Waardeloos

In mei 2020 is Alku bij ons begonnen met de hele achterpui vervangen en nu bijna een jaar verder is het nog niet goed afgeleverd. Kozijnen zijn er inmiddels 9x uitgeweest en nu hebben we tocht en lekkage bij de kozijnen boven. Fout op fout word er gemaakt door de slechte communicatie van het personeel en de prutsers in de fabriek. Wij gaan door tot het is opgelost zeggen ze dan....alleen hebben ze geen oplossing.

Lakse afhandeling van fout in de factuur

Over de afdeling Middelburg ben ik tevreden, zij hebben goede service verleend. Over de afhandeling van de betaling/factuur helemaal niet. Op de factuur werd een onderdeel berekend dat niet geleverd is dus de factuur was niet correct. Na verscheidene keren contact te hebben gehad hierover veranderde er niets. Aanmaning op aanmaning om te betalen kreeg ik per post. De laatste keer dat ik bericht kreeg werd er zelfs gedreigd met een incassobureau. Uiteindelijk na veel irritatie is het nog goed gekomen. De medewerkster in Middelburg heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat de dreigingen van het hoofdkantoor (financiële administratie ) verder stopten en er een correcte factuur kwam.

Prettige ervaring

Beleefde en nette werkers, gaven ook nuttige tips betreffende het afwerken voor stukadoren.

Goede en keurige manier van te woord staan, acuraat en goede kennis en correcte afhandeling ( lees v

Goede en correcte manier van plaatsen en achterlaten van geplaatste volgens de offerte.

Goede prestatie-prijs verhouding en er werd prima werk afgeleverd.

Onze eerste contact met Alku in Middelburg was zeer prettig. We waren er min of meer toevallig terecht gekomen, omdat een afspraak met een ander bedrijf fout ging. We werden goed voorgelicht en er kon meteen ter plekke een offerte gemaakt worden. We hadden de afmetingen van onze ramen bij ons. De prijs was goed. Bij Belisol in Goes waren we voor het zelfde meer kwijt. Bij Belisol werd ook op de computer een offerte gemaakt en vervolgens werd deze offerte aangepast met een zogenaamde korting. Die met de hand op de offerte geschreven werd. Gelukkig werd dit niet bij Alku gedaan. Gewoon meteen de prijs uit de computer en geen geblabla over geweldige kortingen. Het installeren van de kozijnen is helemaal naar ons zin en vlot gedaan.

Suprr

Wij zijn zeer tevreden en blij met onze deur

Bijzonder tevreden

In minder dan zes uur tijd: beschadigde schuifpui eruit, nieuwe pui erin, en alles opgeruimd!

Super service, maar brutale ingeleende monteurs

Geweldig goed geholpen van a tot z. Prachtige kozijnen en achterdeur. We zijn er super blij mee! Jammer dat de 2 inleners erg brutaal en aso waren. De 2 eigen monteurs waren top! Ook netjes teruggebeld door Alku met excuses

Wij zijn super tevreden. Van begin tot einde. We werden super ontvangen in de showroom. Kregen de uitleg die we wouden en de verschillen werden getoond. Ook de plaatsing en na zorg verliepen vlekkenloos. Niks op aan te merken!

Ze hebben de deur keurig en netjes gemonteerd..

Nette monteurs. En hebben ook goed rekening met de corona regels gehouden..

Klantgericht bedrijf met hoog service niveau

Klantgericht bedrijf met prettige medewerkers die op alle fronten ondersteuning geven om tot een zo mooi mogelijk resultaat te komen.

Zeer professioneel en behulpzaam

In deze tijden van Corona waren de mannen zeer bereid hier rekening mee te houden. Hebben sneller het werk afgekregen dan gepland. Ik ben zeer tevreden

Alles is vlot en netjes verlopen en afgewerkt.

Ik denk dat de eerste zin voor zich spreekt. Bij het plaatsen van de voordeur waren ze de binnenkant vergeten af te kitten op de vloer. Kan, heb ik zelf afgewerkt, verder geen probleem dus eigenlijk hier ook alles netjes achter gelaten en werkt naar behoren.

Gran-di-oos geholpen en oplossingsgericht handelend personeel.

Zoals die ene zin al zegt; Gran-di-oos geholpen en oplossingsgericht handelend personeel. Ik hoop dat mijn volgende opdracht voor ALKU Middelburg net zo top wordt opgepakt en uitgevoerd.

Top! Dank je wel!

Goede service, zuivere plaatsing en achteraf is alles netjes afgehandeld!

Montage is uitstekend gedaan!

Jammer dat wij op zaterdagmiddag bij de showroom langs gaan en een deur bestellen en er maandag een leuke actie is. Echter krijg ik na telefonisch contact de mededeling dat we pech hebben. Komt er op neer dat wat ik altijd doe er een paar dagen over na denken beter had kunnen doen. Dit wordt waarschijnlijk wel de reden dat ik voor alle overige deuren ergens anders ga shoppen. Bij een goede tegenactie ben ik nog over te halen..

Professioneel en klantgericht!

Eerste contactmoment was heel ontspannen. Ook kwam het professioneel over met de boekjes werd het visueel gemaakt. De offerte werd al snel naar ons opgestuurd. Alku is niet de aller goedkoopste of de duurste maar de klantvriendelijkheid en service deed ons kiezen voor Alku. Dat merkten we ook aan de mannen die de kozijnen kwamen plaatsen. Dezelfde manier van klantvriendelijk en ze werkte vooral netjes dan krijg je als klant snel de vertrouwen dat het ook goed wordt gemonteerd. En dat is ook zo. Het zou 4 dagen duren maar in 2 dagen hadden dezelfde 4 mannen heel de achtergevel en voordeur voorzien van nieuwe kozijnen. Super fijne organisatie. In het vervolg zouden we zonder twijfels nog eens kiezen voor Alku.

Vakmensen

8 jaar geleden een groot kozijn laten plaatsen aan de tuinkant. Toen al viel mij de vakbekwaamheid op van de monteurs. Nu twee kozijnen laten plaatsen aan de voorkant en ook hierbij vakmanschap. Zonder al teveel lawaai en stof werden de oude kozijnen gesloopt en de nieuwe geplaatst. Binnen een dag zaten de kozijnen met glas en afwerking erin. Zeer tevreden.

Goede ervaring

Nette afwerking, mee denkend over mogelijkheden

prima en vakkundig afgewerkt.

goed werk afgeleverd wij zijn zeer tevreden.

Mooie showroom, goede service.

Top! Heel erg tevreden.

Matige aftersales en long term waitings!!

Afwerking matig, na talloze telefoontjes en op enkele daarvan geen antwoord. Administratief niet in orde.Afspraken met reparatie en betalingen werden niet nagekomen.Plissehordeur sloot niet en kon niet aangepast worden door fabrikant volgens zeggen.Derhalve extern besteld waarbij geen problemen werden ondervonden.Schuifdeur van pui loopt scheef op stopper.Een 6 voor levering en afwering en aftersales.

Het zijn echt vaklui

ze werken vakkundig en snel, en schoon ruimen in tussentijd veel op

Goede voorlichting en kwaliteit door een "ontdekkingscentrum" dat je gewoon een filiaal mag noemen.

Bij eerste bezoek aan Middelburg goede informatie en prijsindicatie. Offerte na deskundige inmeting en advisering ter plekke. Ervaren deskunduge monteurs die op een prettige wijze klantgericht samenwerkten. In schril contrast met bovenstaande positieve ervaringen stond de administratieve afwikkeling met bureaucratische ingewikkelde facturering. Na diverse telefoontjes leverde dat geen verbetering op: Hoofdkantoor en filiaal bleven naar elkaar verwijzen. Men erkende wel dat er iets fout gegaan was maar daar bleef het bij. Tenslotte maar betaald om er van af te zijn.

Slechte communicatie.

Afgelopen mei onze hele achterpui laten vervangen voor kunstof kozijnen. Boven op een paar kleine dingen na netjes geplaatst,beneden is helaas alles fout gegaan zoals verkeerde kleur geleverd en overal beschadigingen. Inmiddels zitten we alweer weken te wachten op onze kozijnen waarbij de communicatie erg slecht is en vooral zeer onduidelijk. De werklui waren prettig en dachten vooral in oplossingen maar als het vanuit de fabriek of kantoor niet goed loopt kunnen hun ook niets meer oplossen. Kortom tot nu toe nog zeer terug houdend in onze aanbeveling in Alku.

Klarinetweg 5 4337RB Middelburg