Prima installatie en service!

Duidelijk van A tot Z. Prima afwerking en afwikkeling

Heel goed geholpen

Begin maart (2024)zijn er in de voorgevel alle kozijnen en de voor deur vervangen,we zijn zeer tevreden met het eind resultaat,deze vakmensen van ALKU verdienen alle eer.

Uitzoeken in de showroom top ! Maar afwerking zeer slecht

We zijn super geholpen door Bart in de showroom. Maar tijdens het plaatsen ging vanalles mis. Raam kapot, drempel niet gelijmd, rolluiken liepen niet lekker en het allerergste was dat de nieuwe trespaplaten over de oude waren gemonteerd. Het zag er niet uit ! Gelukkig na een heleboel mailtjes is alles na 1 jaar tijd weer hersteld…..

Professioneel, vriendelijk personeel en uitstekende kwaliteit van het geleverde materiaal!!!.

Zeer tevreden!

Vakwerk

Buitendeur vervangen, alles keurig gedaan, zowel het slopen van het kozijn als de plaatsing van de nieuwe deur plus kozijn. Prima vakmensen en alles keurig achtergelaten.

Verkoop: wat slordig en niet ‘up to date’. Installatie: vlot en correct.

Verkoop nam ruim de tijd om alles uit te leggen. Bij verkoop moest ik goed controleren of alles klopte wat was doorgegeven. Was niet altijd het geval. Verkoop was niet goed op de hoogte van producten van de glasleverancier. Ik heb de glasleverancier zelf gebeld om hierover informatie te verkrijgen.

Samen gepuzzeld tot er een prachtig plan lag, netjes geleverd.

Positief. Erg klantvriendelijk. Vakwerk.

De klus van het vervangen van de kozijnen ging zeer voortvarend

Prima.

Vriendelijk mooi werk

Vriendelijk Goed werk geleverd

Ben super tevreden over de samenwerking met ALKU.

Klantvriendelijkheid en tevreden zijn staat bovenaan. Goede uitleg. Ze zeggen wat er gaat gebeuren en doen ook wat er beloofd wordt. Kozijnen rondom de woning geplaatst door vakbekwaam en gezellig team. Correctiewerkzaamheden na plaatsing netjes en op tijd gedaan.

Keurige afwerking

Kozijnen zijn goed vervangen, afwerking van het geheel is goed, deskundig personeel

Soepel proces

Bij de bestelling van kozijnen en rolluiken werd goed meegedacht. Afspraken werden nagekomen en we ontvingen zelfs een handgeschreven kaartje als reminder voor de plaatsing. Vriendelijke en professionele monteurs langsgehad die de rommel meenamen en zelfs de trap nog hebben gestofzuigd!

Gewoon goed

Ondanks non stop regen, snel en net. Internet/site beveiliging mag beter i.v.m ongewenste spam van dubieuze hypotheekverstrekkers. Goede bereikbaarheid en communicatie.

Prima bedrijf

Goede communicatie en komen hun afspraken na. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed.

Vriendelijk, professioneel personeel met zeer tevreden resultaat na het plaatsen

Vanaf het binnen stappen in de showroom (Middelburg), de gekregen uitgebreide uitleg, het offerte verloop, de plaatsing/oplevering door een groep vriendelijke/professionele monteurs was een mooie en positieve ervaring. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat (kozijnen, deuren en dakkapel).

Slordige afwerking

De buitendeur die geplaatst is slordig afgewerkt aan de binnenkant. Deurlijsten scheef afgezaagd(opgelost) en niet haaks geplaatst. Het niet haaks plaatsen was een bijkomend probleem en kon niet direct worden opgelost omdat dan de muur erg beschadigd zou worden.. als men beter ingemeten had had dit probleem zich niet voorgedaan. Buitenshuis werd alles in de kit gezet… helaas ook onze nieuwe bestrating, ze hebben het pas na een paar weken verwijderd maar je blijft het zien. Raam beneden aan de voorzijde woning is ook scheef geplaatst, kon niet meer veranderd worden anders zou er ook hier teveel beschadigd worden, wederom een gevalletje verkeerd inmeten. Slaapkamer raam aan de bovenkant is gelukkig wel goed geplaatst. Al met al niet echt tevreden.

Beneden ging er heel veel mis, boven ging alles gelukkig beter

Prima kwaliteit, de communicatie tussen hoofdkantoor en middelburg loopt niet erg goed.

Zeer goede kwaliteit en vakmensen die bij jullie werken.

Jullie mannen zijn harde werkers en leveren keurig werk af.

Keurig afgewerkt

Het werk is 1 keer verplaatst omdat de. Spullen niet compleet waren. We kregen wél de slotfactuur; niet leuk. Na telefoontje zou dit opgelost worden; we zouden ‘n nieuwe factuur krijgen ná het werk!! Helaas kregen we een factuur maar wél een betalingsherinnering!!! “We hadden nog niet betaald!” Logisch want we zouden een nieuwe factuur krijgen. Dat vinden we jammer van de ALKU-organisatie. Hou de boel op orde!!!

Goed en mooi geplaatst

Goed en netjes

Super blij met medewerkers en kozijnen

De medewerkers zijn heel behulpzaam en goed. Alles is netjes afgewerkt en opgeruimd. Ik zou alku zeker aanbevelen bij andere.

Goed afgeleverd.

Vlotte aflevering

Vriendelijke mensen, goed werk verricht. Super tevreden

Blij dat ik kunststof ramen en deuren heb genomen. De temperatuur gaat 's nachts minder snel omlaag

De klus was in 3 dagen geklaard door 3 ervaren, kundige en vriendelijke mannen. Alles functioneert prima en is van degelijke kwaliteit. Op het kantoor werd ik door de vertegenwoordiger heel vriendelijk benaderd en geïnformeerd. Geen vraag was te veel. Telefonische werd ik ook heel prettig geholpen. De schuifpui moest over het dak m.b.v. een kraan en zij waren heel behulpzaam om ook nog eens 3 kub zand erover heen te tillen. Al met al ben ik zeer tevreden over de werkzaamheden en inzet van de ALKU medewerkers