Erg prettig en deskundig

Er word met je mee gedacht en deskundig geadviseerd ,een keurige uitstraling van het bedrijf ,en een zeer vriendelijke benadering en behandeling ,echt klasse.

Deskundig en hoge servicegraad

Deskundig advies, materiaal snel geleverd en vakkundige montage. Ook na een klein probleempje in het gebruik was men er snel bij om het goed op te lossen. We bevelen dit bedrijf van harte aan.

Vriendelijke dame,snelle bestelling, goede info.

Super mooie vloeren en gordijnen van vakmensen!

Wat is ons huis mooi geworden mede dankzij dit bedrijf! Rob dacht goed mee over de mogelijkheden. Wat een vriendelijke jongens komen over de vloer en wat leveren ze mooi werk! De vloer ligt er super strak in!

Zeer goed bedrijf

Goed advies gehad bij het uitzoeken en bij het opmeten over de verdeling van de plooien, keurig opgehangen en snel geleverd wij zijn zeer tevreden en raden de zaak iedereen aan

Uitstekende nazorg

De integratie van elektrisch bedienbare gordijnen in mij thuis automatisering ging niet helemaal vlekkeloos. Door een uitstekende samenwerking met woninginrichting van Kooten is het toch allemaal gelukt.

Uitstekende service en kwaliteit

Goed advies

Perfect!

Uitstekend geholpen, kennis van zaken, vriendelijk. En de man die de trapbekleding heeft verzorgd was super! Aanrader deze zaak!

Prima geholpen

Met het uitzoeken prima geholpen met het plaatsen weten we het nog niet

100% top

Deskundig, vriendelijk, vol aandacht, attent. Heel fijn ontvangen en geholpen in een schitterende winkel, met een meer dan tevreden resultaat.

Goeie service

Goed advies en uitstekende service

We zijn prettig en deskundig geholpen; uitgebreide collectie van mooie stoffen en materialen. Levering zoals afgesproken en ophangen van de gordijnen in alle rust en met veel aandacht. Het eindresultaat is echt geweldig. Helemaal zoals we voor ogen hadden. Kan niet beter.

Top kwaliteit

Vanaf het moment dat we de winkel binnen liepen tot en met de oplevering van de door ons bestelde vloer en raam bekleding is alles perfect verlopen. Rob maar ook zeker jouw medewerkers bedankt voor het bewerkstelligen van onze droom! Gijs en Tamara van Amerongen

Positief

Vakwerk

Veel kennis van de producten en een goede service!

In de showroom werden we al vakkundig en vriendelijk geholpen, de service bij het plaatsen was ook erg goed. Eén van de dupli's was net iets te klein. Er werd zonder problemen een nieuwe besteld en de iets te kleine werd tijdelijk geplaatst.

Kwaliteitszaak

Altijd fijn om bij jullie iets uit te zoeken. Er wordt goed mee gedacht. Ook fijn dat je de klant kent.

Service is top!

Meedenken in de winkel bij het uitzoeken van de gordijnstoffen. Niets is teveel wanneer de klant een sample opvraagt. Ook bij het ophangen van de gordijnen en rails is de service van grote klasse.

Ook in deze Corona tijd: prima geholpen, snelle en vakkundige levering!

Ontzettend snelle en goede service

Ondanks een verkeerd verstek toch alles netjes opgehangen en kon ik al genieten van de mooie gordijnen. Zodra het goede deel binnen was kwamen ze langs en in een mum van tijd was het er op gezet en nog mooier afgewerkt. Ontzettend blij met de service en de woonkamer die nu helemaal af is!

Perfect, alle complimenten

Vanaf eerste ervaring in de winkel tot aan de levering van de goederen niets anders dan lof!!

Leuke winkel prima service.

Leuk en kundig geholpen. In een mooi vernieuwde winkel. Ruime keuze. Komen hier al heel lang en komen zeker terug.

Fijne winkel,

goed advies, nette monteurs, vertrouwelijk.

Vriendelijk en deskundige hulp

wij hebben gordijnen gekocht bij Woninginrichting Van Kooten. Om zeker van de kleurstelling te zijn kreeg ik zonder problemen een paar stalen mee. Nadat wij een keuze hadden gemaakt, werd er vlot een afspraak gepland voor het opmeten. Na drie weken werden wij al opgebeld om een afspraak te plannen voor het leveren en ophangen van de gordijnen. Woninginrichting Van Kooten levert een zeer goede kwaliteit voor een zeer redelijke prijs.

Uitmuntende service.

Fijn en professioneel bestellen, leveren ruim binnen de afgesproken tijd, gordijnen perfect gehangen en financieel vertrouwd. Kortom: een uitstekend bedrijf.

Winkel met uitstekend personeel

Service en kennis personeel is goed

Patrimoniumlaan 39 3904 AB Veenendaal