ruimte om bij vragen of twijfels even contact te hebben, zowel tijdens de zwangerschap als in de kraamweek. Ze staan echt voor je klaar met goede adviezen. Veel dank, speciaal aan Ingrid en Jennie!

Proffesionele, vriendelijke verloskundigen

Goed geholpen gedurende de gehele zwangerschap

• Persoonlijke begeleiding

Een warm bad aan super persoonlijke en professionele verloskundigen!

Door Verloskundigen Zuid heb ik een hele fijne zwangerschap en bevalling gehad. Iedere onzekerheid werd serieus genomen en mijn bevalling werd op een hele fijne manier begeleid.

Kundig en betrokken

Aardige en betrokken dames, zwangerschap en bevalling zijn - mede dankzij de verloskundigen - goed verlopen

• Persoonlijke begeleiding

Een geweldig team verloskundigen met ontzettend veel passie voor wat ze doen.

Aanrader!!

Een goed, vertrouwde praktijk. Ik raad het elke zwangere vrouw aan om voor dit praktijk te kiezen. Goede begeleiding, goede communicatie en leuke lieve mensen werken er.

• Persoonlijke begeleiding

Mede door de fantastische, deskundige verloskundigen heb ik een positieve bevalervarinig

Vanaf het eerste moment voelde de praktijk 'verloskundigen Amsterdam Zuid' vertrouwd en boven ze de juiste service. Afspraken waren kort maar krachtig en werd ik tegen zeker tegen het einde van mijn zwangerschap goed begeleid. Als ik vragen had, kreeg ik naar tevredenheid antwoord. De onzekerheid die ik af en toe had konden ze goed wegnemen. Tijdens mij bevalling waren ze erg hands-off. Dit heb ik als zeer prettig ervaren en voelde het alsof ik het volledig samen met mijn partner heb gedaan. Op het moment van persen was ik juist volledig gesteld op de verloskundige om mij er door heen te begeleiden en ook hier voelde ze precies aan wat ik nodig had en kon mij dit op een fijne manier bieden.

Perfect!

Deze lieve dames stond altijd voor mij klaar!!! Helaas bij mijn eerste bevalling waren ze niet bij, maar toch belde ze mij en kwamen daarna op bezoek. Bij mijn tweede bevalling ging alles prima - ik ben heel blij en dankbaar voor alles.

• Persoonlijke begeleiding

Geweldig bij eerste kind, voldoende bij tweede kind

Super goed bij begeleiding van mijn eerste kind, ik miste wel wat aandacht bij mijn tweede zwangerschap. Desalniettemin zeker aan te raden!

• Persoonlijke begeleiding

Een zeer professioneel en bevlogen team verloskundigen

Mijn ervaring met de praktijk was prima. Ik weet dat dat niet echt best klinkt, maar dat heeft niks met de verloskundigen of de praktijk te maken maar met mijn voorkeur voor meer persoonlijke begeleiding.

Heel fijn!

Hoewel ik de hele zwangerschap onder controle van het ziekenhuis stond, was het contact erg fijn. Prettig idee om te weten dat ze altijd voor me klaar stonden voor het geval dat.. En super dat Ingrid en Tineke na de bevalling de controles deden (ook al waren we verhuisd). Kortom: ben overal heel tevreden en positief over!

A warm and caring team

As an expat, it was a bit scary having a baby away from my family so it was nice to feel so well looked after and cared for by the team. I felt well informed, that I could ask anything, and that I was the main decision-maker. 'Bedside manner' for physical exams was very reassuring, and I felt well-advised about options when my due date came and went. Although I ended up under hospital care for the main event, I really appreciated having met everyone on the midwife team over the course of the pregnancy. I would definitely recommend Verloskundingen Amsterdam Zuid.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Professionality & trust
  • Advice
  • Personal support

Heel fijn

Hele lieve verloskundigen en fijne praktijk. Ik vond het zelfs een beetje jammer dat ik er na de bevalling niet meer heen hoefde haha! Na heel veel uur weeën uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen, maar alle tijd thuis goed en fijn begeleid. Ze kijken echt naar de vrouw en hoe zij het wil doen en geloven in de kracht van het vrouwelijk lichaam. Bij een volgende zwangerschap kom ik zeker terug.

Gewoon heel goed.

Heel persoonlijk, toegankelijk, vertrouwd en altijd bereikbaar voor al je vragen tijdens je zwangerschap en daarna.

• Persoonlijke begeleiding

Heel fijne verloskundige praktijk, Juiste begeleiding en advies . Je kunt altijd met alles terecht en ze luisteren ook echt naar je

• Persoonlijke begeleiding

Hele professionele en persoonlijke zorg!

Via via werd deze praktijk me aangeraden en ik heb geen moment spijt gehad dat ik voor Verloskundigen Amsterdam Zuid heb gekozen. De praktijkassistentes en verloskundigen zijn stuk voor stuk super professioneel maar ook ontzettend sympathiek. Geen vraag is te veel. Wanneer ik ergens over twijfelde was het altijd mogelijk om even te bellen of langs te komen en toen ik me richting het einde van mijn zwangerschap ergens zorgen om maakte, stond er binnen no-time iemand op de stoep om het te checken. Ik weet niet hoeveel verloskundigen een praktijk gemiddeld heeft, maar 5 is wat mij betreft perfect. Ik heb alle verloskundigen meermaals gezien tijdens controles, waardoor ik ook zeker wist dat er geen vreemde bij mijn bevalling zou zijn. Ik zou iedereen deze praktijk aanraden!

• Persoonlijke begeleiding

Goede begeleiding en fijne dames

Duidelijke communicatie en prettig in de omgang. Goed begeleid tot de overdracht met het ziekenhuis.

• Persoonlijke begeleiding

Mijn ervaring is in Verloskundigen Amsterdam heel goed.

• Persoonlijke begeleiding

Geweldige zorg tijdens en na je zwangerschap.

Tijdens mijn eerste zwangerschap erg fijne begeleiding en zorg ervaren bij Verloskundigen Amsterdam Zuid. Ze staan op ieder moment van de dag voor je klaar! Met zorgen en vragen kan je altijd bij ze terecht. Ook na de bevalling erg betrokken gebleven en alert op de mentale en fysieke gezondheid van de moeder. Bedankt voor jullie steun en hulp :-)

Hele lieve betrokken vrouwen

Helaas is mijn bevalling anders gelopen dan verwacht. Ik heb erg lang geperst waardoor de baby nog dieper is komen te liggen. Uiteindelijk is mijn blaas gescheurd bij de keizersnede. Suzan gaf aan al te weten dat de baby diep lag, misschien de volgende keer meteen over gaan op keizersnede. En niet te lang laten persen! Ik moet nog een keer geopereerd worden en loop hier nog maanden mee. (Ook door COVID)Ik kan niet ver van huis en ben enorm beperkt. Toch ben ik blij met hoe jullie te werk zijn gegaan, tijdens de bevalling is Suzan heel lief en fijn geweest. Ook de andere vrouwen heel fijn! Ik zal jullie aan al mijn vriendinnen aanraden