Wat een feest!

Zodra Bux doorheeft dat we naar Tussenwijck gaan beweegt zijn hele lijf van blijdschap. Hij holt naar de deur en springt tegen de medewerkers op van enthousiasme ☺.

Onze hond weer gebracht voor een top dagen Tussenwijck

Aandacht voor dier en eigenaar

Positieve, betrokken groep mensen met hart voor dieren.

Ik laat Max (rottweiler) met een goed gevoel achter voor de opvang !

Max gaat graag naar de opvang. Er wordt goed voor hem gezorgd en hij is gek op het personeel. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam! Wij brengen al ruim 30 jaar onze honden naar volle tevredenheid bij Tussenwijck. Een prima locatie

Onze hond gaat graag naar Tussenwijck

jammer dat er alleen foto's en filmpjes op fb komen van de honden en katten die in het weekend verblijven.

Altijd goed

Mijn eigen ervaring is altijd goed. Enorm vriendelijke medewerkers, flexible waar kan/nodig. Maar net zo, al dan niet belangrijker... is de ervaring van mijn hond Myca. Zodra ze uit de auto stapt, rent ze al naar binnen. Is er nog niemand, dan zal ze zichzelf aan te kondigen. Ze is altijd enthousiast als ze een van de medewerkers ziet. Zonder achterom te kijken loopt ze blij mee. En hier gaat het om.

Fijn Inge , lekker positief, houden we van. Tahnx Groeten Paul + Team

Positief!!

Suusje is altijd blij als ze naar Tussenwijck gaat voor de dagopvang. 1x per week een dagje ravotten met hondenvriendjes. De ontvangst is altijd hartelijk en ik krijg mijn blije ei weer tevreden en redelijk moe terug. Vaste klant erbij!

Een prima goed georganiseerde dagopvang

Black ging er graag een dagje naartoe

Liefdevol en relax opvang en personeel!

Warm en gezellig binnenkomst met fijn personeel die mijn hond Beau liefdevol ontvangt voor een gezellig dagje spelen. Waardoor ik met een blij gevoel weer in de auto stap,wetende dat Beau een superleuk dag tegemoet gaat.

Bowie wordt altijd super enthousiast als we haar komen brengen en is in de avond is ze altijd gesloopt. Lieve mensen aan de balie en ze zijn nog liever voor de honden.

Vriendelijk, goede service

In tussenwijk werken vriendelijke mensen. Ze leveren goede service. De hond die 1x in de week naar tussenwijk gaat komt altijd vrolijk thuis. En gaat er ook met veel plezier naartoe. Het is super fijn dat ze daar kan zijn terwijl wij aan het werk zijn. De katten hebben een week in tussenwijk gelogeerd. En er werd alles aan gedaan om het hun naar de zin te maken.

We waarderen alle positieve feedback enorm. Dank hiervoor. Groeten Paul + Team

Veel aandacht, goede verzorging, liefde en altijd vriendelijk. Een fantastische dag met speelkameraadjes

Marietje gaat er elke vrijdag met heel veel plezier heen.Voor haar heerlijk uitleven met andere hondjes

Warm

Uitstekende verzorging, liefdevol

Geweldige opvang

Ollie gaat heel graag heen en is er geregeld op de vrijdag. Hij is dol op de medewerkers en wij hebben er een goed gevoel bij. Top opvang. Vrijdag is hij er weer hoor.

Flexibel,en meedenkend.

Professioneel, hond- en klantvriendelijk

Ik breng mijn hond Tico al 5 jaar wekelijks naar de dagopvang. Hij gaat altijd blij heen en komt moe en voldaan terug. De medewerkers zijn lief en behulpzaam.

Blije hond

Onze hond gaat graag naar Tussenwijk. Wij gaat kwispelend mee naar binnen.

Fantastisch pension met super personeel

Als onze hond (Bikkel) s’ochtends weggebracht wordt naar Tussenwijck en dan daar aankomt. Is hij niet meer te houden. Zo graag wil hij naar de dames toe van de opvang. Het is voor hem één groot feest iedere woensdag en tijdens onze vakanties.

Hartstikke leuk zulke positieve feedback, worden we blij van. Dank. Groeten Paul + Team

Aandacht

The staff are always super friendly, the greet Astro with love and my dog is DESPERATE to arrive at Tussenwijck. He loves it and that surely is the best insight on the service your company provided. I’m really impressed so far by everyone we’ve met and dealt with to date.

Vriendelijk!

Enthousuast en vriendelijk!

geweldige lieve aandacht voor onze Youppie

Youppie komt nu bijna een jaar voor een wisselend aantal dagen per week in het pension. Soms samen met Sammie, als hij bij ons logeert. Beide honden hebben het erg naar hun zin, zijn vrolijk en blij als ze naar Tussenwijck gaan en vermaken zich de hele dag prima. Er is goed aandacht voor de match met andere honden. Wij zijn zeer tevreden, de medewerkers kennen de hond en verwelkomen Youppie iedere keer weer vol enthousiasme. Een aanrader!!!

Echt heel goed!

Onze hond Skye is superenthousiast en niet te houden als we bij Tussenwijck uit de auto stappen. Dat is de enige echte graadmeter! Ook wij worden vriendelijke ontvangen door de medewerkers, aan wie je kunt merken dat ze hart voor de dieren hebben.

Altijd top met veel aandacht voor de hond!

Het zijn toppers bij Tussenwijck, lief geduldig en fijn personeel. Onze Alvin heeft soms wat last van overprikkeling wat enorm goed begeleid wordt. Wij zijn superblij met deze fijne opvang. Vanwege Corona afgelopen jaar minder opvang nodig gehad maar we gaan hopelijk snel weer terug naar normaal en kunnen we Alvin weer met een gerust hart onderbrengen.

Onze hond komt altijd heel vrolijk terug na een paar dagen pension.

Al meerdere malen heeft Bobbie een aantal dagen in het pension gelogeerd. In het begin vond ze dat lastig maar nu gaat ze met plezier naar jullie toe. Als ze weer thuis is moet ze wel altijd even bij slapen en niet te veel blaffen, ze is dan net een schorre kraai (lekker rustig)