Goed gewerkt en heel vriendelijk personeel. Hebben alles netjes achter gelaten.

In één zin goed

Ik omschrijf het als goed.

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?
  • Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel, Thermostaat

Snel en betrouwbaar

CV ketel laten plaatsen. Gutes Gespräch, Wunschtermin wie vereinbart. Montage hat 4.5h ohne Probleme gedauert.

Zeer tevreden over Hesi

Zeker aan te bevelen

Geweldig!!

De installatie van de nieuwe ketel is gewoon perfect verlopen. Één van de twee medewerkers hebben we om 8:00 bij aanvang van de werkzaamheden gezien en daarna pas weer om 14:00, bij beeindiging vd werkzaamheden gezien. De andere medewerker ondersteunde zijn collega prima. Beiden gunden zich niet de tijd voor een kopje koffie of iets fris door ons aangeboden. Keurige medewerkers die netjes werkten. Er werd ook een goede instructie verzorgd van de thermostaat en het minimale onderhoud aan de ketel (indien nodig een beetje water bijvullen). We hebben geen verrassingen ervaren vanaf het adviesgesprek t/m de oplevering en factuur.

Uitstekende service

Wij zijn blij verrast door de uitstekende en snelle service. Professionals en zeer nette uitvoering van de werkzaamheden. Goede uitleg van alles wat er gedaan wordt. Top !

Professioneel en vakkundig.

Nadat onze oude CV ketel kuren gaf snel een offertegesprek gekregen voor een nieuwe. Direct een montage afspraak geregeld en niet lang hoeven wachten. De montage van de nieuwe ketel ging vlot en kundig. Wij zijn zeer tevreden over de service en de nieuwe CV ketel.

Top service

Erg fijne service van adviesgesprek tot aan montages.

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?
  • Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel, Zonnepanelen

Gewoon top geregeld

Alles netjes afgewerkt

Goede informatie

Zeer tevreden.. duidelijke uitleg

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Jolanda, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Al jaren tevreden klant

Goede service, vriendelijke bekwame monteurs.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Jose, Bedankt voor de zeer goede beoordeling en het jarenlange vertrouwen! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Heldere eerlijke uitleg

Goed advies en reële uitleg !!

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Leo, Bedankt voor deze zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Goede service, product iets minder

In deze evaluatie wordt enkel de service geevalueerd en niet het product. Dat schept een verkeerd beeld. De service was erg goed, maar ik merk helaas toch wel verschil met mijn vorige cv ketel. Het duurt enorm lang voor mijn water warm is en het is niet mogelijk om met een lage druk warm water te krijgen. Dit is erg vervelend met het in bad doen van mijn klein kindje. Er werd aangegeven dat de nieuwe cv ketel hetzelfde zou functioneren als mijn huidige. Dit is helaas niet het geval. De service daarentegen is wel erg goed.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Britt, Bedankt voor de beoordeling. Wij waarderen de feedback. Het spijt ons te horen dat de nieuwe cv-ketel niet aan jouw verwachtingen voldoet. Graag wil ik je vragen om met onze technische afdeling contact op te nemen (045-5412220). Het probleem is in veel gevallen te verhelpen met een aanpassing van de instellingen. Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Top bedrijf !

Snelle en correcte communicatie , vriendelijke en profesionele medewerkers , duidelijke uitleg !

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Frans, Bedankt voor deze top beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Super werk geleverd. Alles netjes en verzorgd achter gelaten. Veilig gewerkt met hoogwerker

Degelijk bedrijf. Aanrader

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Martin, Bedankt voor deze super beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Prima.

Mijn ervaring was uitstekend, alles netjes achter gelaten. O

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Mia, Bedankt voor de zeer goede review! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Vriendelijke monteurs, netjes gewerkt. Alles volgens afspraak gemaakt. Vragen netjes en vriendelijk beantwoord. Tevreden

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Petra, Bedankt voor de uitstekende beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Goede service- vakbekwame en vriendelijke monteurs

Zoals de titel al zegt: de service was goed. Vriendelijke en vakbekwame monteurs Alles goed geïnstalleerd en ook alles goed uitgelegd

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Marjon, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

ben zeer tevreden

ik heb geen opmerkingen

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Theo, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Goed werk geleverd

Ze hebben goed werk afgeleverd

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste heer/mevrouw Mulken, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Snel, kundig en correct.

Geven goed advies. Proberen mee te denken... Werken snel en kundig.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Ger, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

De 2 monteurs waren super vakkundig vriendelijk en beleefd

Alles verliep prima. Vanaf de bestelling tot en met de montage van de ketel .

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Jo, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Professionell und sehr freundlich

Sehr professionell vom ersten Gespräch bis hin zur Montage. Einfach perfekt und sehr freundlich

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Wie beurteilen Sie das Beratungsgespräch?
  • Wie bewerten Sie die Kommunikation während der Montage?
  • Haben die Monteure sauber gearbeitet?
  • Wie bewerten Sie die Professionalität des Montage-Teams?
  • Um welches Produkt handelt es sich? (mehrere Antworten möglich) Heizungsanlage

Hallo Uwe, vielen Dank für diese sehr gute Bewertung, das freut uns! Mit freundlichen Grüßen Ihr Hesi-Team

monteurs vriendelijk en kundig, uitleg viel tegen 2x.

Bij het adviesgesprek werd mij medegedeeld dat er geen buitentemperatuurmeter kwam. Bij de eerste installatie zei de installateur dat deze wel moest, kreeg achteraf een klacht van de buurman dat deze op zijn schoorsteen was bevestigd. Dit was voor mij onwetend en voelde mij hierover best verbolgen. Deze werd weggehaald bij een volgend bezoek. Deze monteur vertelde mij dat de temperatuurmeter wel moest en had gemonteerd in mijn schoorsteen, zover ik begrijp. Gaf mij een uitleg van de temperatuur van het water die ik wilde hebben op 60 graden. Hij zei dat ik deze ongemoeid moest laten, aangezien de buitentemperatuurmeter zijn werk zelf doet. Zou op jaarbasis minder gas verbruiken. Ik ben het hier niet mee eens, niet in de laatste plaats dat ik in de woonkamer vloerverwarming op. Verder verwijs ik naar de website: 'zet 'm op 60'. Dan heb ik toch de nieuwe app op afstand niet meer nodig, als ik de monteur moet geloven. Deze zou ik gewoon ongemoeid laten. Jammer, denk dat tijdsdruk de oorzaak is dat ik geen gevoel heb van een voor mij goede en begrijpelijke uitleg.

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Henk, Bedankt voor de beoordeling. Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Zeer goede service

Zowel telefonisch als de monteurs ter plaatse hebben hele goede service verleend. Dank jullie wel.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Nona, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Bedrijfsgegevens

Koperslag 14

6422 PR Heerlen

045-541 2220

[email protected]

Over Hesi

U wilt zorgeloze verwarming, comfort en energiebesparing… Voor een lage prijs en met zekerheid. Of het nu gaat om uw cv ketel,warmtepomp, zonnepanelen, zonneboiler, thermostaat of ventilatie. Het zijn de producten en de service van uw Limburgse installateur Hesi die uw wonen aangenaam en zo betaalbaar maken. -------------------------------- Sie möchten nicht länger unnötig Geld ausgeben, die Umwelt nicht unnötig belasten? Dann haben wir für Sie eine clevere Lösung: Vergessen Sie den hohen Kaufpreis für eine neue, sparsame Heizung und mieten Sie sich eine Buderus-Markenheizung und unser Alles-drin-Paket mit Planung, Montage, Reparaturen, Ersatzteilen und Wartung.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.