Goed geregeld

Mijn hond Storm gaat 1 dag per week naar de dagopvang en als ik op vakantie ben is hij daar ook. Hij heeft het ontzettend naar zijn zin bij Tussenwijck, hij komt altijd (na een vakantie) ook weer blij thuis. Elke keer als ik hem breng wordt hij zo enthousiast in de auto als we de straat inrijden. De medewerkers zijn betrokken en altijd vriendelijk.

Ik voel me niet netjes behandeld

Mijn vrouw is op 8 juli 's nachts gestorven. Ik heb mijn hond op 7 juli om 17.00 uur bij het pension gebracht zodat ik 's nachts bij haar kon blijven waken. Ik heb Steffie de volgende morgen om 10.30 uur weer opgehaald. Ik kreeg eerst een rekening van 83,25 euro. Ik verwachtte een rekening voor een dag t.w. hoogseizoen voor een midden hond van 21,50 euro. Ik kreeg 32,25 terug. Toen ik opbelde en vroeg waarom de hond 51,00 euro kostte, stelde de eigenaar dat het twee dagen waren. Dus om 17.00 uur brfengen en hem de volgende dag om 10.30 uur op halen. Kost dus 51,00 euro. Ik vind dat niet kloppen!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo fijn.

Het was niet makkelijk om een goede plek te vinden voor onze naaktkat. Maar...... gevonden. In Tussenwijck heeft Memphis het zo naar zijn zin. Dat hij eigenlijk niet meer mee naar huis wil. Altijd rustige sfeer in het katten verblijf. Wat ik erg leuk vindt is dat de meiden hem leuk vinden, dat voelt goed. Erg blij een plek gevonden te hebben waar hij het fijn heeft, goed eet en op zijn plek is.

Super leuk zo,n fijne beoordeling. Dat wordt gewaardeerd. Graag zien we u een volgende keer weer terug. Met vriendelijke Groet Paul van Eerden eigenaar Tussenwijck

Supergoed

De bestelling wordt altijd netjes en op tijd geleverd.

Super bedankt voor de positieve feedback. Daar doen we het voor. Gr Paul eigenaar Tussenwijck

Alles is prima verzorgd

Bestel altijd hondenvoer en dat is de volgende dag al in huis! Ook de opvang is prima.

Goede service en ook opvang is goed verzorgd!!

Zeer vriendelijk personeel en super service.

Vriendelijk en vlot personeel, korte wachttijden. Behulpzaam en gaan zeer lief en met veel aandacht met de dieren om.

Niks verbeteren service perfect

Hondenbrokken champ gekocht voor de tweede keer zijn hier veel voordeliger dan bij anderen gebruik al jaren dat merk bij toeval deze site gevonden . Levering is super snel . Ik ben dik tevreden houden zo !

Uitstekende zorg

Betrokken en goede zorg voor mijn hond. Vriendelijke en geduldig personeel.

Snel en goed advies.

Een snelle reactie is alleen al prettig. Mijn vragen werden goed beantwoord. Selle bezorging. Dus tot de volgende keer.

Onze hond komt vrolijk terug na een dagopvang of langer verblijf en is gek op de verzorgers. De zorg voor onze hond wordt goed in de gaten gehouden, er wordt goed ingespeeld als het gewicht afneemt door bv. enige stress omdat ze moet wennen aan drukke honden om zich heen. Er wordt ook goed gekeken met welke honden ze op de speelweide gaat. De bestelling via de webshop gaat supergoed en wordt heel snel afgeleverd!

Een blije hond

Max gaat 1 dag in de week naar de dagopvang. Hij gaat heel blij heen. Na een dag spelen slaapt hij heerlijk. We zijn heel blij met tussen wijck.

Voldoet aan de verwachtingen

Top dierenpension

Onze 2 Jack Russels zijn Tijdens hun verblijf top verzorgd!!

Een rustige vakantie

Wij laten onze honden met een gerust hart achter, ze gaan met plezier heen. En wij kunnen ook rustig weg omdat we er zeker van zijn dat ze met liefde verzorgd worden.

Super zoals gewoonlijk

Snelle en vriendelijke service!

Makkelijk hondenvoer bestellen, en netjes en snel thuis bezorgd

Altijd goede service, en klantvriendelijk

Gewoon super

Hondenvoer besteld en dezelfde dag thuisbezorgd, gewoon geweldig!

Super geregeld, thuis bezorgen van voer in deze nare periode met het Corona virus.

Professioneel en zorgzaam!

Mijn ervaring met Tussenwijck is zeer positief. Dit geldt zowel voor de administratieve afhandelingen, het persoonlijke en mailcontact, omgang hond, die het overduidelijk enorm naar z'n zin heeft en weer schoon terug komt. Ook heel blij dat er voor 1 overnachting 2 strippen gebruikt kunnen worden. Het enige minpuntje vind ik de hoge administratiekosten bij meer dan 1 overnachting.

Sem gaat stuitend naar binnen en komt stuitend weer uit!

Altijd een plezier om ernaar toe te gaan.

Een fijn vakantie-adres voor onze Pip.

Zoals afgesproken

Doen wat ze beloven👍

Na een bestelling prima en correcte afhandeling

Kattenvakantie

Onze kattenkinders van 8 maanden hadden nog geen pensionervaring en vonden het best spannend. Wij ook, na nacht 1 belden we toch even bezorgd hoe het met onze mannetjes ging. We werden door de verzorgers bijgepraat hoe het met onze mannen ging en hebben daarna genoten van ons uitje. De verzorgers hadden alle aandacht voor ze en zorgden voor een veilig gevoel. Na vier dagen haalden we twee blije katjes op, wij zijn tevreden blij over de service van Tussenwijck.