Een fantastische opvang voor onze hond

Onze hond gaat huppelend naar Tussenwyck en komt ook happy weer er vandaan. Het spelen met andere honden vindt hij heerlijk.

Mijn hond liep eerst achter mij aan naar binnen als een bang vogeltje, nu loopt hij blij voorop.

Hele lieve en geduldige meiden, waardoor mijn hond het vertrouwen heeft gekregen om lekker te spelen en te eten, zodat ik met een gerust gevoel op vakantie kan.

BLIJE HOND!

Onze hond Magic gaat 2 x per week naar de dagopvang. Dit vanwege een verandering in onze werksituatie/werkuren. Magic gaat met heel veel plezier naar de 'crèche' (kwispelend, krabbend aan de deur want wat is zijn baasje traag met het openen ;-), blij blaffend aan de balie onder de noemer 'joehoe, ik ben er weer') en bij het ophalen standaard een hele blije hond (blij blaffend 'wat een top dag weer') en als het even kan toch nog even een keer terug rennen naar de balie voor nóg een snoepje en een aai. De meiden zijn altijd blij hem te zien en hij de meiden. Ja, wij zijn super tevreden; onze hond geniet! En ligt 's avonds uitgeteld in z'n mand :-)

Lizzy heeft het er super!

Lizzy heeft het er super! Als ze al weet dat ze gaat, wordt ze super enthousiast. Ze heeft er veel vriendjes en vriendinnetjes. Gaat standaard twee keer per week en in een vaste groep, super fijn. Er wordt goed opgelet in welke groep ze past. Ze komt voldaan en blij terug. De leiding is ook blij met Lizzy en dat merken we. Ze krijgt liefde en aandacht maar ook structuur. Een top adres. We laten haar met een meer dan gerust hart achter.

Raki mijn teckel gaat 3x per week naar de opvang hij vindt het er geweldig ze zijn allemaal lief voor hem en hij heeft een paar favorieten medewerkers en nummer 1 bij hem is Wendy ik laat mijn raki er met een gerust hart achter een top opvang voor je hond

Geen minpunten

Hond is altijd niet te houden wanneer we er zijn. Ervaren mensen met geduld, waar de hond centraal staat. We nemen ook het voer van hun af.

het was goed en fijn

onze hond komt er graag

Onze hond is na 10 dagen vrolijk en gezond weer thuis

SLECHT!

Mijn kat is van 3,9 kg naar 3,2 kg gegaan in 10 dagen!! Tijdens het ophalen rook hij maar poep en zijn hele achterkant zat vol ontlasting. Ook zijn ogen waren helemaal vies niet schoongemaakt. Nagels waren niet geknipt vacht was niet verzorgd….Mijn kat eet niet meer en heeft de hele nacht overgegeven. GROOTSTE NACHTMERRIE. Breng je kat hier NIET heen.

Aandacht voor de individuele hond

Sammie is voor het eerst 2,5 week gebleven. Daarvoor is ze een paar keer overdag en wat overnachtingen geweest om te wennen. Ze vond het best spannend, eten ging ook nog niet zo goed, maar daar is aandacht aan besteed. Men is lekker naast haar gaan zitten, aandacht en heeft haar uit de hand gevoerd. Dat ging al snel goed en ze pakte uiteindelijk het etensritme op (dit konden we thuis doorzetten, heel fijn). Ze zagen ook dat ze vol energie en zit en super actief is en ze mocht af en toe er even extra uit om lekker te rennen. Het resultaat is dat we een hele blije, uitgebalanceerde hond terugkregen. Zeheeft op de een of andere manier een ‘boost’ gekregen. Heel fijn . Fijn om te weten dat ze echt kijken wat goed is voor de individuele hond. Tot ziens!

Waardeloos

Vraag nog zo.Kap omlaten met eten. Eten uit de hand geven. Wordt beloofd.komt we goed zeggen zeToch kap eraf met eten. Hechting uit oog los. Weer naar de dierenarts. En dan zeggen ,dat ze er niet mee accoord gaan,en geen mailverkeer hierover willen,om tot een compensatie te komen. 1 nachtje heeft dus in totaal €250 gekost.

Uiteraard netjes even een reactie van ons. Hondje is keurig verzorgt. Kap is alleen heel kort af geweest tijdens het eten , met een kap om eten is vrij lastig uit een pan en toen is jammer genoeg de hechting losgeraakt. Is vervelend maar kan gebeuren. Alle verwijten leggen wij dan ook naast ons neer. Wij staan 100% voor goede zorg en dat beamen duizenden klanten. Deze reactie zegt dus meer over mevrouw dan over ons. Met vriendelijke Groet Paul van Eerden

Uitstekend 2e huis voor mijn hond.

Mijn hond vindt het geweldig om naar Tussenwijck toe te gaan en heeft het erg naar zijn zin. Of het nu voor een dag of een paar dagen is. De medewerkers zijn super vriendelijk en behulpzaam.

Een super goede oplossing om een jonge hond niet een paar uur alleen thuis te laten als we werken

Onze Dazzle kan niet wachten om naar de dagopvang te gaan, twee keer per week. Het maakt haar een extra gelukkige hond. Ze wordt goed verzorgd en er wordt goed op haar gelet. Ze gaat heel blij heen en komt overgelukkig maar heerlijk moe en voldaan weer thuis. Wij zijn heel blij met Julie.

Prima!

Blije hond dus blije baas

Prima opvang!

Onze labradoodle Joep gaat met plezier 1x per heen. Hij vermaakt zich erg goed volgens de dames van de opvang. Is wel helemaal kapot, maar komt vast van het vele spelen met de andere honden. Zeer vriendelijk personeel, wat altijd goed gemutst is.

vakkundig en lief personeel, vertrouwd adres, een aanrader

Onze hond Tessa komt al 3 jaar, twee keer per week naar de dagopvang. Ze gaat kwispelend naar binnen en komt aan het eind van de dag weer heel blij naar buiten. Dat zegt genoeg, we zijn heel tevreden. Tessa is een heel sociaal hondje geworden, heeft geleerd met andere honden om te gaan, groot en klein. fam.Buring Castricum

Dank voor uw positieve bericht. Daar doen we het voor en worden we blij van. Groeten Paul + Team

Altijd heel goed

Een uitje voor onze hond

Wij zijn zeer tevreden over de dagopvang. De haal- en brengtijden zijn prima te combineren met het werk. Onze hond vindt het een feest om de dag hier door te brengen. Aan het einde vd dag halen wij altijd een blije hond op.

Prima opvang voor onze 2 witte herders.

Brengen en halen, gaat vlot en met aandacht. Ze kennen de do’s en dont’s van je honden en dat voelt prettig. Honden komen altijd goed verzorgt en blij terug. Dus ik ga ervan uit dat ze het goed hebben gehad :)

Top, kan ik iedereen aanraden voor z'n hond

Geweldig fijn personeel, hond heeft het naar zijn zin en ik krijg feedback over het gedrag van de hond. Breng mijn honden al 30 jaar naar deze opvang!

Professioneel

Fijne opvang voor teun en fientje Het heeft fien goed geholpen om te kunnen socialiseren met andere honden.

Onze Gino gaat altijd met plezier heen en we halen hem altijd blij weer op

Fijne en prettige medewerkers

Vetrouwd

Goede ontvangst met belang van dieren voorp

Ze zijn super. Onze hond gaat met heel veel plezier heen en wordt heel goed verzorgd. Wij zijn super tevreden.

Soof vindt het leuk met mens en dier

Soof komt moegespeelt thuis en gaat kwispelend naar de opvang.