Kan bijna niet mooier.

Keurig opgehangen, zeer tevreden mee.

Goed advies en prima uitvoering

We zijn goed en vakkundig geadviseerd. En de opdracht is netjes uitgevoerd. En de afspraken zijn goed na gekomen.

Zeer tevreden met het resultaat

Goede advisering, er wordt altijd netjes gewerkt. Groot of klein project maakt geen verschil er wordt altijd veel aandacht aan besteed.

vriendelijk mensen, netjes, goede afspraken die nagekomen worden

alleen maar positief, zowel in de winkel bij het uitzoeken van de nieuwe gordijnen als bij het ophangen van de gordijnen thuis. zoals ik al in één zin schreef: vriendelijke mensen, netjes, goede afspraken die nagekomen worden.

Een vakbekwame verkoopster/ legger. De services was uitstekend.

Alles zoals gepland uitgevoerd naar volle tevredenheid.

Prettige zaak, deskundig advies, snelle service

Wij werden goed geholpen en voorgelicht. Het opmeten van de matten kon dezelfde nog gebeuren. Het op maat snijden Vance matten ging snel en vakkundig.

Prachtig.

Mijn ervaring is dat het heel goed was en dat ik blij ben dat ik bij Van Kooten mijn gordijnen heb gekocht . Heel mooi en netjes alles opgehangen , vriendelijke man en heel netjes alles opgeruimd en het karton meegenomen heeft . Zo heerlijk dat het ook zo kan , hij heeft het prachtig en mooi opgehangen , zo blij daar mee . Dank voor de goede service , Top.

Geweldig geen woorden voor

Wat een hartelijkheid alle tijd om je vragen te beantwoorden en wanneer je ook belde vriendelijk te woord staan .Zijn zelf op dit adres uitgekomen maar zal het aan een ieder aanbevelen.Alles ziet er perfect en netjes uit tot volle tevredenheid.

Warm onthaal in een prachtige winkel. In alle rust onder het genot van een kopje koffie met een bonbon onze wensen uiteen gezet. We hadden foto's meegenomen van waar de gordijnen moesten komen hangen en zijn vervolgens uitermate goed geadviseerd in onze keuze. Gordijnen werden keurig binnen de afgesproken tijd geleverd, ondanks een lockdown en de feestdagen. Ook het ophangen gebeurde met liefde en toewijding, alles werd nagelopen en als finishing touch kregen de gordijnen nog een heerlijk stoombad om vervolgens kreukvrij ons te verblijden met de verfraaiing van ons interieur...

Zeer goed geadviseerd

Mijn ervaring was een zaak die met je mee denkt zeer mooie zaak en zeer veel keuze klant vriendelijk

Zeer goed!

Klantvriendelijk en een ruime keuze.

zeer positief

Goed en prettig geholpen in de winkel bij de aankoop, fijn dat ik de stalen even mee mocht nemen, eenmaal thuis werd de keuze snel duidelijk. Fijn dat mijn verzoek om te vloerbeddeking te leggen op een bepaald tijdstip direct werd ingepland. Keurig op tijd was de stoffeerder hier, hij heeft de trap strak bekleed. Ik ben erg blij met het resultaat!

erg goed

goed geholpen, afspraken nagekomen.

Kwaliteit

Kwaliteit in woninginrichting en ervaren personeel

Vanaf het begin tot en met de levering heel goed verlopen

Er is vanaf het begin uitstekend met elkaar gecommuniceerd over allerlei zaken die met de gemaakte afspraken over de gekozen stoffering en het traject tot aan de oplevering. Heel erg tevreden over.

Zowel bij het kiezen van de vloerbedekking en het leggen ervan op onze trappen zijn we geholpen door super vakkundige en super vriendelijke mensen! Wij zijn trots op onze "nieuwe" trappen!

Goede adequate service

Prettige en snelle dienstverlening.

Gewoon heel prettig geholpen .

En we weten waar we met elkaar over praten ,vooraf de bestelling. en de mail achteraf de bestelling, geef een vertrouwd gevoel!!

Al jaren bekend met Van Kooten, dan kom je vanzelf terug.

uitstekende service

Goede prijs / kwaliteit!!

Wederom uitstekende kwaliteit EN service!

Betrof het monteren van plinten en het insnijden vannen droogloopmat. Ondanks dat de gewenste plinten niet in het standaard assortiment zitten, zijn ze toch apart besteld! Alle werkzaamheden zijn prima uitgevoerd door een bijzonder vriendelijke monteur! Voor herhaling vatbaar!

zeer tevreden

nadat we hadden uitgezocht,was er dezelfde week iemand die kwam opmeten, offerte was er de volgende dag het installeren verliep snel, prettig iemand die kwam ophangen,alles was keurig opgeruimd kortom:heel tevreden

We hebben een goede en prettige service ervaren!

Bij de aankoop van het woonkamer vinyl zijn we prettig en goed geadviseerd. En het leggen van het vinyl is bijzonder netjes gedaan. We zijn ook heel tevreden over de manier van doen van de heren stoffeerders. Met vriendelijke groet, Fam. CP. Molenaar.

Klantvriendelijke en vakkundig advies

We werden heel vriendelijk geholpen en voorzien van goed advies. Er wordt snel gereageerd op mails en zaken worden vlot geregeld. Een heel fijn bedrijf, ze nemen echt de tijd voor je als klant.

Bij Van Kooten is klant nog koning !!

Van Kooten komt afspraken na ! Top !