Gewoon goed

Goede prijs kwaliteit. Heb al meerdere kozijnen door hun laten plaatsen.

Tweede keer dat wij kozijnen bij Horsten bestellen, dit omdat de eerste keer ook al tevreden waren. Wederom geweldig werk geleverd, met goede kwaliteit kozijnen. Zeker een aanrader!

Geweldige service

Snel, vriendelijk en altijd te bereiken.

Vakkundig vriendelijke mannen

Duurde wat langer als afgesproken, maar wel zeer tevreden over het resultaat.

Goede service en afwerking

Opnieuw gekozen voor Horsten Kozijnen vanwege snelle maar perfecte afwerking. Ruimen netjes hun rommel na hun werk. Kortom top. Enige minpuntje is de hoeveelheid aanbetaling die je moet doen voordat ze komen.

Snel, schoon en netjes gewerkt.

Met z'n tweeën, netjes en snel de kozijnen geplaatst. Verder waren het vriendelijke en goeie gasten.

Geheel volgens afspraak

Correct en zoals het hoort

Mooie kozijnen en goede service

Horsten kozijnen levert mooie kozijnen en het werk wordt uitgevoerd door vakmensen.

Heel erg tevreden!

De kozijnen zijn erg netjes geplaatst. Oude kozijnen zijn verwijderd, nieuwe geplaatst zonder beschadigingen aan het muren cq tegelwerk. Afwerking is met zorg en aandacht aangebracht. Erg tevreden over hoe het voltallige team van HorstenKozijnen deze klus heeft uitgevoerd!

uitstekend tevreden over de uitvoering door ervaren monteurs

een lange levertijd, maar wel goed aan de afspraken gehouden. het kost wat maar het was de moeite waard.

Snel en. Lovend afspraak

In één woord: prima

quality products, installation and service.

I am very happy to choose Horsten Kozijnen because the windows and doors they provide are high quality and installation service people are skilled in what they are doing.

Ik raad iedereen om door horsten kozijnen de kozijnen laten plaatsen

Ik ben helemaal tevreden met horsten kozijnen de monteurs die bij mij kozijnen hebben. Geplaatst hebben top werk afgeleverd

Goede en snelle service

Medewerkers die de kozijnen plaatsten waren kundig, hardwerkend, vriendelijk en werkten bijzonder netjes. Hanteerden zelfs meerdere keren de bezem. Alle troep keurig meegenomen. Met 3 uurtjes was alles geregeld! Top gewoon!

Goede service, duidelijke communicatie & snelle professionele handeling

We zijn erg goed geholpen, en hebben een hele fijne nieuwe voordeur. Duidelijke communicatie en snel gepland en gehandeld. Zou het zeker aanraden.

Horsten komt zijn afspraken na, is deskundig en klantvriendelijk

Voor de tweede maal heb ik gebruik gemaakt van de diensten van Horsten Kozijnen, en ook deze keer ben ik erg tevreden over de deskundigheid en de klantvriendelijkheid. Horsten komt zijn afspraken na en is altijd goed bereikbaar als er vragen zijn. Kortom: ik kan dit bedrijf aanbevelen, want hier is de klant nog koning!

Kozijnen

Heb al meerdere opdrachten door Horsten laten uitvoeren in Kozijnen. Ze komen hun afspraken na en leveren kwaliteit!

Super tevreden

Van het begingesprek tot de oplevering super tevreden over Horsten kozijnen. Boyd heeft ons goed geholpen. Sjors en Bas hebben topwerk geleverd. De kozijnen goed geplaatst en super afgewerkt.

Netjes geplaatst

Snel en goed werk geleverd deze keer.

Uitermate tevreden

Nieuwe kozijnen laten plaatsen, zowel beneden als boven. Netjes afgewerkt, goede communicatie en het ziet er goed uit!

Afspraak en uitvoering volledig nagekomen.

Werk uitgevoerd volgens afspraak. In deze tijd niet altijd normaal maar Horsten Kozijnen doet wat ze zeggen. Zeer tevreden dus.

Heb er geen andere omschrijving voor. Gewoon goed. De intake op locatie, het inmeten en het daadwerkelijke plaatsen van ons nieuwe raam aan de voorkant van ons huis. Alles was goed. Het raam zit er nu in, ziet er mooi uit en isoleert hopelijk een stuk beter dan die oude. Blij mee.

Van aanvraag tot realisatie top

Netjes geholpen voor de keuze en daarna alles keurig gemaakt volgens afspraak