Winkel met uitstekend personeel

Service en kennis personeel is goed

Ik ben heel erg blij met alle service en kundigheid. Prachtig laminaat en ik merk dat het goede kwaliteit is en goed gelegd. Ook de gordijnen hangen werkelijk prachtig en precies op maat! Enige aandachtspuntje is dat degene die geweest is wel veel heeft vergeten mee te nemen. Dat heb ik even teruggebracht.

Ontzettend goed advies gekregen! En de inbetweens en jaloezieën hangen erg mooi!

Met het uitzoeken van de inbetweens en jaloezieën zijn wij erg goed geholpen. Ze hadden alle tijd en geduld om ons advies te geven om de juiste kleur,stof uit te zoeken. We zijn ook erg tevreden met het resultaat!

Uitstekende service en goede kwaliteit. Vriendelijk en bekwaam personeel.

Vertrouwd en goed in advies

Geweldig goede service, en goede kwaliteit, vriendelijk personeel

zocht een hordeur, gevonden wat ik zoek

In folders gekeken en kon geen hordeur vinden die ik zocht en via vrIendin bij v kooten uitgekomen. ZIJ HEBBEN WAT IK ZOEK, HORDEUR DIE COMPLEET DICHT IS EN DE KAT ER NIET DOOR NAAR BUITEN KAN. LEVERING OVER 5.6 WEKEN

Mooie winkel, prachtige materialen, vriendelijke en professionele medewerkers, van begin tot eind werd alles met veel zorg uitgevoerd. Echt super.

geweldige vakmensen

Vandaag weer een prachtige vloer en gordijnen gekregen. Heel erg blij met het prachtige resultaat.

uitstende service

heel vriendelijke en deskundig personeel

Heel plezierig

Ik ben in de winkel goed geholpen en advies gehad. Dezelfde dag is het opgemeten en ruim binnen de afgesproken tijd is het geplaatst. Ook deze meneer heeft het keurig opgehangen en rustig de tijd genomen om het goed te plaatsen. Je kon zien dat het een man is die zijn beroep serieus neemt en het goed willegale plaatsen.

Meedenkend, flexibel, service, pracht product

Ontzettend vriendelijke medewerkers die goed meedenken over uw wensen. Met inmeten, maar ook met het bevestigen/opgangen van de gordijnen ook een super vriendelijke man met verstand van zaken. Ook beide heren dachten in mogelijkheden. Heel fijn. En nu rest ons slechts nog te genieten van de prachtige vouwgordijnen en overgordijnen (waarvan ik niet wist dat verduisterend ZO verduisterend kon zijn...wauw!)

dik te vreden over service

alles netjes afgeleverd en gemonteerd

Al jaren klant. Betrouwbaar en flexibel en veel keus Denken mee naar mogelijkheden en hebben de tijd en de aandacht voor de klanten.

Super!!

Ontzettend snelle en uitstekende service. Onverwacht moest er snel een vloer geplaatst worden. De snelle plaatsing was boven verwachting!

Een geweldige zaak.

super advies, prima levering en zeer goed afhandeling

Goede service, mooie kwaliteit gordijnen

Bij woninginrichting van Kooten kreeg ik goede service.. Wij hadden gordijnen nodig. We hebben prachtige gordijnen uitgezocht in goede kwalieit.

Topkwaliteit!

Wij hebben al jaren goede ervaring met van Kooten Woninginrichting. Van een eenvoudige mat tot een compleet appartement het wordt perfect verzorgd. Van Kooten heeft ons appartement van 103 m2 voorzien van klick PVC met ondervloer. Het is perfect gelegd met een schitterende afwerking. Zeer kundig en vooral vriendelijk personeel. De vakmensen van van Kooten hebben juist ook oog voor details en denken praktisch mee in de indeling van het appartement. Zelfs in kasten hebben ze PVC gelegd. We zijn uiterst tevreden en gelukkig met het resultaat. Bovendien als de vakmensen vertrekken laten geen spoor na, geen vuil, geen karton, geen plastic, vloeren gezogen, ongekend! Prijs en kwaliteit zijn in volstrekte harmonie.

Keurig en netjes, zijn er blij mee

prima geholpen in de winkel bij uitzoeken, ook het ophangen van de vitrage en vouwgordijnen. Wordt keurig gewerkt door stofferder en correct en beleefd. In een antwoord TOP

Uitstekend werk geleverd

Prima onze trap bekleed , uitstekend gedaan.

Prima.

Afspraken goed na gekomen en netjes werk afgeleverd.

Professioneel en klantvriendelijk

Professioneel en klantvriendelijk

Ervaring tijdens het offerte stadium van de opdracht

Uitgebreide en volledige rapportage. Waardering 9.

Alles prima gedaan

Gordijnen prima opgehangen.

Wilde een 10 geven, maar de laatste ster, wordt maar half weergegeven.

Uitstekend advies, prima service en super klantvriendelijk. Wij zijn ontzettend tevreden met het eindresultaat.

Vriendelijk personeel en vakkundig

Vriendelijk personeel en vakkundig