Zeer positief

De muizen waren na een paar weken verdwenen. We zijn zeer tevreden over de snelle en goede service. Zeker een aanrader!

• Ongedierte Muizen

deskundig, klantvriendelijk en snel

Mijn muizenprobleem is opgelost door de oorzaak (een gat in de muur onder het keukenblok) te vinden en te dichten. Verder heb ik goede adviezen gekregen. Ik waardeer de snelheid waarmee op mijn verzoek werd gereageerd.

• Ongedierte Muizen

Super goede service

Na het constateren van beestjes waarvan ik niet wist wat het waren heb verschillende bedrijven benaderd om te vragen welke beestje het zijn. Verschillende bedrijven konden via een slechte kwaliteit foto wel even zien wat voor beestjes het waren en konden diezelfde dag wel even langs komen voor ruim €200 om deze te verdelgen. Na Rimdo gesproken te hebben gaven ze mij tips en wilde ze eerst goed uitzoeken welke beestjes het waren zonder zomaar chemische troep in huis te spuiten. Rimdo heeft de beestjes onder de microscoop bekeken en de conclusie was dat het andere beestjes waren als waar de andere bedrijven wel even voor wilde komen verdelgen met chemische troep voor heel veel geld. Volgens Rimdo was dit helemaal niet nodig. Ik heb meerdere gesprekken gevoerd en ben ontzettend goed geholpen. Na het constateren welke beestjes het waren kreeg ik nog informatie over de beestjes en hoe ik ze het beste weg kon halen. Ik ben erg blij met de hulp, tijd en moeite die zij erin gestoken hebben

• Ongedierte Anders

Vakkundige bestrijding van wespennest

In de nok van ons huis bleek een wespennest te zitten. Via de telefoon adviseerde Rimdo in 1e instantie om het nest te laten zitten omdat vanwege de hoogte (10 mtr) waarschijnlijk niet tot overlast zou leiden. Wespen hebben immers ook nuttige eigenschappen (o.a. jagen op muggen). Afgesproken werd om terug te bellen indien de situatie zou veranderen. Op zich niet het advies dat je van een commercieel bedrijf zou verwachten, maar wel prettig dat men ook oog heeft voor de natuur. Enige tijd later wisten de wespen ook regelmatig via de spouwmuur het huis binnen te dringen (gem. tientallen wespen per dag). Dus nogmaals Rimdo gebeld en een afspraak gemaakt. Vervolgens is het nest bestreden (duurde slechts 10 minuten) en hadden we binnen een dag geen last meer. Tijdens het bezoek was er vollop gelegenheid om vragen te stellen die rustig en vakkundig werden beantwoord. Helaaas hebbend ewespen het moeten betreuren, maar wij hebben een uiterst positieve ervaring met Rimdo gehad. Bij een volgende keer zullen wij zekere weer gebruike maken van hun diensten.

Prettig en duidelijk

Ik heb het adres via internet gevonden. Ik wilde iemand uit de buurt. Ik ben tevreden over de afgandeling

Rustig met goede uitleg

Rustig met goede uitleg

• Ongedierte Wespen

Snel, goed en nauwkeurig.

Wij hadden een mail gestuurd op zondag. Werden dezelfde dag nog teruggebeld, zo'n snelle reactie had ik zeker in het weekend niet verwacht. Volgende dag werd het wespennest al bestrijd.

Perfect!

Zeer deskundig. Rustgevend. TON, is een VAKMAN, die DUIDELIJKE UITLEG GAF OVER DE WESPEN. Nu, al binnen een week, is het wespennest schoon.

Snel en effectief

Wij hadden een probleem met een beginnend wespennest hoog tussen de koof en het metselwerk. Wij belden in de ochtend en 1,5u later stond Rimdo bij ons. De uitleg was duidelijk en het probleem werd professioneel aangepakt.

• Ongedierte Wespen

Vakkundig, snel en vriendelijk!

Ik had last van een wespennest in de spouwmuur. Gebeld met Rimdo, gelijk iemand aan de telefoon en snel een afspraak kunnen maken. Het wespennest is bestreden en nu, ca. twee weken later, nog steeds weg.

Snelle reactie, deskundige afhandeling

Hopelijk wordt het geen" ervaring" 🌝 Maar prima!

• Persoonlijk advies N.v.t.
  • Ongedierte Wespen

Voor het eerst een wespen nest meegemaakt. Vakkundig behandeld

• Ongedierte Wespen

Goede service en fijn contact

Fijne ervaring. Duidelijke hulp.

Terug gekomen van een vakantie in diverse hotels werden wij thuis wakker met allemaal bulten. Naderonderzoek door Rimdo Ongediertebestrijding leerde ons dat we te maken hadden met bedwantsen! Na onze voorbereidingen en een behandeling van stoom door Rimdo zijn wij weer helemaal beestjes vrij!

• Ongedierte: Bedwantsen

nog niet helemaal duidelijk of alles nu klaar is maar tot nu toe zeer tevreden. duidelijk advies, snelle reactie en goede antwoorden op vragen (ook na bezoek gesteld per mail). goed bereikbaar

• Resultaat N.v.t.
  • Ongedierte: Ratten

Fijne adviezen Zeker een aanrader

• Ongedierte: Muizen

Snel en vakkundig opgelost. Zeer blij mee.

• Ongedierte: Wespennest

Geen last meer van wespen

• Ongedierte: Wespennest

Bijzonder vlotte en adequate manier van doen!

• Ongedierte: Wespennest

Een wespennest in de dakgoot. Op afgesproken dag en tijdstip kwam de firma Rimdo langs. De heer zag al snel waar het nest zat en toog aan het werk. Met een minuut of 10 was de heer klaar. Hij gaf aan dat het probleem binnen een paar dagen opgelost zou moeten zijn, dat klopte precies. Prima dienstverlening.

• Persoonlijk advies N.v.t.
  • Ongedierte: Wespennest

Snelle service,snelle oplossing . Meneer kwam keurig op tijd. Duidelijke uitleg. Goed gewerkt na de behandeling voor en achter het huis geen wespen meer gezien. Erg blij mee. Bedankt!

• Ongedierte: Wespennest

snelle effectieve respons op hulpvraag

• Ongedierte: Wespennest

wespen na enige uren al niet meer waargenomen

• Ongedierte: Wespennest

Na telefonisch overleg en een inspectie zijn de bedwantsen bestreden d.m.v. stoom. Wij zijn heel blij met de snelle en correcte behandeling van dit bedrijf.

• Ongedierte: Bedwantsen

Betrouwbaar, eerlijk advies en zeer vakkundig.

Over Rimdo Plaagdierbeheersing

Rimdo Plaagdierbeheersing voor het inspecteren, adviseren en bestrijden van alle soorten ongedierte bij bedrijven, instellingen,overheid en particulieren.