professionele kalme behandeling

Beste Frits, Bedankt voor jullie bemoedigende kaartje. Wij putten hier veel troost uit. Afgelopen vrijdag moesten wij helaas ons allerliefste hondje laten inslapen,nog zo jong en lief maar toch met een kronkeltje in haar kopie waardoor ze niet meer te vertrouwen was en wij haar moesten laten in slapen. Jou luisterde oor en de manier waarop je haar rustig liet inslapen helpt ons om deze verdrietige gebeurtenis te verwerken. We missen haar ontzettend maar moeten door. Hopelijk komt er misschien weer een moment dat we met een ander hondje weer naar jullie praktijk toekomen. Groetjes Caspar en Nicoline.

Wij zijn met onze ponys altijd goed geholpen door dennenoord. Goed bereikbaar, snel geholpen en deskundig advies. Alle vertrouwen in dit team. Hartelijk dank .

• Diersoort: Paarden

Beste Kitty, Met een beetje vertraging door alle drukte.... Heel leuk dat je meegedaan hebt aan onze enquête en reuze bedankt voor de geweldige beoordeling! Groetjes, Frits

De deskundigheid vriendelijkheid en geduld van allemaal zowel de artsen als het team, de beste dierenkliniek die er is . Ik kom er al meer dan 10 jaar

• Diersoort: Katten

Beste Lia, met een beetje vertraging door alle drukte.... Heel leuk dat je meegedaan hebt aan onze enquête en reuze bedankt voor de geweldige beoordeling! Groetjes, Frits

Mijn maatje Boullie in laten slapen na 19 jaar, in alle rust thuis. Jonge dame ( weet naam niet) was erg kundig, goede uitleg gegeven betreft de manier waarop en poes is erg rustig heen gegaan. Dank voor jullie goede zorg!!

• Diersoort: Katten

Beste Toine, wat een verdrietig nieuws over jouw goeie, ouwe vriend Boullie. Toch heel fijn om te horen dat het afscheid prettig is verlopen en heel tof dat je de moeite hebt genomen om dat te laten weten via Klanten Vertellen! Frits Lamberts

Toppers! Allemaal

• Behandeling van uw dier

Hoi Sann, dank voor je aardige reactie! Onze grootste fan, haha. Groetjes, frits

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Oplichters 1e klas! Even gaan vertellen op basis van chirpractie dat mijn hond spondylose en artrose heeft. Ik ben naar een andere dierenkliniek geweest en ik kan me geen gezondere hond wensen als Boyke. Er is geen sprake van HD, spondylose pf artrose

• Diersoort: Honden

Beste Dominique, inmiddels hebben we uitgebreid telefonisch contact met jou gehad. Daar is besproken dat we met chiropraxie alleen nooit een diagnose hadden kunnen stellen. Daar heb je Röntgenfoto's voor nodig. Helaas hebben wij niet de kans gekregen om die te maken. Gelukkig heb je via de andere praktijk nu duidelijkheid waar de klachten vandaan komen en wensen wij Boyke op de nieuwe medicijnen een voorspoedig herstel. Namens DK Dennenoord, Merel en Frits

perfect voor een bezoek met een bange kat, geduldig, grondig en zeer katvriendelijk.

• Diersoort: Katten

Beste Pien, heel leuk dat je meegedaan hebt aan onze enquête en reuze bedankt voor de geweldige beoordeling! Groetjes, Frits

Weer een hele goede ervaring met deze kliniek. Mijn kat is met veel zorgvuldigheid, rust en deskundigheid behandeld en gelukkig weer helemaal beter.

• Diersoort: Katten

Beste mevrouw Gersjes, heel leuk dat u meegedaan hebt aan onze enquête en reuze bedankt voor de geweldige beoordeling! Groetjes, Frits

Merel, bedankt dat je zo snel op huisbezoek kon komen voor onze hond op nieuwjaars- ochtend. Je betrokkenheid en rust hebben we bij het afscheid van onze lieve hond Etienne als heel prettig ervaren. We missen hem verschrikkelijk, maar houden een goed gevoel aan zijn afscheid door jou deskundigheid over.

• Diersoort: Honden

Beste Nicoline, heel leuk dat je meegedaan hebt aan onze enquête en reuze bedankt voor de geweldige beoordeling! Groetjes, Frits

• Diersoort: Honden

Beste Nicole, heel leuk dat je meegedaan hebt aan onze enquête en reuze bedankt voor de geweldige beoordeling! Groetjes, Frits

Zowel de beste dierenarts altijd geweest voor mijn paarden en nu voor mijn hond Tiger!!!! Zeer deskundig, uw dier in hier in goede handen.

• Diersoort: Honden

Beste Mirella, heel leuk dat je meegedaan hebt aan onze enquête en reuze bedankt voor de geweldige beoordeling! Groetjes, Frits

Service met een hoofdletter S...Deze service gaat net iets verder dan wij gewend waren. Als je echt het beste voor je dier wilt ben je hier zeker aan het juiste adres!

• Diersoort: Katten

Beste Laury, toch ook nog even een "formeel bedankje" voor het meedoen aan de enquête! Vriendelijke groeten, Frits Lamberts

• Diersoort: Paarden

Beste Monique, heel leuk dat je meegedaan hebt aan onze enquête en reuze bedankt voor de geweldige beoordeling! Groetjes, Frits

de cijfers zeggen genoeg. m.v.g. ad.vriens.

• Diersoort: Paarden

Beste Ad, heel leuk dat je meegedaan hebt aan onze enquête en reuze bedankt voor de geweldige beoordeling! Groetjes, Frits

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Deskundigheid: Ga er van uit dat dit vanzelfsprekend is .

• Diersoort: Honden

Beste Pierre, toch ook nog even een "formeel bedankje" voor het meedoen aan de enquête! Vriendelijke groeten, Frits Lamberts

Jullie zijn goed bereikbaar. Er wordt een duidelijke uitleg geven over wat ik wil weten. Adviezen zijn ook bruikbaar. Al met al tot nu toe goede dierenkliniek en complimenten voor Merel!!

• Diersoort: Paarden

Beste Saskia, heel leuk dat je meegedaan hebt aan onze enquête en reuze bedankt voor de geweldige beoordeling! Groetjes, Frits

• Diersoort: Honden

Beste Hariet, heel leuk dat je meegedaan hebt aan onze enquête en reuze bedankt voor de geweldige beoordeling! Groetjes, Frits

Joep wordt altijd met open armen ontvangen en hij heeft dan ook helemaal geen moeite om bij Dennenoord over de drempel te stappen. De uitleg en de communicatie over de behandeling is altijd goed.

• Diersoort: Honden

Beste Maria, heel leuk dat je meegedaan hebt aan onze enquête en reuze bedankt voor de geweldige beoordeling! Groetjes, Frits

Snel, vriendelijk en correct geholpen.

• Diersoort: Honden

Beste familie Wichard, heel leuk dat jullie meegedaan hebben aan onze enquête en reuze bedankt voor de geweldige beoordeling! Groetjes, Frits

vragen worden altijd netjes behandeld weten de assistentes het niet doen ze navraag en bellen ze netjes terug

• Diersoort: Honden

Beste Ivonne, heel leuk dat je meegedaan hebt aan onze enquête en reuze bedankt voor de geweldige beoordeling! Groetjes, Frits

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne betrokken kliniek

• Diersoort: Paarden

Beste Eefje, heel leuk dat je meegedaan hebt aan onze enquête en reuze bedankt voor de geweldige beoordeling! Groetjes, Frits

Onze Pers Sjors, Is na deskundige behandeling weer helemaal opgeknapt.

• Diersoort: Katten

Beste Luc, heel leuk dat je meegedaan hebt aan onze enquête en reuze bedankt voor de geweldige beoordeling! Fijn dat Sjors weer de oude is. Groetjes, Frits Groetjes, Frits

je wordt eerlijk en diervriendelijk geholpen.

• Diersoort: Honden

Erg goede deskundigheid en benadering ?advies van onze poes Suzy. Fijn dat er een speciale wachtruimte voor katten is.

• Diersoort: Katten

Beste Dolly, heel leuk dat je meegedaan hebt aan onze enquête en reuze bedankt voor de geweldige beoordeling! Groetjes, Frits

Gezien de beoordeling niet aan toe te voegen :-)

• Diersoort: Paarden

Beste Jolanda, heel leuk dat je meegedaan hebt aan onze enquête en reuze bedankt voor de geweldige beoordeling! Groetjes, Frits