Onnodig op kosten gejaagd door dit bedrijf!!!
Jammer genoeg niet goed ervaren, ben ik ook niet gewend van hoogendoorn. Vrijdag 14 juni rond 11.30 gebeld, met de vraag of er naar onze vrieskast gekeken kan worden, daar deze een alarm-melding geeft. Het was erg druk werd mij verteld, maar als het dan mogelijk zou zijn, dan was het zo dat vrijdag 21 juni een monteur zou langs kunnen komen. Ik heb toen ook laten weten dat het om het merk Bauknecht ging, en gezegd dat de vriezer toch al niet goed werkte, dus dan maakte voor ons die 1 week wachten ook niets meer uit. Dus afspraak gemaakt voor 21 juni , en zouden wij de avond ervoor een tijdblok krijgen. Die hebben wij netjes gehad, en was tussen 14.30-16.30 uur. Die 21 juni komt de monteur tegen 16.30 bij ons aan de deur en loopt met ons mee naar de keuken. HIj was nog net in de keuken of mij werd al verteld, oh het is een Bauknecht, maar die heb ik nog niet eerder gedaan en heb ik dus geen kennis van en ervaring mee. Toen brak mijn klomp, want voor zo een reactie laat je geen monteur langskomen, en al wetende dat dit dus geld ging kosten voor onnodig bezoek. De man die ik aan de telefoon had van Hoogendoorn, die vrijdag 14 juni, had mij dit ook kunnen vertellen, toen ik het merk Bauknecht meldde, en had ik helemaal niemand hoeven laten komen van dit bedrijf. Dus de monteur kon ons op 21 juni alleen vertellen dat het goed zou zijn om de vriezer 72 uur uit te laten, ja een No Frost vriezer, en dan zou het opgelost moeten zijn. Dat is alles wat en waar naar gekeken is, en daarvoor moesten wij even 65 euries aftikken. Nogmaals... dingen kunnen gebeuren, maar door deze reactie van de monteur , en het feit dat het merk al bekend had moeten zijn, daarbij voelen wij ons flink in de maling genomen en onnodig op kosten gejaagd, en is niet netjes. (ons inziens)
Wij hopen dat de firma nog iets zal laten horen nav deze review.