Slecht

Kan beter online bestellen wilde product terugbrengen maar dat kon niet. Geen klantenservice en geen aanrader om daar te gaan kopen.

Klantvriendelijk en vertrouwd en perfecte service !!

Hoogendoorn is voor mij DE Witgoedspecialist als ik iets nodig heb !! Ik vertrouw op hun advies , service en vakkundigheid, en beveel dit bedrijf aan al mijn vrienden en kennissen aan !

heel goed

Goede voorlichting over het product

Zeer slechte ervaring

Heb een magnetron een week geleden gebracht voor reparatie en een week lang gewacht niks gehoord geen telefoontje. Ben zaterdag mijn magnetron wezen halen en mijn geld terug gevraagd en weggegaan. Dus bij deze zeer slechte zaak.

uitstekende service

Afspraken worden netjes nagekomen, altijd contact voordat ze langs komen, er wordt netjes gewerkt, vriendelijke mensen

Prima service, zowel aan de telefoon als de monteur die kwam repareren. Vriendelijke en kundige monteur. Snelle service, dus niet te lang zonder wasmachine.

Transparant en netjes

Nette aardige monteur. Had vantevoren goed ingeschat wat de storing zou kunnen zijn. Legde goed uit wat er aan de hand was en heeft de storing naar tevredenheid verholpen.

Prima, vakkundig en vriendelijk geholpen.

Zie boven

Kom altijd witgoed kopen als de wasmachine en of de droger niet meer te repareren is.

Geweldige service

Snel en goed geregeld

We hebben het als heel goed ervaren. Ik vond het alleen vreemd dat wij geen rekening hebben gekregen.

Het euvel ( klep ) vaatwasser werd goed gecontroleerd. Er bleek bij nader inzien nog een veer kapot te zijn. Daarmee voorkomen om later weer een reparatie te moeten uitvoeren. Vaktechnisch dus goed uitgevoerd.

goede en snelle service

Ben al jaren naar tevredenheid klant bij Hoogendoorn Witgoed

uitstekent

goed en snel

zeer goed

snelle en goede service

Snelle en goede service!

Zou ik zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen!

Heb ik al gegeven.

Ik heb ook gevraagd om mijn nota, heb direct gepint (datum 9 maart 2020) En de nota zou per mail worden toegestuurd, Zou deze nu graag ontvangen. H.J.Schröder Euromarkt 45 Alphen aan den Rijn mailadres: [email protected]

Goede service en een goede prijs

Hoogendoorn/Fikst/Partsnl

Goeie combinatie dus...... ik had een draaiplateau nodig voor onze magnetron en na enig zoeken had Jos er één gevonden bij 1 van hun leveranciers, tegen een schappelijke prijs. Kon binnen 48 uur worden afgehaald, toppertje, heeft u een dingetje nodig, zij vinder er één..

Goed en snel

Goede uitleg in de winkelen fijn personeel met onderzoek en plaatsen

Een keurige en beleefde monteur; alles volgens afspraak;

Bij Hoogendoorn Witgoed te maken gehad met een monteur, verkoper in de winkel en een installateur van nieuw apparaat. Alle zeer vriendelijk en professioneel. In de winkel is er aandacht voor de klant en de wensen. De monteur en installateur gaan snel maar netjes te werk. Bedrijf waar service nog echt service is.

prima service! alles conform afspraak, prettig contact.

zie hierboven

Aanrader

Vakkundige reparatie van een Bosch vaatwasser. De monteur kwam op de afgesproken tijd en je kon pinnen.

super bedrijf

eerlijk en goed advies , afspraken worden nagekomen, monteur werkt netjes.

Euromarkt 131 2408BE Alphen aan den rijn