We zijn er erg tevreden over.

Prima voorgesprek en berekening. De achterpui is helemaal naar wens uitgevoerd. We hebben wel lang moeten wachten op enkele kleine onderdelen, zoals hordeur en vensterbanken.

Helaas tot 2x toe slechte ervaring

De 1e keer de voorgevel ,niet op tijd geleverd glas en afwerkingstrippen binnenkant , de voordeur was verkeerd ingemeten paste eigenlijk niet. Bij de herkansing achterzijde , verkeerd geleverd glas , hordeur keuken niet goed , het duurde allemaal veel te lang om te herstellen vanwege slechte communicatie. De firma Alku zal van mij persoonlijk nog een brief krijgen wat er verder nog allemaal is fout gegaan.

Schuifpui perfect geplaatst

De monteurs zeer ervaren weten wat ze doen geven tips. Zeer tevreden en zeer netjes afgeleverd en geplaatst.

Prima product afgeleverd

Kozijnen zijn netjes geplaatst. Personeel zeer correct. Inmiddels zijn er30 april nog 2 kozijnen geplaatst en hetzelfde verhaal. Maar het gehele proces dus ook communicatie ben ik heel tevreden over. Leuk pr kaartje dat ze er aan komen! Geweldig

Mooie productie en prima geïnstalleerd

ALKU levert hoge kwaliteit producten, de installatie was goed en alles volgens plan en afspraak

mijn ervaring met Alku zijn over het algemeen wel goed.

zie bovenstaande.

Prima, goede service

Goed geholpen, fijne mensen die het raam hebben gezet, TOP

Goede voorlichting en prima uitvoering

Gewoon goed

Alles volgens afspraak. Prettig gesprek

Zie onder

De plaatsing verliep prima, aardige monteurs die netjes werkten. Toen mijn rolluik echter na 2 weken niet meer werkte, heb ik gelijk gebeld. Ik werd netjes te woord gestaan, maar er kon op korte termijn geen monteur langskomen. Daardoor zit ik nu al bijna 2 weken in het donker. Hier ben ik dus minder tevreden over.

Prima gepland en uitgevoerd. Gezellige vakbekwame medewerkers

Mooie kwaliteit en vakkundige mensen

Kozijnen zijn van uitstekende kwaliteit, De vaklui die komen plaatsen werken netjes en zijn uiterst vriendelijk. De afhandeling van betaling kan beter, moeten Soms lang wachten totdat wij de factuur binnen krijgen. Verder een goed en betrouwbaar bedrijf waar je goede zaken mee kan doen

Kwaliteit goed, nabehandeling traag

De kwaliteit en service is goed maar je moet echt geduld hebben. Laatste rustpunten bij ons na 10 maanden pas afgewerkt.

Zeer vakkundig de werkzaamheden uitgevoerd.

Uiteindelijk goed geholpen

We hebben door ALKU Middelburg zowel een dakkapel als nieuwe kozijnen voor laten plaatsen. Bij het plaatsen van de dakkapel was "Murphy's Law" zeker aanwezig en leek alles wat fout kon gaan ook te gebeuren. Gelukkig ging het bij het plaatsen van de kozijnen beter. Na intensief contact met ALKU is uiteindelijk alles naar alle tevredenheid opgeleverd. Het was natuurlijk jammer dat we langer dan noodzakelijk last hadden van het plaatsen van de dakkapel, echter het plaatsen van de nieuwe kozijnen ging vrij vlot.

goed geholpen ,verkoopster, monteurs alles super

goed en goede afhandeling

niet goed

gemaild dat er schade aan het kozijn was. Ook telefonisch contact hierover. MAAR GEEN TERUGKOPPELING. Heel slecht als je schade meld en er geen terugkoppeling opkomt

Beste Kees, Bedankt voor uw review. We hebben inderdaad na het melden van de beschadiging telefonisch contact gehad, deze servicemelding is toen ook direct intern naar onze service-afdeling doorgezet. Enkel de terugkoppeling vanuit onze service-afdeling naar u is hierin niet goed gegaan. We hebben u inmiddels een bevestiging hiervan toegestuurd. We zijn dus druk bezig om deze melding op te pakken, en we hopen dat u ons de kans geeft dit naar alle tevredenheid te doen. Bij vragen hierover kunt u natuurlijk direct contact met ons opnemen

Wij zijn zeer tevreden met onze ALKU kozijnen

Zowel de gesprekken op kantoor ( met Samoa Groenewegen) en het maken van offerte e.d zijn naar tevredenheid verlopen . Ook het plaatsen van de kozijnen compleet met afwerking is netjes gedaan. Al met al zeer tevreden.

Goede keus geweest!

Aangezien mijn kozijnen door en door verrot waren , was het tijd alles te vervangen, net als de dakkapel. Ik heb 4 offertes aangevraagd, die liepen qua prijs niet zoveel uit elkaar. Maar de garantie is dit de beste. Daarnaast heeft ALKU veel meer bij mij ion de straat vervangen, ook dat heeft meegespeeld. En dan het vervangen, ik ben uitermate tevreden over de afwerking binnen, netjes afgewerkt. Natuurlijk kom je nog wel kleine dingen tegen waar vragen over zijn, of die naar mijn mening anders kunnen, maar ook dat werd telkens goed opgelost. Heel tevreden met mijn nieuwe kozijnen en dakkapel. En ik help het milieu, deze zijn beter geïsoleerd, en voorzien van HR++ glas. Tezamen met de spouwmuurisolatie levert dat ook nog subsidie op.

Zeer tevreden over de materialen en plaatsing

We zijn erg tevreden over de hele gang van zaken, vanaf het offertegesprek met Samoa, enkele wijzigingen doorspreken, het inmeten en de plaatsing. Keurig personeel, correct, vriendelijk, relaxt. Een echte aanrader.

prima werk geleverd

Prachtige dakkapel renovatie geleverd, leuke werklui en precies vlgs. afspraak. Top

Prima klus geklaard.

Materialen zijn naar mijn idee goed aanbevolen, ingemeten op precisie, en de klus is in de aangekondige tijd geklaard. Keurig gewerkt, zowel op materialen, afval en relatie. Zeer tevreden over de aanpak en uitwerking.

heel tevreden

de mensen in de winkel hebben ons goed geholpen . en de monteurs hebben goed werk af geleverd.

Uitstekende service en mooi afgewerkt.

Keurig te woord gestaan door de accountmanager. Heldere voorlichting gekregen. Ook het materiaal ziet er zeer robuust uit. Dat hoor je ook bij het sluiten van de deur. De monteurs hebben zeer netjes en vlot gewerkt, waarbij ze wel geluk hebben gehad dat de weersomstandigheden uitstekend waren. Dat zou bij de eerste afspraak veeeel minder geweest zijn. Het enigste minpuntje is dat er tussen opdrachtbevestiging en het uitvoeren van het werk zeer lange tijd tussen zit (augustus - februari)

Prima geregeld!

Tevreden.