Een blij huisdier

Als je je huisdier ophaalt en hij is zo blij dat hij ook de verzorgster kopjes aan het geven is, dan zegt dat voor ons genoeg.

Superfijn en supersnelle levering!

Ik had voor mijn hond hondevoer besteld, en dezelfde avond nog geleverd! Super geweldig bedankt!👍

Huisdier heeft ook vakantie

Onze hond gaat al 10 jaar ongeveer 4 weken per jaar op vakantie naar Tussenwijck, zelfs nu ze een oude dame is gaat dit heel goed, de verzorgers kennen haar en dit geeft ons een fijn gevoel.

Prima pension. WSe brengen onze honden er graag heen.

Fijne aardige mensen met gevoel voor dieren.

correct en klantvriendelijk

Kon zonder problemen de brokken die ik had besteld, omruilen voor de juiste brokken (persbrokken besteld, terwijl mijn hond altijd de krokante brokken eet en die bevallen goed, smaak zalm en aardappel)

Mijn hond was zeer ontspannen toen we hem haalde.

Altijd slechte ervaringen gehad met onze vorige honden bij andere honden opvangplaatsen. Hier voor het eerst een hele goede ervaring, we kwamen hem halen en hij dacht o zijn jullie er ook. Hij had helemaal geen haast om mee te gaan. Hij zag er perfect uit.

Goed en snelle service

Het voer dat ik koop is hier voordeliger dan bij anderen ,snelle afhandeling snelle verzending . Ik miste alleen de track en trace code dat vind ik altijd wel handig grote zakken voer wegen zwaar niet handig als je die bij de buren op moet halen. Maar verder prima service

Vriendelijk, flexibel en behulpzaam!

Wekelijks breng ik mijn hond één of twee dagen naar de dagopvang. Ze vindt het geweldig! De hele dag met andere honden, lekker spelen en 's avonds ligt ze heerlijk te slapen. We komen er nu al een jaar en gaan dit nog jaren doen!

Super goede en snelle levering tegen schappelijke prijzen

Super goede service en levering

Heel punctueel en fijne behandeling

Ik bestel hier al meer dan een jaar hondenbrokken. Ze reageren en bezorgen altijd heel snel.

Goede en betrouwbare winkel voor hondenvoer

Goede kwaliteit brokken. Ben zeer tevreden

Prima service!

Na bestelling dezelfde dag nog in huis. Prima service!

Onze honden gaan graag heen.

Zo af en toe gaan onze honden, Gijs en Buddy, een weekend bij het pension logeren. Ze gaan graag heen. Ze worden goed verzorgd, kunnen fijn spelen met andere honden, ze vinden het voer heerlijk (hebben we inmiddels thuis ook) en ze komen schoon en heerlijk rustig terug :). De laatste keer hebben we Gijs, onze Newfoundlander ook bij jullie laten trimmen, een hele klus, maar hij zag er super mooi uit. We laten ze altijd met een gerust hart bij jullie achter. Dank daar voor.. Jullie zijn toppertjes!!!!

Goede professionele opvang

Met twee honden die niet heel gemakkelijk zijn toch een fijne opvang gevonden. Regelmatig leuke foto's op Facebook.

prima website en prima service

prima website en prima service

Zeer snelle en altijd correcte service

Zeer goede, snelle en correcte levering van de spullen

Altijd heel goed en een geweldige service.

Hartstikke bedankt voor de positieve feedback. Daar doen we het voor. Met vriendelijke Groet Paul van Eerden eigenaar Tussenwijck

klasse hij komt elke keer een grote zak voer thuis afleveren

sinds dag 1 zeer tevreden komt thuis alles afleveren top.

Bedankt voor het positieve signaal. Groet Paul van Eerden eigenaar Tussenwijck

Helemaal top!

Onze "one & only" Sem, the Laab heeft weer een geweldige tijd gehad! En wij dus ook tijdens onze vakantie. Ergo: iedereen blij!

Blije hondjes mee terug

Deze zomer voor de eerste keer bij jullie. Is heel goed bevallen. Woezel en Keiko komen volgende zomer graag weer.

zeer klantvriendelijk en dier vriendelijk

positief, verstand van zaken

Prima!

Yuna is tijdens onze vakantie 2 volle weken logé geweest bij Dierenpension Tussenwijck. Wij zijn al jaren bekend bij dit dierenpersion met onze andere 2 viervoeters Kossy en Roxy, dus voor ons een zeer vertrouwd adres! Yuna heeft het zeer naar haar zin gehad en zo kun je ook met een goed gevoel op vakantie ... ons motto is: wij op vakantie, dan onze viervoeter ook!! Yuna is heerlijk gewassen en had op ons verzoek ook nog een trimbeurt gehad, dus we kregen een totaal "nieuwe" hond terug! Ze was nog nooit eerder getrimd, dus het zag er percfect en zeer verzorgd uit. Wij kunnen Tussenwijck zeer aanbevelen, top adres voor uw hond (of kat) als u even onbezorgd op vakantie gaat of er een paar dagen tussenuit wil! Pootje van Yuna, ze komt in december weer een weekje logeren!

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Daar zijn we uiteraard zeer blij mee. Heel graag weer tot ziens. Groet Paul van Eerden

Wij op vakantie én de hond op vakantie!

Onze hond is nu al een paar keer bij jullie geweest, soms voor een dagopvang en soms voor langere tijd. Je merkt dat ze graag mee gaat als één van jullie haar komt ophalen uit de receptieruimte. We laten haar met een gerust hart achter bij jullie. Fijn dat jullie ook bijhouden hoe het verblijf is gegaan en of er nog bijzonderheden zijn. Het enige wat ik een beetje mis, is een webcam die gericht is op de buiten-velden. Ik zou het prettig vinden als ik even via de webcam naar mijn hond kan kijken. Ik ben daarom tot nu toe blij dat jullie foto's plaatsen op jullie facebookpagina.

goed pension .

Dibbes onze kat was voor het eerst. en hij at daar slecht misschien heimwee. maar werd goed geholpen en een arts kwam er bij. dus heel fijn! bij thuiskomst na bijna twee weken, at die niet en was helemaal uit zijn doen week ook niet van me zijde. naar de dierenarts nagekeken had kennel hoest in het pension opgelopen dus weer medicijnen. na twee en een half week at die weer redelijk. het personeel vond ik erg lief en gaven Dibbes ook voldoende aandacht hij liep zelfs buiten in het verblijf tussen andere katten. niet verwacht want ons was vroeger verteld hij kan niet met andere soortgenoten. wij vinden het een goed pension en volgend jaar gaat die weer heen.

Geweldig pension, bewogen personeel, elk dier met liefde behandeld

Wij brengen sinds tientallen jaren onze honden naar Tussenwijck. De liefde en zorgzaamheid is een rust voor ons en de hond, hij ( en de vorige honden) gaan er met plezier naar toe en komen en geweldig weer naar huis. Er wordt rekening gehouden met voeding, wassen, kammen, het wordt allemaal meegenomen.