Bij Van Kooten is klant nog koning !!

Van Kooten komt afspraken na ! Top !

Ontzettend mooi werk geleverd!

De vloer is ontzettend mooi geworden! Mooi gelegd en afgewerkt. Erg blij mee.

mag het in één woord? persoonlijk

We zijn verschillende keren in de winkel geweest en werden steeds snel geholpen, volle aandacht voor onze wensen en ideeën, wat resulteerde in een mooi en passend aanbod

Goed advies ontvangen.

Prettige ontvangst en begeleiding om de juiste keus te maken. Ik kan meer mensen aanbevelen om naar Van Kooten woninginrichting te gaan.

Super!!

Zowel het advies in de winkel en het afmonteren van de lamellen en inbetweens was super goed! Vriendelijk en niets te veel. Snel antwoord. Wij komen een volgende keer zeker weer bij jullie terug.

keurig personeel en vlot en netjes gewrkt

goed bedrijf word zowel in de winkel als thuis netjes en goed gehlpen

TOP!!

Heel veel keuze. Heel goed geadviseerd. Levering en plaatsing binnen een redelijke termijn Montage vakkundig en snel Fantastisch mooi geworden

Vloer prima gelegd, veel beschadigingen aan muren/trap.

Bij ons is de vloer op de begane + 1e verdieping & trap bekleding uitgevoerd door van Kooten. Tijdens het aanbrengen hiervan zijn er veel beschadigingen aangebracht aan de net geverfde trap. Terwijl op aanbeveling van hen de trap juist vóór de bekleding geverfd is. Die moet nu gedeeltelijk weer bijgewerkt worden. Ook zijn er gaten in het renovlies te vinden die wij hadden aangebracht op de muren.

bijzonder tevreden

een geweldige monteur!!

Uistekend

Snel geleverd. Super netjes opgehangen.

Goed geholpen; levering naar tevredenheid

Voldoende keuze in vloerbedekking, fijn geholpen en geleverd volgens afspraak.

Goed geholpen, prachtig gelegd

Tapijt is goed gelegd en we zijn goed geholpen. Ze waren erg flexibel en konden snel schakelen.

Vakwerk en precies uitgevoerd zoals we hadden afgesproken.

Personeel werkt keurig en heeft alles weer netjes opgeruimd. Bovendien is er vakwerk geleverd.

wij zijn zeer tevreden

stoffeerder werkte zeer netjes

mooie vouwgordijnen, keurig bevestigd

We werden goed geïnformeerd en geadviseerd. Zowel het inmeten als het ophangen gebeurde vakkundig en met vriendelijk personeel. Door de verbouwing kwam de lengte van het gordijn niet goed uit maar dat werd netjes en snel in orde gemaakt. We zijn heel tevreden.

Servicegericht en klantvriendelijk

Zeer coulante afhandeling bij vervanging van raamdecoratie met gebruikslijtage.

Professioneel, snel en vakkundig

Nieuwe rolgordijnen besteld en door vervelende hoeken in kozijn lastig om in te meten en te monteren. Echter zeer vakkundig en naar tevredenheid gemonteerd.

Wij zijn zeer tevreden over de door ons gekochten producten .

Een prettige winkel ervaring met een deskundige verkoopster. En geweldige ervaring met een eersteklas vakman bij het leggen van de vloerbedekking en het ophangen van de vitrage . In een woord fantastisch .

super vriendelijk, taakgericht en verkoop gedreven: TOP

Luistert goed en kan dat vertalen naar "wat wil de klant " Super beschaafd verkoop gedreven.

top geregeld!

snel, duidelijk en perfect gemonteerd. resultaat is mooier dan verwacht. #dikkeaanrader

goed meegedacht in de keuze van de materialen, goede afspraken, keurige afwerking, fijn personeel

Goed meegedacht en compleet plaatje gemaakt

Wij kwamen binnen voor een vloer en zijn uiteindelijk vertrokken met een vloer, nieuwe trapbekleding, behang en raambekleding voor boven en beneden. We werden goed geholpen en er werd goed meegedacht en de tijd voor je genomen. Meerdere afspraken gehad om alles op elkaar af te stemmen.

Heel goed en netjes geholpen, zeer tevreden!

Zijn dik tevreden!

Goede en snelle service

Rare ervaring dat een stoffeerder zelf zijn radio meeneemt en dat vooraf niet even afstemt met de bewoners

Erg tevreden over de kwaliteit

Na een eerdere slechte ervaring elders hebben we onze trappen opnieuw laten bekleden door Woninginrichting Van Kooten. Het werk is bijzonder prettig uitgevoerd, met een meer dan strak eindresultaat. Klasse!