ik heb alleen nog rekening ontvangen om te betalen

Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor deze mooie waardering. Ik zie dat de factuur al wel per mail is gestuurd. Ik zal deze nogmaals per mail versturen. Gaat vast goed komen. ;-)

Meedenkend

Pascal dacht goed mee met onze situatie en daarmee wel of niet aanschaffen van een airco.

Fijn dat jullie zo tevreden bent. Bedankt voor deze mooie waardering

Snelle adequate service

Pascal en Yvonne Michorius hebben mijn grote zorgen over de defecte sanibroyeur snel en adequaat verholpen. De service was top!

Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor deze mooie waardering. Wij staan graag voor u klaar.

Perfect in een woord

Perfect cv geplaatst door Dennis mooi en goed achter gelaten Ik ben zeer tevreden.Dikke pluim

Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor deze mooie waardering en de dikke pluim

Ondanks de koudeperiode kwam er snel iemand langs.

Hoewel ik aangegeven had dat we niet in de kou zaten en we nog wel konden wachten, kwam er toch snel iemand kijken. Probleem was niet direct te verhelpen, maar ook dat komt goed.

Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor deze mooie waardering, wij staan graag voor u klaar.

Een installateur waarmee je kunt bouwen.

Wij hebben een zeer goede ervaring met Michorius. Ons huis hebben we vorig jaar laten uitbreiden/ verbouwen Zij hebben de installatie werk verzorgd waaronder: vloerverwarming, renovatie riolering, aanleggen nieuwe riolering/ waterleiding en waterontharder. Een bedrijf die goed bereikbaar is zowel telefonisch als mail. Ze zijn deskundig en denken goed mee.

Top service..!

Na mijn melding van een storing van mijn vloerverwarming 's avonds laat, via de mail, had ik binnen een uur contact met Pascal Michorius via Whatsapp. Na enkele boodschappen over en weer stond monteur Dennis de volgende ochtend om 9.00 uur voor onze deur. Gezien de zware vorstperiode waren we hier heel blij mee! Deze vriendelijke, maar vooral deskundige medewerker wist de pomp weer aan de praat te krijgen. Hij kon goed uitleggen wat de oorzaak was van de storing en waar we rekening mee moesten houden als het probleem zich opnieuw voor zou doen. Een groot compliment van onze kant voor deze klantvriendelijke en accurate werkwijze!

Wat een super beoordeling. Mijn dank!

Geweldig goede en correcte service

We hebben al vele zaken bij Michorius ondergebracht. Dit vanwege de goede adviezen alsmede de geweldige service.

Wat een super beoordeling. Mijn dank! Wij zijn blij dat wij jullie al zo lang mogen voort helpen met het verwezenlijken van jullie wensen.

Fijn en deskundig bedrijf met prima service. Aanrader!

Zowel pelletkachel als waterontharder laten installeren en ketelonderhoud laten uitvoeren. Is allemaal op een kundige en nette manier uitgevoerd.

Wat een super beoordeling. Mijn dank! Wij staan graag voor jullie klaar

Goeie communicatie , goeie afspraken en netjes werk afgeleverd.

Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor deze mooie waardering ! Top

Van offerte tot levering snel en volgens afspraak

Wij hebben vloerverwarming laten plaatsen en dit is netjes geregeld. Alles volgens vooraf gemaakte afspraken.

Perfecte dienstverlening

Vanaf het eerste telefonische contact tot en met de uitvoering van de werkzaamheden ben ik zeer tevreden over de dienstverlening. Speciale complimenten voor de monteur. De monteur heb ik als een deskundig vakman ervaren. Durk Bakker Haaksbergen.

Uitstekend en snel geholpen

s'morgens gebeld en s'middags was alle keurig en netjes gerepareerd

Duidelijke offerte en prima montage

Duidelijke offerte en levering conform afspraak. Vakkundige monteur die de ketel keurig heeft geplaatst. Gratis slimme thermostaat van Vaillant in de actieperiode (mooi meegenomen).

Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor deze mooie waardering

vlotte monteur met verstand van zaken.

Bedankt voor uw fijne beoordeling. Wij staan graag voor u klaar.

word altijd goed geholpen.

vakkundig en gemotiveerd personeel

Zonnepanelen aan laten leggen. Vakkundig advies over de voor en nadelen van diverse systemen waardoor wij een eigen keuze konden maken. Alles verliep volgens planning en wij zijn erg tevreden over de levering, aanleg en de afwerking. Bij eventuele volgende projecten komen wij graag weer terug.

Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor deze mooie waardering

Ik had contact met Michorius omdat mijn moeder met spoed een nieuwe ketel nodig had. Geweldig hoe ze dit op korte termijn voor haar gerealiseerd hebben. Dezelfde dag kwamen ze nog om de oude cv ketel weg te halen en ze gooiden hun eigen planning helemaal om zodat ze de volgende ochtend de nieuwe konden plaatsen. Niets dan lof over dit bedrijf en de klantvriendelijkheid van ze. Super, nogmaals dank, Yvonne en Pascal.

Klantgericht en uiterst netjes

Bij vervanging van onze ketel werd goed gekeken naar de situatie en wat ervoor nodig was om een goed werkende installatie te krijgen. Snel en vakkundig. De vuilafscheider die ze erbij hebben geplaatst was een goed advies om de leidingen van binnen schoon te houden.

Keurig werk!

Fraaie airco's geplaatst. Helemaal naar wens. Keurige monteurs. Prijs/kwaliteit is top in orde bij Michorius.

Afspraak is afspraak!!

Zie hier boven

oed gedaan

Was zelf ziek maar heeft alles netjes opgeruimd en afgehandeld.

klantvriendelijk, adequaat, vakmanschap

Alleen ik heb na 2 maand nog steeds geen rekening gehad. Maakt mij niet uit, maar lijkt me voor jullie beter wanneer die gestuurd wordt.

Beste Tjardy. Bedankt voor je fijne beoordeling. Wij staan graag voor jullie klaar. De factuur is denk ik in de spam box gekomen. Deze is 19-02 verstuurd per mail. Ik zal de factuur nogmaals sturen.

Super snel en op de afgesproken tijd vlot geholpen!

Beste relatie, bedankt voor de dikke 9. Wij staan graag voor jullie klaar

Handelsstraat 9