Het lampje in de magnetron is prima vervangen. het alleen voor u gunstiger geweest als men bij het eerste bezoek een lampje bij zich hadden gehad

goed geholpen

daar ik een zieke vrouw heb en wel 2 x in de week moet wassen leek het wat lang te duren maar nu is alles weer goed bedankt

Goed Bedrijf.

Wasmachine kapot, diegene die erna kwam kijken, wist onmiddellijk wat er aan de hand was. Heel fijn en duidelijk wat de mogelijkheden waren. Heel tevreden over!

Prima service, nette monteur en binnen de weliswaar niet officiële maar toch, prijsopgaaf.

Prima service, uiterst correcte monteur realistische inschatting van de werkzaamheden en kosten en uitvoering binnen de aangegeven tijd.

Fijne mensen die aan de deur komen

Prima dus Goed

Goede service en zeer vriendelijk personeel!

Idem

Prima services

Fijn personeel,uitvoering volgens afspraak

Goed geholpen aan de telefoon. En de monteur kon snel langs komen wat erg prettig was zodat de wasmachine weer snel kon draaien.

Prima monteur

Ervaren en vriendelijke monteur gehad hier (Kevin) Top!!

Gewoon TOP

Gewoon TOP

uitstekend

goed meedenkend, binnen 5 uur een nieuwe wasmachine geinstalleerd, ook op vrijdag middag. prijs/kwaliteit evenredig aan webshop prijzen.

Voor herhaling vatbaar

2 verschillende monteurs/reparateurs, vakmensen en zeer correct

goed werkgeleverd

Goed advies na onderzoek. Komen de afspraken na. Euvel ( niet goed werkend slot van de deur) is opgelost

Vakkundige service en snel als ter plaatse

E20 wasmachine storing met vermoedelijk defecte waterpomp. De diagnose was 12min. en de latere vervanging bij 2e bezoek was in een kwartiertje. Aardige en kundige jongens. Alleen het wachten op de diagnose en de reparatie na bestellen onderdelen duurde lang. Een wasmachine niet kunnen gebruiken 2 weken met kleine kinderen is niet handig...

Was prima!

De heren waren mooi op tijd, hebben snel gewerkt en duidelijk aangegeven wat er volgens hun met onze vaatwasser aan de hand was! En hebben het probleem opgelost!

Keurig en rustig gewerkt.

Hopelijk is storing verholpen. Enige jammere was dat niet doorgekomen was dat de monteur op ons parkeerterrein kon parkeren. Tijd ging in toen hij uit de auto stapte en daarom afgerond 10 minuten extra moeten betalen.

Ze hebben snel en correct geholpen bij de reparatie van mijn koel/vrieskast. Zeer tevreden.

Service is voldoende

Maar wat we heel naar hebben gevonden is dat er op 1 euro gekeken wordt of de onderzoekskosten wel of niet afgetrokken worden. Vandaar een 6 voor het totaal.

Helder en duidelijke uitleg.

Wasmachine werd geinstalleerd en de werking werd goed uit gelegd. Fijn dat de defecte machine werd meegenomen

Alles snel en prima geleverd en aangesloten

zie boven.

Keurige snelle en vakkundige service

Goede uitleg van het probleem van een vriendelijke monteur.

Geen aanvulling op bovenstaande.

Snel, op tijd en deskundig.

vaatwasser eerst voor service ,later nw.geplaatst

Prima service en altijd eerlijk

Snelle en goede levering Ik kocht een vaatwasser die binnen 2 uur geplaatst was

Euromarkt 131 2408BE Alphen aan den rijn