Edwin en Luuk stonden vanaf het begin klaar om al onze vragen te beantwoorden, zelfs op zondag. Een prettige, professionele houding met goede adviezen. Ze hebben ons stap voor stap door dit moeilijke proces geleid tot aan de crematie en verder. We zijn erg dankbaar voor hun geweldige inzet.

• Respect voor alle wensen

Ik heb u deskundig advies als prettig ervaren. Ik denk meteen goed gevoel aan het afscheid van Johan terug . De reactie van mijn vrienden en kennissen was positief

• Respect voor alle wensen

Prettige samenwerking. Alles goed geregeld.

• Respect voor alle wensen

heel veel steun en meedenken over alle dingen die er bij een crematie gebeuren. Heel veel thuis contact vooral in de week voor de crematie.

• Respect voor alle wensen

De verzorging was liefdevol... fijne communicatie... aandragen van ideeën enz.

• Respect voor alle wensen

De uitvaartzorg van Van de Kerkhof was erg goed. Van de Kerkhof en zijn zoon zijn erg betrokken en we konden er van op aan dat alles goed zou verlopen.

• Respect voor alle wensen

geheel goed verzorgd, fijne ondersteuning en betrokkenheid

• Respect voor alle wensen

Wij hebben een hele goede ervaring met de uitvaartzorg van van de Kerkhof. Heel vriendelijk, alles kon, alles werd geregeld. Hele fijne mensen, die ik graag zal aanbevelen bij andere.

• Respect voor alle wensen

uitvaart van de buurvrouw: Uitvaartzorg van de Kerkhof was direct te bereiken, dacht mee met de familie en had goede suggesties. Gesprekken gemoedelijk, maar ter zake doende. Voldoende tijd voor uitleg en indien nodig meerdere malen per dag contact/bezoek. Ook contact na crematie werd zeer op prijs gesteld.

• Respect voor alle wensen

Ik vind jullie een hele fijne uitvaartonderneming. Er wordt goed geluisterd naar alle wensen en er wordt echt de tijd genomen om deze waar te maken. Daarbij wordt niet elk klein ding in rekening gebracht, wat ik erg waardeer. Vooral op communicatief vlak zijn jullie erg sterk; vanaf het begin een gevoel van vertrouwen. Ik ben erg dankbaar voor al jullie goede zorgen!

Langenakker 2

5731JS Mierlo

Over Uitvaartzorg van de Kerkhof

Kleinschalig, persoonlijk en betrokken uitvaartverzorging door vader en zoon. Alles onder één dak, laagdrempelig en korte lijntjes.