Tot nu toe zijn we zeer tevreden.

Snelle en accurate afhandeling we zijn tot nu toe tevreden. Hoe de verdere service is zal de toekomst uitwijzen.

Snelle en uitstekende service!

Op het laatste moment moesten er nog leidingen omgeleid worden ivm plaatsing nw keuken. Ondanks drukte, toch gelijk geholpen! Super service!

Di(c)k tevreden

De voorlichting vooraf. Stonden open voor allerlei vragen. De monteurs waren zeer goed. Geduldig met uitleggen van de app en het instellen van de diverse kamer temperaturen. Al met al zeer tevreden

uitstekend

Problemen met de CV pomp zijn naar alle tevredenheid perfect opgelost.

Vandaag 3 radiatoren laten plaatsen Snel en vakkundig geplaatst. Dikke pluim voor dit bedrijf

Op alle vro

Goede service, zowel voor de reparatie bij het kiezen van de juiste kranen als bij de installatie. Ook toen er nog enige na-service nodig was werd dat onmiddellijk geregeld.

betrouwbaar en kennis van zaken

zie boven

Prima service en goede communicatie

Monteurs voeren vakkundig werk af en zorgen dat het schoon wordt achtergelaten. Erg belangrijk.

Snelle service, fijn contact

Al jaren de kachel in onderhoud. Bij evt. storingen worden deze snel opgelost door vriendelijke monteurs.

Erg tevreden over de service!

Heel erg goed geholpen door Michorius, netjes volgens afspraak en de communicatie is zeer plezierig. Kan het iedereen aanbeveken!

Een klantgericht bedrijf. Vakkundige monteurs en alles volgens afspraak. Ik ben al jaren een tevreden klant en beveel dit bedrijf zeker aan.

Zeer slecht bedrijf

Aangeven dat er geen onderdelen zijn akkoord. Dan zou de logica zijn dat hun monteurs tijd over hebben om een radiator te plaatsen bij mijn dochter op de slaapkamer want ze moet nu haar huiswerk in de woonkamer doen. En dan zeggen dat er pas in maart een monteur beschikbaar is kan er voor mij niet in. Een dikke 1 voor dit bedrijf.

Beste Robert Winkelhuis, Jammer dat u onze bendering niet als prettig hebt ervaren. In de media wordt niets ander geroepen dat installatiebedrijven het vreselijk druk hebben, dat wij u niet per direct konden helpen met de radiator is dus algemeen bekend. Wij nemen u niets kwalijk...... Bij eenieder wordt het geduld momenteel ook zwaar op de proef gesteld. Dat u dat bij ons niet had is dus geen verwijd van ons naar u. Ik hoop dat u een partij vind die de radiator spoedig kan plaatsen bij uw dochter.

Snelle goede service

Vriendelijk en netjes personeel. Probleem snel opgelost

Bedankt voor deze fijne beoordeling. Wij staan graag voor jullie klaar.

Snelle, eerlijke goede service

Goedemorgen, vorige week is onze cv ketel stuk gegaan. Na telefonisch overleg en een beetje geluk met de nachtvorst kon de volgende dag al een​ nieuwe cv ketel geplaatst worden. Bedankt voor de snelle, eerlijke en goede service. Er worden geen valse hoop/beloften gedaan.

Wauw een dikke 10, dank u wel. Wij staan graag voor u klaar.

Zeer tevreden !!

Pascal is vrijdag bij ons geweest om de ketel wat te fijntunen . Wij zijn zeer tevreden met het resultaat !! De radiatoren worden nu veel sneller warm waar we heel blij met zijn ;-)

Bedankt voor deze mooie woorden, wij staan graag voor u klaar.

Super Service

In een koude week hield onze CV er mee op; op donderdag contact gehad met Michorius Installaties en op vrijdag is een nieuwe ketel geplaatst en konden we een lekker warm het weekend in. Snel meegedacht en een plaatsje voor ons gemaakt. Echt Super Service.

Gelukkig hebben wij fijne klanten, en was er het een en ander te verschuiven in de planning waardoor wij u snel uit de kou konden helpen. Wij staan graag voor u klaar.

Ook deze werkzaamheden, het instaleren van een douche-wc en ventilatie weer netjes en goed uitgevoerd, Zoals we inmiddels van de Fa. Michorius gewend zijn.

Bedankt voor deze fijne beoordeling. Wij staan graag voor u klaar.

goede adviezen en installatie

alles goed verlopen, aardige en nette monteur !

Bedankt voor dit super cijfer, wij staan graag voor u klaar.

Was goed

Was goed

Zonnenpanelen laten leggen; uitstekende advisering en uitvoering

Ik word altijd perfect geholpen.

Afspraak is afspraak

Prima bedrijf, die de afspraken nakomt en goed werk levert.

Deskundig en klantvriendelijkheid

Doorgaan!

Prima service en afspraken worden nagekomen.

Prettige communicatie en afspraken worden nagekomen. Technisch is men van het installatie vakgebied goed op de hoogte.

Komen de afspraken netjes na .