Prettig geholpen

Goed en deskundig advies

Vriendelijk, behulpzaam en prima service

Bij de eerste keer opstarten na de zomer, was het meteen einde oefening voor onze 17 jaar oude CV-ketel. Na enig wikken en wegen besloten om een nieuwe ketel te laten plaatsen in plaats van een reparatie. En nou geven wij in dit soort gevallen er de voorkeur aan om in zee te gaan met een lokale partij. In plaats van met een landelijk opererend bedrijf. Het waarom? Lekker korte lijntjes en zeker in het geval van Michorius, de meer persoonlijke aandacht en -service. En we zijn niet teleurgesteld. De ketel is door een zeer vriendelijke en vakkundige monteur vlot geplaatst. Hij heeft daarbij ook meteen even de issues met een paar weigerachtige radiatorkranen voor ons opgelost. En laat ik daarbij de fijn werkende gloednieuwe thermostaat die we gekregen hebben ook niet vergeten. (Net als het presentje in de vorm van een thermobeker, waarvoor dank) Blij dat we bij Michorius snel konden worden geholpen. Wij zijn zeer tevreden.

Het is voor mij nog maar het begin.

Tot op heden heel goed.

Goed en vakkundig

Vriendelijke mensen, goede service en heel vakkundig

Beste relatie, bedankt voor deze super beoordeling. Wij staan graag voor jullie klaar.

Schoon, netjes en goed werk geleverd!

Op tijd begonnen, werk netjes gedaan!

Precies zoals het hoort. Wij proberen ons best te doen. Bedankt voor deze super beoordeling. Wij staan graag voor u klaar.

Betrouwbaar en zeer goed

Beste relatie, bedankt voor deze super beoordeling van een dikke 10. Wij staan graag voor u klaar.

Prima advisering en service, goed bereikbaar.

Een no nonsens bedrijf met goede en adequate behandeling. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Komen hun afspraken altijd na

Mijn ervaring is dat dit bedrijf jaren lang het onderhoud aan onze CV ketel heeft gedaan. Ze leveren een goede service en borgen hun kwaliteit waarbij ze een eerlijk beeld geven van de kosten.

Top bedrijf, zeer vakkundig

wij hebben een nieuwe CV ketel met evohome regeling laten plaatsen ,de mannen waren stipt op tijd, zeer correct in omgang, keurig gewerkt en uitgelegd, alles weer opgeruimd , oude spullen meegenomen , had zelf iets verkeerd ingesteld, Pascal geweest, uitgelegd en alles weer even nagelopen . Top service.

goede en snelle service!

Wij zijn erg tevreden over Installatiebedrijf Michorius. Ze reageren altijd snel op een belletje of mail en zijn ook snel aanwezig voor de werkzaamheden.

goede service

Na 46 jaar klant te zijn, nog steeds tevreden

Keurig, netjes en zorgvuldig

Nieuwe spekkachel laten plaatsen. Mooi en netjes gedaan. Super blij mee.

alles prima geregeld

goede ervaring met Michorius

Komen op tijd en doen hun werk netjes en goed

Beste relatie, bedankt voor deze super beoordeling, wij zien deze beoordeling vaak voorbij komen. Wij staan graag voor u klaar.

Klantvriendelijk, duidelijk

Beste relatie, bedankt voor deze super beoordeling. Wij staan graag voor u klaar.

heel goed ,vakkundig vriendelijk ze luisteren

ze zijn er als je ze nodig hebt

Precies ... daad bij het woord. Bedankt voor deze super beoordeling. Wij staan graag voor u klaar.

Prettige samenwerking

We zijn tevreden met de diensten die michorius heeft uitgevoerd. Het vermelden waard vinden we dat de monteurs vriendelijk zijn en er goed overleg mogelijk was. Toen er een ambulance in de straat stond ging de radio zachter heel goed opgelost Prima!

Beste relatie, bedankt voor deze beoordeling. Uiteraard proberen wij zo goed mogelijk te anticiperen op diverse gebeurtenissen. Wij staan graag voor u klaar.

Goede en snelle service

Goede en snelle service, erg klantvriendelijk!

Beste relatie, bedankt voor deze fijne beoordeling. Wij staan graag voor u klaar.

zeer vakkundig en netjes gewerkt

bij start werkzaamheden bleek dat eerste plan om muur te doorboren voor doorgang leiding niet mogelijk was. Direct werd een andere oplossing bedacht met als resultaat een veel mooiere aansluiting. Leiding door slaapkamer daardoor niet nodig.

Beste relatie, bedankt voor deze super beoordeling van een 10. Wij staan graag voor u klaar.

Vlotte perfecte afhandeling

Indien nodig, zijn ze van de partij!! Geen gezeur gewoon goed....

Net bedrijf dat veelal goed werk levert, maar incidenteel matig.

Vakmanschap over het algemeen goed. Uitrusting m.b.t speciaal gereedschap moet aanwezig zijn en gebruikt worden hetgeen niet altijd het geval is. Dit met alle gevolgen van dien. Telefonisch gemaakte afspraken m.b.t. klachten moeten nagekomen worden hetgeen niet altijd het geval is. Het vooraf informeren m.b.t. te vervangen onderdelen zou wenselijk zijn.

Beste Tonny, Bedankt voor uw feedback. Helaas hebben wij de oude douchemengkraan niet kunnen repareren waardoor vervanging van een nieuwe kraan helaas niet uitbleef. Elke kraan heeft weer zijn eigen specifieke handgereedschap. Gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen en kunt u weer prima douchen. Wij weten het zeer te waarderen dat u ons scherp houd om toch in de buurt te blijven van onze 9.8 aan klanten cijfer. Of misschien ooit zelfs een 10 halen. ;-) Wij staan graag voor u klaar.

Zeer service gericht, meedenkend, vriendelijk en hulpvaardig!!

Beste Yvonne, Bedankt voor dit super cijfer. Wij staan kraag voor je klaar.

vriendelijke mensen , erg goede service

mooi bedrijf , ze weten waar ze mee bezig zijn.

He Guido, super bedankt voor je mooie beoordeling. ;-)

Uitstekende onderneming

Zat met lekkage en ondanks de drukte op zijn bedrijf kwam hij zo gauw het kon (2dgn) om mij uit de nood te helpen.

Top! bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij staan graag voor u klaar.

al sinds het vorig milennium een tevreden klant!

gewoon top! Uitgerekend op de dag dat er dit jaar zo'n enorm pak sneeuw viel stond mijn badkamer blank door een lekkende radiator. Maar Pascal was er binnen een uur.

Super bedankt voor deze mooie beoordeling. Kunnen wij zeer waarderen. Wij staan graag voor u klaar.

Handelsstraat 9 7482 GW Haaksbergen