Prima en snel.

Snel gereageerd en naar tevredenheid gerepareerd.

De monteur was erg aardig en heeft uitgelegd wat de oorzaak was,

Klantvriendelijk en vakbekwaam.

Vakbekwame en vriendelijke monteur

goede service

onze ervaring met Hoogedoorn Witgoed is prima, goede service

Keurig geregeld.

Op de afgesproken tijd. Helemaal zoals het hoort.

De service is prima, maar de wachttijd lang

Prima service, vriendelijk en kundig personeel, maar wel een week wachten tot de wasmachine gerepareerd is,

Geen enkele neg opmerking over de performance. Hooguit over de prijs😬

Zie boven

Zeer klantgericht

Bij de 1e afspraak werd ik gebeld dat de afspraken ervoor uitliepen en dat de monteur het die dag niet zou redden. Meteen een nieuwe afspraak voor de dag erna gemaakt. De monteur was heel kundig, vriendelijk en klantgericht. Er moest een onderdeel besteld worden. Deze was snel binnen en zo is onze wasmachine weer vlot gerepareerd.

Niet voor niets onze Miele bij Hoogendoorn gekocht. Al jaren vertrouwde service en ook nu weer zeer tevreden bij een storing op lossen.

Denken mee met de klant

Duidelijk advies. Mijn gevoel voorrijkosten daarvoor aan de hoge kant. Ps. Is van tevoren bekend.

prima service en dito monteur

Vaarwasser maakte een geluid wat niet hoorde. reden vuil in de afvoerpomp perfect opgelost

Vriendelijke deskundige hulp.

Deskundige en vriendelijke hulp bij aankopen wasmachine. Geduldig en men neemt de tijd voor je. Denkt met je mee en toont verschillende alternatieven.

Storing wasmachine op dag van melding verholpen door vakkundige en vriendelijke monteur.

Op de dag voor kerst belde ik i.v.m. een storing van mijn wasmachine. Dezelfde dag kon er gelukkig nog een monteur komen. Deze heeft niet alleen de storing van de wasmachine verholpen, maar ook de bijbehorende kraan vervangen die kapot bleek te zijn. Bovendien heeft hij een kapotte lamp vervangen op de zoldergang waar de wasmachine staat, omdat ik daar zelf niet goed bij kon komen. De monteur maakte op mij een vriendelijke, behulpzame en vakkundige indruk. Ik ben zeer tevreden over de reparatie en over de klantvriendelijkheid van de monteur.

Super service

Goede monteur, klantgericht, ervaren en vriendelijk

MIjn reparatie-verzoek is deskundig en correct afgehandeld.

Beleefde aanname van de klacht aan de telefoon, tijdig aanwezig voor afspraak, deskundige afhandeling van de klacht.

Niet overdreven geweldig

In de winkel was de kennis van de medewerker niet voldoende; op veel vragen wist men geen antwoord

Super service

Aardige monteur, snelle actie

super de luxe!

Hoewel het al vroeg in de avond was, kwam de monteur toch nog even langs, en had het probleem binnen 2 minuten opgelost, mét daarbij een flink aantal tips hoe we het voortaan zelf kunnen oplossen. Super service!

Ik heb mijn ervaring al gegeven

Aardige mannen, goede service

Ze waren erg aardig en behulpzaam. Eerste x zijn er 2 heren geweest, later kwam er een terug. Ik ben tevreden, als er zich weer iets voordoet zal ik jullie zeker weer bellen.

prima zaak

Ben heel tevreden ,als er iets aan de hand staan ze direct klaar om het te verhelpen.

Snelle en goede service

Afspraak kunnen maken binnen 1 week voor controle en binnen 2 werkdagen voor werkzaamheden. Nette en aardige monteur. Legt duidelijk uit wat er aan de hand is, wat hij kan doen en hoeveel het ongeveer gaat kosten. Werkt netjes.

Zeer goede service.

Goede service. Vriendelijk en bekwaam

Top zaak!

Ik heb er nog nooit iets gekocht! Toch stuurde de firma meteen een monteur om te kijken naar de inbouw van een vaatwasser door een inmiddels failliet bedrijf. De slecht ingebouwde vaatwasser werd door de Hoogendoorn monteurs snel en vakkundig herplaatst! Alle lof voor deze service aktie waar niet veel verdienste voor Hoogendoorn aan kan hebben gezeten. Voor nieuw witgoed ga ik in 't vervolg eerst naar Hoogendoorn.