Praktisch te verwerken

snelle levering, goede service, concurrerende prijs

snelle levering, goede service, concurrerende prijs

Goede afspraken en snelle levering

Goede afspraken en snelle levering

Goede service en niet duur

Duidelijke website. Aanvullende vragen snel en duidelijk beantwoord. Uitstekend adres om isolatie materiaal aan te schaffen. Ook is de keuze reuze!

Snelle levering naar België. Goede klantenservice en goede prijs-kwaliteit. Grtn Maxime

Prima prijs-prima kwaliteit

Enige probleem is de levering: niet op de afgesproken tijd is 1 ding, maar ik zag plots een mail" product geleverd. Klopte: stond gewoon op straat voor de deur "voor het meenemen"..?! Lijkt me niet de bedoeling!

Snelle levering en goede communicatie

Snelle service

Goede prijs en kon meteen afhalen na afspraak

Goede prijs en kon eerder afhaafhalen dan orderbevestiging na afgesproken te hebben.

Isolatie waar ik het voor wilde gebruiken werkt top. Service is ook goed Bezorging was ook goed

Aflevering laat op zich wachten

Normaal gezien levering op maandag, dinsdagavond nog steeds niks gehad of gehoord... Wel een vraag om de service te beoordelen

Jammer

Bij hornbach 17;95 bij jullie teveel betaald

Prima bedrijf

Ik had een monsterplaat besteld, hadden helaas verkeerde maat gestuurd. Werd direct opgelost!

Vooraf nog wat info via de mail gevraagd en supersnel antwoord gekregen. Isolatiemateriaal besteld voor een prima prijs! Na 2 dagen volgens afspraak geleverd. Chauffeur ook topvent. Lastig parkeren en lossen met grote vrachtwagen in drukke wijk, maar geen probleem.

Vriendelijk, afhalen mogelijk

Snelle reactie op mail, afhalen van goederen mogelijk, goede prijzen.

Snel geleverd en goede prijs.

Rollen glaswol snel geleverd en levertijd werd duidelijk aangegeven.

Service die je niet vaak meer ziet.

Keurig te woord gestaan aan de telefoon. Goed geholpen met mijn telefonisch gemaakte bestelling. Blij te merken dat service aan klanten nog voorkomt. Product en maten kloppen conform hun internet winkel.

Snel geleverd

Snel geleverd Je moet wel opletten dat een vrachtwagen van 15 m komt Als deze de straat niet in kan heb je een probleem Gelukkig had ik gekozen voor de kantooringang waardoor het pakket in delen naar binnen gebracht moest worden De tram rijdt gelukkig ook niet zodat er rustig uitgeladen kan worden

Vlekkeloos

Goed product snel bezorgd

Niet de info gekregen wat gevraagd is

Producten zeer goed Levertijd goed. Aftershave slecht. Vraag om foto van de Product sticker omdat die er niet opzit. Krijg alle info behalve waar ik om vraag.

Uiteindelijk goed

De band rond de isolatie was zo hard aangetrokken waardoor het bovenste pak opengescheurd en beschadigd was. 6 van de 7 pakken waren nat aan de zijkanten. Levering was dus slecht, terwijl er wel €45,- transportkosten worden gerekend. De prijs van de isolatie was wel scherp. De klantenservice heeft bovenstaand probleem netjes en naar tevredenheid opgelost.

Prima firma

Isolatie steenwol besteld en leverdatum afgesproken. Op de bewuste datum al om 7.30 u afgeleverd uit Stadskanaal

Stellen levering

makkelijk bestellen, snelle levering, goede prijs

makkelijk bestellen, snelle levering, goede prijs

Goeie service

Binnen een dag geleverd, helemaal super!

prima voor mekaar

goede website redelijke prijzen en snel verstuurd prima voormekaar

Industriestraat 9 9502 EJ Stadskanaal