Prima opvang!

Onze labradoodle Joep gaat met plezier 1x per heen. Hij vermaakt zich erg goed volgens de dames van de opvang. Is wel helemaal kapot, maar komt vast van het vele spelen met de andere honden. Zeer vriendelijk personeel, wat altijd goed gemutst is.

vakkundig en lief personeel, vertrouwd adres, een aanrader

Onze hond Tessa komt al 3 jaar, twee keer per week naar de dagopvang. Ze gaat kwispelend naar binnen en komt aan het eind van de dag weer heel blij naar buiten. Dat zegt genoeg, we zijn heel tevreden. Tessa is een heel sociaal hondje geworden, heeft geleerd met andere honden om te gaan, groot en klein. fam.Buring Castricum

Dank voor uw positieve bericht. Daar doen we het voor en worden we blij van. Groeten Paul + Team

Altijd heel goed

Een uitje voor onze hond

Wij zijn zeer tevreden over de dagopvang. De haal- en brengtijden zijn prima te combineren met het werk. Onze hond vindt het een feest om de dag hier door te brengen. Aan het einde vd dag halen wij altijd een blije hond op.

Prima opvang voor onze 2 witte herders.

Brengen en halen, gaat vlot en met aandacht. Ze kennen de do’s en dont’s van je honden en dat voelt prettig. Honden komen altijd goed verzorgt en blij terug. Dus ik ga ervan uit dat ze het goed hebben gehad :)

Top, kan ik iedereen aanraden voor z'n hond

Geweldig fijn personeel, hond heeft het naar zijn zin en ik krijg feedback over het gedrag van de hond. Breng mijn honden al 30 jaar naar deze opvang!

Professioneel

Fijne opvang voor teun en fientje Het heeft fien goed geholpen om te kunnen socialiseren met andere honden.

Onze Gino gaat altijd met plezier heen en we halen hem altijd blij weer op

Fijne en prettige medewerkers

Vetrouwd

Goede ontvangst met belang van dieren voorp

Ze zijn super. Onze hond gaat met heel veel plezier heen en wordt heel goed verzorgd. Wij zijn super tevreden.

Soof vindt het leuk met mens en dier

Soof komt moegespeelt thuis en gaat kwispelend naar de opvang.

Een dagje uit voor de hond

Voor mijn hond een prima plek geweest om te socialiseren, waar hij graag naar terugkeert.

Mijn hond is blij

Ik breng mijn hond geregeld naar de dagopvang en als we op vakantie gaan langere periodes. Ondanks dat mijn hond bang is vermaakt ze zich super met de andere , ik zeg super opvang

Altijd een plezier

Mijn hond vindt de dagopvang geweldig. Elke keer dat we er heen rijden begint ze helemaal enthousiast over de achterbank te stampen en zodra we uitstappen sleurt ze me mee naar binnen.

Heel fijn team en een warm ontvangst

De wendag was uiteraard spannend maar ik ging met een goed gevoel naar huis. Bij het ophalen wederom fijne ontvangst en korte rondleiding

Uitstekend.

Het personeel is vriendelijk. Alles verloopt soepel. De hond wordt lief behandeld. Ze zijn geïnteresseerd.

Warme en deskundige opvang

Mijn hond Storm gaat met veel plezier naar de opvang. Bij aankomst wil hij t liefst naar binnen stormen van blijdschap! Dit is de beste graadmeter voor dit deskundige, vriendelijke en servicegerichte hondenpension!! Een 100% aanrader!

Goed service en lief voor de honden

Altijd met veel plezier mijn hond achter gelaten. Ook al is de hond niet makkelijk, toch welkom en zijn ze heel lief voor hem.

geweldig

ontzettend aardige, betrokken medewerksters.

Lief voor de hond!

Mijn hond is blij om heen te gaan. Dat is een goed teken. Het personeel herkent haar bij naam en er is echt een band. Dat is het allerbelangrijkste! Ik vind de tijd, uiterlijk half zes ophalen aan de krappe kant. Zou als ik een dagje weg ga wat meer tijd willen hebben.

Professioneel en betrouwbaar

Ons hondje wordt altijd met open armen ontvangen door verzorgers. Veel interaktie dus en hij vindt het supergezellig daar.

Geduldig en liefdevol

Ik heb niet 1 van de makkelijkste honden. Maar met heel veel geduld en oefenen gaat mijn hond nu met plezier heen. Is blij om de meiden weer te zien. Mijn hond heeft een geweldige dag als hij weer eens een dag verblijft en krijg hem moe maar voldaan terug.

Gewoon goed

Medewerkers reageren enthousiast als ik de hond kom brengen en vertellen vaak hoe het die dag is gegaan als ik hem weer kom halen. Op dit moment maak ik geen gebruik meer van de opvang in verband met omstandigheden. Maar indien nodig, ga ik zeker weer gebruik maken van hun diensten.

Liefdevolle en professionele kennel.

Wij maken al jaren gebruik van deze kennel,onze eerste hond sprong van ongeduld over de balie heen om zichzelf”binnen” te laten, en ook onze nieuwe hond vind het geweldig daar.

Zeer betrokken en deskundig

Mijn hond gaat er graag naar toe. Medewerkers weten hoe ze met honden om moeten gaan en zieken een goede match om te spelen.