Positief

Na een lekkage van mijn cv ketel die door mijn vorige installatie monteurs niet adequaat werd verholpen contact gezocht met andere installateurs, Hesi gaf ons een goed gevoel zowel de adviseur alsook de monteurs die 2 dagen later een nieuwe cv ketel kwamen plaatsen Heel goede en snelle service

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Guus, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Ondanks mijn bedenkingen, die ik had, toen ik de opdracht gaf, is alles goed verlopen.

Omdat de zonnepanelen op het dak van een vrijstaande garage zijn geplaatst, moest er een sleuf gegraven worden naar het huis. Om gezondheidsredenen kon ik dat niet zelf doen, heeft een grondwerkersbedrijf dat voor mij gedaan. Het heeft heel wat telefoontjes gekost om de werkzaamheden van dit bedrijf en uw bedrijf op elkaar af te stemmen. Is het geen idee om samen te werken met een vast grondwerkersbedrijf? Er was een misverstand gerezen bij het offertegesprek. Ik dacht, dat ik zelf moest zorgen voor de utp-kabel, maar bij de installatie hoorde ik van de monteurs, dat het om de ac-kabel ging.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) Zonnepanelen

Beste heer/mevrouw Soons, Bedankt voor de zeer goede beoordeling en de tip! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Snel en efficiënt gewerkt

Vriendelijk personeel. Uitleg positief.ook antwoord op vragen.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Marcel, Bedankt voor de goede review! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Goed luisteren naar de wens van de klant, netjes gewerkt.

Goed luisteren naar de wens van de klant, netjes gewerkt.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste heer/mevrouw Schoonhen, Bedankt voor de goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Zeer bekwame en vriendelijke monteurs gehad

Zeer bekwame en vriendelijke monteurs . Goed advies , netjes overleg en correct alles afgehandeld.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste heer/mevrouw Lahaye, Bedankt voor de zeer goede review! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Adviesgesprek goed.montage zeer matig.

Adviesgesprek goed. Montage heftige fouten door leerling die ternauwernood gecorrigeerd konden worden. Anders was er financieel grote schade geweest. Mijn klacht is zeer serieus en netjes opgepakt. Dank hiervoor.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Kim, Allereerst willen wij u danken voor de genomen moeite om de review te plaatsen en de mondelinge toelichting hierop. De begeleiding van onze monteurs, samen met de waardevolle feedback van onze klanten, zorgen ervoor dat onze leerling-monteurs een gedegen opleiding krijgen en uiteindelijk de vakmensen worden die we hard nodig hebben. We betreuren het echter dat dit in uw geval tot fouten heeft geleid. Uw feedback helpt ons om onze processen te verbeteren en dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. We nemen deze kwestie zeer serieus en zullen passende maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. Nogmaals bedankt voor uw feedback en ons excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Fijne service en goede uitleg

Netjes gewerkt alles netjes achter gelaten Vriendelijke mannen.

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Ilona, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

top

perfect

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Maarten, Bedankt voor deze top beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

efficiënt

snel en netjes gewerkt

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Frits, Bedankt voor de goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

De monteur was vriendelijk, netjes op tijd, heeft alles netjes opgeruimd en schoon gemaakt nadat hij mijn nieuwe ketel had geïnstalleerd. Prima werk!

• Hoe beoordeelt u het adviesgesprek? N.v.t.

Beste Amy, Bedankt voor de super review! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Professioneel bedrijf en aardig personeel

Kennismaking en uitleg over mogelijkheden diverse ketels zijn top verlopen. Montageteam was top . Ze weten van aanpakken en laten alles netjes weer achter. Echte aanrader!!

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Vriendelijke monteurs, service is prima

Bij vragen hebben ze meteen een oplossing. Storingen worden snel verholpen. Prijs/kwaliteit is prima

• Hoe beoordeelt u het adviesgesprek? N.v.t.
  • Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?
  • Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel, Thermostaat, Zonnepanelen, E-boiler

Beste Marco, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

ben heel tevreden met hesi

heel goede service

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Sjef, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Geleverd volgens afspraak. Zeer vriendelijk personeel die heel netjes en goed gewerkt hebben.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Lizet, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Kundig en ervaren

Van begin tot einde goed geregeld. Snel en met een glimlach gedaan.

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Hans, Bedankt voor deze uitstekende review! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Een heel goed bedrijf

Al jaren klant bij jullie en nog steeds heel tevreden. Keurige vakmensen die weten wat ze doen. En ook op kantoor, altijd goede service.

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?
  • Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel, Thermostaat, Ventilatiesysteem, Zonnepanelen

Beste Jeannie, Bedankt voor de zeer goede beoordeling en het jarenlange vertrouwen! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

hervoragend

sehr gut

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Wie beurteilen Sie das Beratungsgespräch?
  • Wie bewerten Sie die Kommunikation während der Montage?
  • Haben die Monteure sauber gearbeitet?
  • Wie bewerten Sie die Professionalität des Montage-Teams?
  • Um welches Produkt handelt es sich? (mehrere Antworten möglich) Heizungsanlage, Warmwasserspeicher

Guten Tag Christel, vielen Dank für diese sehr gute Bewertung, das freut uns! Mit freundlichen Grüßen, Ihr Hesi-team

Deskundige én uitgebreid advies vooraf én plaatsing

Adviseur nam de tijd voor mijn vragen én nam mij serieus als vrouw! Plaatsing ging perfect ondanks lastige werkplek en alle rommel na afloop netjes opgeruimd .

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste heer/mevrouw Schols, Bedankt voor de uitstekende review! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Kundig en betrouwbaar

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel, E-boiler

Beste Ronald, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

zeer tevreden

ben zeer tevreden met hesi

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Hennie, Bedankt voor deze zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Prima geregeld.

Hele fijne monteur ging allemaal goed.eel fijne firma .

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Theo, Bedankt voor deze zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Geen enkel minpunt

Snel een adviesgesprek mogelijk, dit verliep prima en het verdere verloop, was precies zoals besproken!

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) Ventilatiesysteem

Beste Leny, Bedankt voor deze zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Vanaf informatief bezoek t/m het installeren van de ketel prima service. Het installeren van de ketel werd door 2 zeer nette, ervaren jongens gedaan. De werkruimte werd netjes achtergelaten.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Anita, Bedankt voor deze zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Correcte, snelle en veilige installatie volgens afspraak.

Snelle offerte en uitgebreid uitleg ontvangen over de mogelijkheden. Meegedacht aan een eventuele hybride toepassing met warmtepomp. Tijdens de montage werd gekozen voor de veilige, en duurdere oplossing. Uiterst tevreden over vriendelijke medewerkers die de werkplek, na uitleg te hebben gegeven, netjes hebben achtergelaten.

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Henk, Bedankt voor deze uitstekende beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Heel erg tevreden over Hesi.

Ik zat met de handen in het haar, boiler kapot, kelder blank, geen warm water meer. Hesi gebeld, ze zijn meteen in actie gekomen, en binnen een paar dagen hebben ze een nieuwe cv-ketel geleverd. Geweldige service.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Marita, Bedankt voor deze uitstekende beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Koperslag 14

6422 PR Heerlen

045-541 2220

Over Hesi

U wilt zorgeloze verwarming, comfort en energiebesparing… Voor een lage prijs en met zekerheid. Of het nu gaat om uw cv ketel,warmtepomp, zonnepanelen, zonneboiler, thermostaat of ventilatie. Het zijn de producten en de service van uw Limburgse installateur Hesi die uw wonen aangenaam en zo betaalbaar maken. -------------------------------- Sie möchten nicht länger unnötig Geld ausgeben, die Umwelt nicht unnötig belasten? Dann haben wir für Sie eine clevere Lösung: Vergessen Sie den hohen Kaufpreis für eine neue, sparsame Heizung und mieten Sie sich eine Buderus-Markenheizung und unser Alles-drin-Paket mit Planung, Montage, Reparaturen, Ersatzteilen und Wartung.