Onze hond Cita goed opgevangen en verzorgd

Onze hond is 2 jaar en nog nooit van ons gescheiden. We waren ontzettend zenuwachtig hoe het zou gaan als we voor 3 weken op vakantie gaan naar Indonesië. Na een wen dag waren de twijfels nog niet weg. Vandaag 1 oktober hebben we Cita weer opgehaald na onze vakantie. Ons is verteld dat er helemaal geen problemen waren geweest. Een hele geruststelling voor de volgende keer. Cita werd goed verzorgd, maar wilde gelukkig ook weer met ons mee naar huis. Bedankt team Tussenwijck. Tot de volgende keer.

Betrouwbaar en goed

In Kaisy haar puppytijd, kwam ze al bij het dierenpension. Kaisy slaapt elke maand een paar dagen bij hun. Het zijn hele aardige professionele mensen, die heel goed met de dieren omgaan en verzorgen. Ik breng met een goed gevoel Kaisy naar hun toe en kaisy vind het erg leuk om daar te zijn.

Beestjes gaan blij heen en weer blij naar huis

Fijne plek voor onze kat joep

Ondanks dat onze kat snel gestrest is. Is dit een goede opvang voor hem. Hij kan altijd wel een rustig plekje vinden en de medewerksters zijn superlief voor hem

Mij ho d heb het prima naar zijn zin

Fijne opvang, maar erg duur geworden

Wij hebben onze 2 katten gebracht waarvan 1 kat (Pino) zwanger bleek te zijn. De verzorging is prima geweest maar wat mij wel opviel is dat toen wij de katten hebben opgehaald zij al 6 weken zwanger bleek te zijn en jullie dit niet gesignaleerd hebben. Grote tepels, lomig en bollig buikje. Hoe goed checken jullie de katten? Dit zou toch gezien moeten zijn? Of desnoods een vraag richting onze kant bij twijfel? Ik hoor het graag. Mvg Marieke Geurts

Super goede zorg

Herkennen de dieren die er komen. Bieden goede zorg en nemen de tijd voor elk dier.

onverantwoord

Mijn labrador heeft hier in de zomer 3 weken gezeten. Ik kreeg een zeer vermagerde hond weer terug en dat terwijl ik van tevoren had aangegeven dat ze goed op zijn gewicht moesten letten. Toedracht van Tussenwijck is dat hij actief had gespeeld. Als dat geconstateerd wordt, dan had hij tijdig meer voer moeten krijgen. Zeer onverantwoord, mijn hond logeert hier nooit weer.

Na meerdere telefoontjes over de situatie die wij hebben uitgelegd, dan toch nog even zo een beoordeling achterlaten vinden wij zeer beneden pijl. De hond heeft werkelijk een fantastische tijd bij ons gehad. Door het vele spelen en enthousiasme is Watson wat afgevallen, dat is waar. Wij hadden wat eerder het gewicht moeten checken , daarvoor steken wij hand in eigen boezem, maar om dan op deze manier een beoordeling vinden is niet op zijn plaats. Wij staan voor welzijn van onze dieren en mijn mensen hebben een gouden zorg hart voor onze gasten en voelen ons daar absoluut wel verantwoordelijk voor. Het is jammer dat het zo gelopen is en trekken leergeld uit de deze situatie en wat rest is ons excuus. Met vriendelijke Groet Paul van Eerden eigenaar Dierenpension Tussenwijck

Geweldig snelle levering

Voor de eerste keer besteld bij Dierenpension Tussenwijck, en dit zal de laatste keer niet zijn. De snelheid van levering is zeer goed. Vandaar dat ik ***** sterren heb gegeven.

Zieke, veel afgevallen katten terug

Mijn Maine coon kater is 800 gram afgevallen in het pension en had koorts. Daar had allang een dierenarts naar kunnen kijken omdat hij naar gezegd: erg stil was en niet erg wilde eten. Dan moet er toch een alarmbelletje gaan rinkelen. Onze poes was ook afgevallen en erg stil. Uiteindelijk bleek ze bronchitis te hebben. Ik ben bijna 300 euro kwijt aan dierenarts kosten.

Een fantastische opvang voor onze hond

Onze hond gaat huppelend naar Tussenwyck en komt ook happy weer er vandaan. Het spelen met andere honden vindt hij heerlijk.

Mijn hond liep eerst achter mij aan naar binnen als een bang vogeltje, nu loopt hij blij voorop.

Hele lieve en geduldige meiden, waardoor mijn hond het vertrouwen heeft gekregen om lekker te spelen en te eten, zodat ik met een gerust gevoel op vakantie kan.

BLIJE HOND!

Onze hond Magic gaat 2 x per week naar de dagopvang. Dit vanwege een verandering in onze werksituatie/werkuren. Magic gaat met heel veel plezier naar de 'crèche' (kwispelend, krabbend aan de deur want wat is zijn baasje traag met het openen ;-), blij blaffend aan de balie onder de noemer 'joehoe, ik ben er weer') en bij het ophalen standaard een hele blije hond (blij blaffend 'wat een top dag weer') en als het even kan toch nog even een keer terug rennen naar de balie voor nóg een snoepje en een aai. De meiden zijn altijd blij hem te zien en hij de meiden. Ja, wij zijn super tevreden; onze hond geniet! En ligt 's avonds uitgeteld in z'n mand :-)

Lizzy heeft het er super!

Lizzy heeft het er super! Als ze al weet dat ze gaat, wordt ze super enthousiast. Ze heeft er veel vriendjes en vriendinnetjes. Gaat standaard twee keer per week en in een vaste groep, super fijn. Er wordt goed opgelet in welke groep ze past. Ze komt voldaan en blij terug. De leiding is ook blij met Lizzy en dat merken we. Ze krijgt liefde en aandacht maar ook structuur. Een top adres. We laten haar met een meer dan gerust hart achter.

Raki mijn teckel gaat 3x per week naar de opvang hij vindt het er geweldig ze zijn allemaal lief voor hem en hij heeft een paar favorieten medewerkers en nummer 1 bij hem is Wendy ik laat mijn raki er met een gerust hart achter een top opvang voor je hond

Geen minpunten

Hond is altijd niet te houden wanneer we er zijn. Ervaren mensen met geduld, waar de hond centraal staat. We nemen ook het voer van hun af.

het was goed en fijn

onze hond komt er graag

Onze hond is na 10 dagen vrolijk en gezond weer thuis

SLECHT!

Mijn kat is van 3,9 kg naar 3,2 kg gegaan in 10 dagen!! Tijdens het ophalen rook hij maar poep en zijn hele achterkant zat vol ontlasting. Ook zijn ogen waren helemaal vies niet schoongemaakt. Nagels waren niet geknipt vacht was niet verzorgd….Mijn kat eet niet meer en heeft de hele nacht overgegeven. GROOTSTE NACHTMERRIE. Breng je kat hier NIET heen.

Aandacht voor de individuele hond

Sammie is voor het eerst 2,5 week gebleven. Daarvoor is ze een paar keer overdag en wat overnachtingen geweest om te wennen. Ze vond het best spannend, eten ging ook nog niet zo goed, maar daar is aandacht aan besteed. Men is lekker naast haar gaan zitten, aandacht en heeft haar uit de hand gevoerd. Dat ging al snel goed en ze pakte uiteindelijk het etensritme op (dit konden we thuis doorzetten, heel fijn). Ze zagen ook dat ze vol energie en zit en super actief is en ze mocht af en toe er even extra uit om lekker te rennen. Het resultaat is dat we een hele blije, uitgebalanceerde hond terugkregen. Zeheeft op de een of andere manier een ‘boost’ gekregen. Heel fijn . Fijn om te weten dat ze echt kijken wat goed is voor de individuele hond. Tot ziens!

Waardeloos

Vraag nog zo.Kap omlaten met eten. Eten uit de hand geven. Wordt beloofd.komt we goed zeggen zeToch kap eraf met eten. Hechting uit oog los. Weer naar de dierenarts. En dan zeggen ,dat ze er niet mee accoord gaan,en geen mailverkeer hierover willen,om tot een compensatie te komen. 1 nachtje heeft dus in totaal €250 gekost.

Uiteraard netjes even een reactie van ons. Hondje is keurig verzorgt. Kap is alleen heel kort af geweest tijdens het eten , met een kap om eten is vrij lastig uit een pan en toen is jammer genoeg de hechting losgeraakt. Is vervelend maar kan gebeuren. Alle verwijten leggen wij dan ook naast ons neer. Wij staan 100% voor goede zorg en dat beamen duizenden klanten. Deze reactie zegt dus meer over mevrouw dan over ons. Met vriendelijke Groet Paul van Eerden

Uitstekend 2e huis voor mijn hond.

Mijn hond vindt het geweldig om naar Tussenwijck toe te gaan en heeft het erg naar zijn zin. Of het nu voor een dag of een paar dagen is. De medewerkers zijn super vriendelijk en behulpzaam.

Een super goede oplossing om een jonge hond niet een paar uur alleen thuis te laten als we werken

Onze Dazzle kan niet wachten om naar de dagopvang te gaan, twee keer per week. Het maakt haar een extra gelukkige hond. Ze wordt goed verzorgd en er wordt goed op haar gelet. Ze gaat heel blij heen en komt overgelukkig maar heerlijk moe en voldaan weer thuis. Wij zijn heel blij met Julie.

Prima!

Blije hond dus blije baas