Achteraf gezien

Na ruim een week wachten, wat op zich nog wel kan, kwam er een monteur die ruim een uur,Ik heb de tijd niet exact bijgehouden, is bezig geweest om het apparaat van binnen stofvrij te maken, uit elkaar halen,alle slangetjes en buisjes nagelopen, overalhet stof verwijderd want dat zouden reden voor de kortsluiting zijn. Hij heeft ruim 10 minuten staan schrobben op mijn uitneembaar pluizenfilter op een gegeven moment dacht ik is het niet rustiger als ik dat zelf doe dat druk toch wel wat de kosten. Toen hij vertrokken was hadden wij direct na 10 minuten weer kortsluiting.Gelukkig was er een afmelding en kon hij direct na het weekend weer langskomen en toen bleek naar enig speurwerk dat het in het verlengsnoer zat, wat wij welliswaar zelf verkeerd eraan hadden gemaakt. Maar dan denk ik moet ik nu €130 betalen voor een monteur die pas na 2 bezoeken ziet dat er een fout verlengsnoer aan zit? ik weet het niet. Ik vind het echt wel een ding en heel erg zonde geld

Onnodig op kosten gejaagd door dit bedrijf!!!

Jammer genoeg niet goed ervaren, ben ik ook niet gewend van hoogendoorn. Vrijdag 14 juni rond 11.30 gebeld, met de vraag of er naar onze vrieskast gekeken kan worden, daar deze een alarm-melding geeft. Het was erg druk werd mij verteld, maar als het dan mogelijk zou zijn, dan was het zo dat vrijdag 21 juni een monteur zou langs kunnen komen. Ik heb toen ook laten weten dat het om het merk Bauknecht ging, en gezegd dat de vriezer toch al niet goed werkte, dus dan maakte voor ons die 1 week wachten ook niets meer uit. Dus afspraak gemaakt voor 21 juni , en zouden wij de avond ervoor een tijdblok krijgen. Die hebben wij netjes gehad, en was tussen 14.30-16.30 uur. Die 21 juni komt de monteur tegen 16.30 bij ons aan de deur en loopt met ons mee naar de keuken. HIj was nog net in de keuken of mij werd al verteld, oh het is een Bauknecht, maar die heb ik nog niet eerder gedaan en heb ik dus geen kennis van en ervaring mee. Toen brak mijn klomp, want voor zo een reactie laat je geen monteur langskomen, en al wetende dat dit dus geld ging kosten voor onnodig bezoek. De man die ik aan de telefoon had van Hoogendoorn, die vrijdag 14 juni, had mij dit ook kunnen vertellen, toen ik het merk Bauknecht meldde, en had ik helemaal niemand hoeven laten komen van dit bedrijf. Dus de monteur kon ons op 21 juni alleen vertellen dat het goed zou zijn om de vriezer 72 uur uit te laten, ja een No Frost vriezer, en dan zou het opgelost moeten zijn. Dat is alles wat en waar naar gekeken is, en daarvoor moesten wij even 65 euries aftikken. Nogmaals... dingen kunnen gebeuren, maar door deze reactie van de monteur , en het feit dat het merk al bekend had moeten zijn, daarbij voelen wij ons flink in de maling genomen en onnodig op kosten gejaagd, en is niet netjes. (ons inziens) Wij hopen dat de firma nog iets zal laten horen nav deze review.

Goede service en attent personeel

Deskundig en niet opdringerig. Ook de konteurs vriendelijk en correct.

Vakkundig

Goed geholpen. Netjes op afspraak.

Goede service en vlotte afhandeling

Goede vriendelijke service

Hele vriendelijke, leuke monteur die de wasmachine afkeurde. Vervolgens hele vriendelijke, leuke verkoper die goed geholpen heeft met een nieuwe wasmachine die dezelfde dag nog geleverd kon. Is er een vacature? :)

Dik tevreden

Dik tevreden

snelle service, deskundig personeel

positief, was echt heel blij met het advies

Betrouwbaar en vakkundig

Niets op aan te merken al zet de telefonische bereikbaarheid wel vraagtekens.

Vakkundig, servicegericht, vriendelijk !!

Reparatie van wasmachine in lastige werkomgeving werd vlot en vriendelijk verholpen en ... keurig op afgesproken tijd. Ook in volgende situaties: even Hoogendoorn bellen !!

Snel afspraak en goed hersteld

Afspraak maken ging makkelijk via de website, werd geveld voor bevestiging en al snel stond de monteur voor de deur. Prima geholpen.

prima service vriendelijk professioneel personeel

snelle service, prijs kwaliteit prima verhouding

Volgens afspraak op tijd. Snel het probleem verholpen.

Zie boven

Goede advies en vriendelijk en professioneel personeel

oke

Goede uitleg, werk naar tevredenheid uitgevoerd.

Op tijd en zeer goede service.

Zeer betrouwbaar. Snelle service.

Monteur keurig op afgesproken tijd. Leverde uitstekende service.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Eerst wel maar na de laatste keer niet. Monteur kwam voor de koelkast. i.v.m. raar geluid op dat moment was er geen raar geluid dus heeft de monteur besloten niets te doen aan de koelkast daar was ik het mee eens. maar plots een raar geluid in de vaatwasser. even naar gekeken en een stokje lucifer er uit gehaald. nog even geprobeerd om een kastje te stellen. goed gelukt. vervolgens moest de monteur even naar de wc. en dat duurde en duurde dat ik dacht moet ik nu vragen of dit goed gaat het was muis stil. en ik kreeg de zenuwen. vervolgen krijg ik daarna de rekening moet ik een 78,50 betalen. vind ik erg veel en dat er dan ook nog extra geld gerekend woord omdat het een machine is die niet bij jullie vandaan komt meer. dit is mijn omschrijving en ervaring.

• Ervaring met: Koelkast

• Ervaring met: Vaatwasser

Geen probleem te veel

• Ervaring met: Vaatwasser

• Ervaring met: Kookplaat

Al jarenlang klant bij Hoogendoorn (wasmachine, wasdroger). Advies waarin voor en tegen van een product keurig worden meegenomen. Uitstekende service; komen afspraken prima na.

• Ervaring met: Wasdroger

Snel en altijd prima.