WE ZIJN HEEL BLIJ MET ONZE PRACHTIGE VOORDEUR

MENSEN DIE HUN WERK VAKKUNDIG UITOEFENEN KWALITEIT VAN HET GEPLAATSTE IS HEEL GOED

Met ALKU zit je er warmpjes bij!

Deskundig advies, prima klantenservice en de plaatsing van de kunststof kozijnen werd een feestje vooral ook door de professionaliteit en de gezelligheid van het team.

Slechte uitleg vooraf.

Teleurgesteld in het gesprek vooraf. Waarbij mij niks is verteld over de eventuele buiten afwerking. Die daardoor nu niet is gedaan. Volgende keer ga ik na een ander.

Beste heer Sturms, Erg jammer om te lezen dat het niet helemaal naar wens is verlopen. Wij hebben u getracht te bereiken om dit te bespreken maar helaas is dit niet gelukt. Graag komen we met u in contact. Groet, Team Alku Middelburg

Voor herhaling vatbaar

We hebben een goede ervaring gehad met de aanvraag en plaatsing. Het voortraject verliep plezierig. De planning was volgens het boekje. Tot slot de plaatsing was naar wens. Geen randbeschadiging te herstellen. Kortom fijn.

Beste heer van Dijk, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Erg fijn om te lezen dat de review zo positief is! Mochten we in de toekomst nog iets kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Groet, Team ALKU Middelburg

Perfect geregeld.

Heel goede ervaring gehad. Voortraject was prima. Goede informatie en op plezierige manier gekregen. Uitvoering van plaatsing prima volgens afspraak. Afwerking was ook goed. Kortom, blij met de nieuwe kozijnen en deur van ALKU>

Perfect geregeld.

Ontzettend blij met de service en het plaatsen van de kunstof kozijnen en deuren. De mannen hebben fantastisch werk geleverd.

Vriendelijke ontvangst

We zijn vrienelijk ontvangen en keurig geholpen, tevens was het een leuke ervaring kennis te maken met de monteurs , de plaatsing ging gesmeerd.

Heel fijn ALKU gekozen te hebben

Een fijn eerste gesprek gehad voor de kennismaking met ALKU. Het overleg over de offerte verliep soepel. Na de vaststelling werd een datum gegeven van levering van maanden vooruit, maar bleek ook werkelijk uit te komen. De plaatsing ging prima en met een nette afwerking. Kortom een heel goede ervaring.

Tevreden

Kozijn deur en raam keurig geplaatst Echter voor de sierstrook moesten we wel wat moeite doen,maar ook dit is naar tevredenheid opgelost.

Beste Peter, Erg vervelend om te horen. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om hiervoor een afspraak te maken.

Betaalbaar en snelle levering

Contact met klantenservice verloopt moeizaam. Lang wachten op antwoord. Na verschillende offertes bij kozijnen leveranciers ALKU veruit de goedkoopste. Voelt kwalitatief robuust aan.

Super netjes gedaan!

Goede en heldere communicatie, duidelijke offerte, datum van plaatsing meteen gemaakt, netjes gewerkt, geen chaos in huis. Ik ben zeer tevreden!

Planning heel slecht

Planning en bereikbaarheid heel slecht. Monteurs leveren goed werk af

Beste Nella, Bedankt voor het verhelderende telefoongesprek en we gaan aan de slag met de verbeteringen die u aan heeft gegeven.

Goede kwaliteit en service

Kwaliteit van de kozijnen is goed en ze zien er mooi uit. Proces van gesprek, offerte, inmeten en monteren verliep zonder problemen. Mogelijke risico's worden duidelijk gecommuniceerd en opdracht wordt niet aangenomen wanneer Alku deze te groot acht. Monteren ging soepel en de afwerking is netjes. 4 sterren i.v.m. de lange levertijd.

Perfecte wijze van aanbieding, perfecte wijze van installeren.

Het was prettig zaken doen! De wijze waarop op de vraag om inlichtingen werd gereageerd; de wijze waarop de offerte werd aangeboden; de wijze waarop de installatie plaats vond; PERFECT!

Klantgericht en klantvriendelijk geholpen

Zowel bij het informeren en uiteindelijk bestellen van de kunststofkozijnen prima geholpen. Ook erg tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden en uiteraard de kunststofkozijnen zelf.

Niet meer zoals het was

Montage was meer dan goed, alleen niet op het afgesproken tijdstip en bestelling was niet compleet. Erg lang moeten wachten op de definitieve afwerking zonder enige communicatie tussentijds. Slechte aftersales waarbij de klant niet (meer) centraal staat en dat is jammer na voorgaande jaren.

Prima vakmanschap

Van aanmelding tot plaatsing zeer tevreden

Efficient geholpen

Goede uitleg van de mogelijkheden. Zeer vriendelijk

Prettig om samen tot een goede materiaal keuze te komen, de afhandeling er van was, evenals de montage ervan.

Afspraak is afspraak.

Blij met hoe we te woord worden gestaan. De plaatsing keurig en ook er na alles netjes geregeld. Er was een foutje gemaakt, dat kan gebeuren, maar keurig netjes opgelost. Heel erg tevreden.

Goede service bij aankoop, uitermate vakkundige en nette uitvoering bij plaatsing van de elementen!