Goeie service

Binnen een dag geleverd, helemaal super!

prima voor mekaar

goede website redelijke prijzen en snel verstuurd prima voormekaar

Stevig en goed te verwerken

Stevig en goed te verwerken

Scherpe prijs, snel geleverd

1,5 pallet glaswol gekocht

Goedkoop en degelijk

De isolatie is van degelijke kwaliteit voor een uitstekende prijs. Op tijd geleverd door een voorkomend chauffeur.

Snel en voordelig geleverd

Voor isolatie kantoor deze isolatie besteld; voordelig en snel geleverd, geen addertjes in het gras met hoge transportkosten oid. Isoleren doen we niet elke week ;)

Razend snel geleverd, pracht kwaliteit

Volgende dag al een prachtige rol isolatiemateriaal binnen. Uitstekende kwaliteit en scherp geprijsd. Hulde!

prima service

Website duidelijk. Telefonisch en email contact goed. Aflevering prima verlopen. Prima prijs.

Producten zijn prima, aflevering niet goed.

De geleverde producten zijn prima, maar de bezorgpartner doet maar iets. Avond van tevoren mail gekregen, het bezorgvak is bekend...staat er op de site....bezorgtijd morgen...volgende ochtend....bezorgvak tussen 10:10 en 12:10 met de melding, dat als de vervoerder bij de voorgaande klant vertrekt, de tijd een update krijgt.....mooi geregeld lijkt het.... Ik ga voor de zekerheid om 10:00 naar huis vanaf mijn werk, ben 10:05 thuis, staat er een pallet in de tuin gedropt, op mijn gazon....papieren erop, rol folie van 170 erop...iedereen kan het zo meenemen. Geen mail gezien dat ze al onderweg zijn, geen belletje gehad... en nu zit ik met een pallet thuis. Ik heb geen open haard....wat moet ik ermee?

Goede en professionele advisering en snelle levering

Aanrader, groot assortiment en netto prijzen

Goede service en communicatie

Ervaring zeer positief, goede service en communicatie. Producten naar tevredenheid en op tijd geleverd.

Snel...goed verpakt..

Super snel en zou niks weten wat beter moet.

Prettige leverancier!

Mooie offerte ontvangen en vriendelijke chauffeur.

goede service

de isolatiepakken hadden wat waterschade, na een telefoontje werden deze probleemloos omgeruild voor nieuwe

Prima!!!

Alles is uitermate correct verlopen; geen enkele wanklank.

goed en snel

Service uitstekend .Bedankt

alles volgens afspraak en goed product

Het bestellen op de site en het contact met een medewerker over de bestelling kan ik als zeer goed omschrijven. Ik werd snel te woord gestaan, levering geheel volgens afspraak en netjes verpakt, geen beschadigingen bij het afleveren. Van te voren een duidelijk te volgen levering tijdstip en dag.

Snel en netjes geleverd

Het materiaal en de bezorgkosten zijn competitief geprijsd en de levering was snel en erg netjes afgewikkeld. Top.

De Goedkoopste en makkelijk zelf af te halen in overleg

Ze belden mij zelf over wanneer ik het af wou halen, even een tijdstip afspreken en klaar’ super service !!

Kwaliteit, service, verpakking en snelle levering

snelle en correcte levering

makkelijk te verwerken isolatiemateriaal zonder huidirritatie. Wel mondmasker nodig.

Top. Prima geholpen. Niets op aan te merken.

Top. Prima geholpen. Niets op aan te merken.

Heel makkelijk te verwerken.

Handzame, goed draagbare rollen. De isolatie is gemakkelijk op maat te snijden en irriteert absoluut niet. En nu maar afwachten of we de (extra) isolatie gaan merken.

Goede ervaring! Super snel geleverd.

Ik had online besteld, was snel binnen, geweldige track and trace. Dit soort bedrijven en transporteurs heb je wat aan!

perfect verwerkbaar

Makkelijk aan te brengen, erg weinig last van stof, doet zijn werk goed en dat voor een zeer aangename prijs

Industriestraat 9

9502 EJ Stadskanaal