Geweldige hulp, ook een hypotheek voor een IOAW-bijstandgerechtigde

Frank Jansen van HypotheekPlatform is een zeer enthousiaste en ook hulpvaardige man. Hij heeft mij aan een overbruggingshypotheek geholpen. Dat dit lukte was helemaal niet vanzelfsprekend. Overbruggingshypotheken worden alleen met een extra hypotheek verstrekt en juist ten aanzien van dit laatste stukje zeggen bijna alle banken en verzekeringsinstanties nee als het om iemand in de bijstand gaat. Zelfs als het om een IOAW-bijstand gaat, waarbij je vermogen mag hebben. De meesten weten het verschil geeneens. Maar Frank heeft een instantie gevonden en deze ervan te overtuigen, dat deze geen risico loopt, omdat ik een duurder huis verkoop en een goedkoper huis terugkoop. Ik ben hem erg dankbaar. Een aanrader voor mensen in dezelfde situatie als ik!

HypotheekPlatform staat altijd voor je klaar!

Wij hebben een zeer positieve ervaring met HypotheekPlatform. Bij elke vraag staat Huib en zijn team voor je klaar. Alles wordt helder uitgelegd en geen elke vraag is teveel. Kortom een uitstekende service die wij iedereen aan kunnen raden!

Zeer professioneel

Ik ben voor de 2e keer geholpen door HypotheekPlatform voor het regelen van een hypotheek van een door mij aangekochte woning. Ik ben zeer goed en snel geholpen door Frank en zijn team. Wil jij ook alle zorgen uit handen geven en een vlekkeloze hypotheek aanvraag? HypotheekPlatform kan ik zeker aanraden! Een dikke 10!

Uitstekend is ook weinig voor HypotheekPlatform

Zeer goede ervaring met Frank! Na een heel slechte ervaring met andere adviseur kwam ik met veel zorgen en een kritische bril bij HypotheekPlatform terecht en voordat ik het weet was alles rond! Ik ben geweldig geholpen echt een aanrader!!!

Zeer goed Hypotheekadvies

Zeer tevreden met het hypotheek advies, deskundigheid en vriendelijkheid!

Heel duidelijk wat de kosten zijn en welke documenten je nodig hebt. Dus geen kleine lettertjes gelukkig.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

De ervaring is zeer positief. Voor vragen konden wij altijd bellen en de vragen werden deskundig beantwoord.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Alles goed uitgelegd wat we het beste konden doen.alles binnen een maand rond

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Hypotheek snel geregeld, fijne communicatie, goede tussentijdse terugkoppeling, denkt met me mee.

• Ontvangst op vestiging N.v.t.

Top, aan te raden!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Zeer goede ervaring met Sema! Zij heeft mij goed geholpen en geadviseerd daar waar nodig. Ook wel credits aan het secretariaat, want deze dames hebben tevens geholpen om het proces spoedig te laten verlopen.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Top adviseur, altijd positief en geduldig. Hij laat je ook gelijk thuis voelen bij aankomst

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

To-the-point, duidelijk en snel. Komt afspraken na, hielden ons goed op de hoogte over het process, maar nam verder alles uit handen.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Hello, my name is Helder and I'm a self employed, since 2016 i was looking to buy my own house, after being to a few advisors in 2017 they all said that I wouldn't be able to buy ,untill I was recommended to Hypoteekplatform,and no regrets, they gave me the best advise and after a few weeks, voila, it was approved, they really did an amazing job and the price is way less them others. So my recommendation is don't hesitate to go and talk to them, they are really experienced and friendly.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

We waren zeer verrast door de loftachtige sfeer van het kantoor en de eenvoudige uitleg van de deskundige hypotheekadviseur. Om in mijn eigen woorden te zeggen: Sema onze adviseur, was de eerste hypotheekadviseur die naar mijn wensen luisterde en het zo vertelde dat het voor mij na dit gesprek zo duidelijk was dat ik geen enkele vraag meer hoefde te stellen. Echt fantastisch was dit gevoel voor mij. Ook gaf zij ons duidelijk aan wat wel en niet haalbaar was. Ook moet ik het team van de backoffice complimenteren. Zij werken zeer precies en zeer snel en houden je constant op de hoogte over de hypotheekaanvraag. Al met al dus zeer tevreden.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Zeer vriendelijk en meedenkend, Sema heeft goed en duidelijk advies gegeven met transparante uitleg

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Hypotheek platform heeft ons heel goed geholpen, goed advies en goed geregeld ook de communicatie is prima en snel, zeer tevreden

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Bij hypotheekplatform zijn ze zeer snel met het aanvragen en beantwoorden van je vragen. Ook het communiceren onderling gaat heel lekker met de notificaties per mail die verzonden worden.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Er goed geholpen en was een fijn advies.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Tevreden. Goed bereikbaar voor afspraken, reageert snel, duidelijke uitleg (zonder moeilijke termen), veel geduld, werk snel.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Service is very accurate, fast and reliable

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

professionele en leuke hulp en conversatie