Auto wordt niet schoon!

Een ruit en kop vol vliegen krijgt deze wasstraat wederom niet schoon. Zelfs van te voren aangegeven dat ik de vorige keer niet tevreden was met het resultaat mocht niet baten. Er wordt voor de ingang met de hand een zeepmengsel over de auto gespoten maar zonder hogedruk voorwas wordt de auto in de wasstraat echt niet schoon. Na melding kreeg ik idd gelijk. Geld terug of tegoedbon voor eeb volgende keer zat er niet in. Voor het aanbid: "U mag hem er nog wel een keer doorheen doen" heb ik gepast. Mooie wasstraat, slecht resultaat en service onder de maat. Ga zo door👍

Kom bij deze vestiging niet weer terug!

Ben zojuist voor de 2e keer bij de Zeggershoek geweest, dichter bij mijn werk dan waar ik normaliter kom, Campus. Campus? Perfect! Zeggershoek? Wat een bagger! Naast een heel chagrijnige dame die duidelijk geen zin heeft om er te werken en niet bepaald met gevoel met haar spons en steel omgaat, kan ik simpelweg niet geloven dat jullie zo een erbarmelijke staat van stofzuigers aanbieden. De helft werkt niet, van een kwart ligt de slang eraf en het deel dat wel beschikbaar is, zuigt niet tot slecht. Ongelooflijk dat beide vestigingen van één en dezelfde aanbieder zijn.

Hallo, Ik ben alaltijd tevreden, maar de lichtmetalen velgen VAN de auto zijn altijd BESCHADIGD. In de toekomst hoop ik maatregelen worden genomen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Ignat Mitkov.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De auto kwam uit de wasstraat met een enorm plakkaat vogelpoep. Nadat ik heb gevraagd of de auto nog een keer door de wasstraat kon kwam er een werknemer die met een doek de vogelpoep heeft verwijderd met flinke krassen tot gevolg.
  • Vestiging: Hengelo-Campus

een plek met voldoende ruimte om de auto spik en span te krijgen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er is schade ontstaan aan een velg. Waarschijnlijk door scheef oprijden. Het personeel had dat moeten zien.
  • Vestiging: Hengelo-Campus

altijd vriendelijk personeel. Perfekt schoon en alles om de na reiniging te doen. Ga er regelmatig naar toe

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Altijd de auto gewassen bij dit bedrijf totdat er schade aan de auto is ontstaan. Hierop werd direct geantwoord dat het niet door de wasstraat kon zijn. Totaal geen enkel begrip kort door de bocht. Misschien een storing in het systeem het zijn tenslotte machines. jammer dat dit bedrijf geen fout kan toegeven totdat ze het zelf mee maken.

vriendelijjk en vlot personeel
  • Totaal oordeel N.v.t.
  • Vestiging: Enschede

Zeer te vreden over TheWash!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht behandelt door het personeel nadat er schade aan de auto bleek te zijn door de borstel die vast kam te zitten aan mijn auto. Hierop gaven ze antwoord dat het niet door hun wasstraat komt terwel er nog een stuk van de borstel vast tussen zit.

2 sterren: slechter dan verwacht

het schijnt er normaal te zijn dat de ondeugdelijke wasinstallatie, de nummerplaten van de auto eraf trekken , die vervolgens ergens in een systeem onder de vloer verdwijnen waar niemand bij kan. Weg kentekenplaat ..... " da's eigen risico vertelt het personeel je doodleuk" Extra kosten : 12,50 euro tot 15 euro per nieuw te bestellen kentekenplaat.
  • Vestiging: Enschede

Vandaag 2-7-2018 geweest, bij thuiskomst allemaal vlekken van druppels rondom de auto, kon ik daar als nog mee bezig om deze te verwijderen, daarvoor ga ik niet naar een wasstraat.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na de wasstraat (30-5-1018) lange krassen over de lengte van de motorkap die er voor die tijd nog niet zaten. Ook was de auto totaal niet schoon. Bedrijfsleider gaf aan dat het absoluut niet door de wasstraat kon komen en neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Even googelen en er zijn veel gevallen bekend van krassen door de wasstraten (carwash) in Hengelo en Enachede. Erg jammer, met name de slechte service.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Volgens mij zijn de meeste beoordelingen van het personeel of uit de kennissen kring. Ik heb mijn auto hier laten wassen op zondag 11-02-2018 en nu zit de hele linker zijkant onder de kleine krasjes, als de zon er op schijnt is het heel duidelijk te zien. waarschijnlijk maken ze de borstels niet schoon en blijft er zand en vuil in zitten, de krassen krijg ik niet meer weg en het is geen gezicht. Auto heb ik pas geleden gekocht, dood zonde.

2 sterren: slechter dan verwacht

Als je ze wat vraag krijg je geen antwoord of te horen kunnen we niks mee

2 sterren: slechter dan verwacht

Wat een slechte carwash! Er wordt helemaal niets aan de voorwas gedaan wat tot gevolg heeft dat de auto niet goed schoon is en de velgen gewoon vuile plekken houden. De auto was ook niet droog en op de stofzuigplaats werd dat alleen maar erger door de sproeiregens die over het scherm heen waaiden van uit de wasstraat. Dit was mijn tweede keer met het meest luxe pakket, de eerste keer dacht ik zal wel een storinkje geweest zijn maar naar de 2e keer weet ik zeker dat ik hier niet meer kom.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bij thuiskomst na de duurste wasbeurt, zag ik dat aan weerzijden van mijn auto de dorpels niet schoon waren, alsof ze niet geraakt waren door de borstels. Ook waren de wielen zoals altijd niet helemaal schoon. Via de mail heb ik een foto opgestuurd met de klacht. Het ging mij niet om een gratis wasbeurt maar er zou sprake kunnen zijn van een storing. Op mijn mail werd totaal niet gereageerd en ook niet op een nieuwe mail waarin ik vroeg om een fatsoenlijke reactie. Arrogantie ten top. Ik was toch al niet van plan om er terug te komen want hoe je auto "voorgewassen" wordt is diep treurig.
  • Vestiging: Hengelo-Zeggershoek

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik rijd Volvo V40. De auto wordt gewoon NIET goed schoon. Voorzijde en onderkanten maar ook achterzijde en achterruit. Telkens ontevreden gevoel als ik weer vertrek.
  • Vestiging: Hengelo-Campus

altijd snel aan de beurt en plaats genoeg en schone wagen

Ben een tevreden klant
  • Vestiging: Enschede

Altijd welkom, vriendelijke bediening,dik tevreden .
  • Vestiging: Hengelo-Campus

Prettig contact. Vriendelijke bejegening.

super snelle goede autowasstraat
  • Vestiging: Hengelo-Campus

geen lange wachttijden, auto komt er mooi schoon uit.

Over The Wash Carwash