Deskundige hulp

Medewerksters aan de balie deskundig, altijd vriendelijk en hulpvaardig. Dierenartsen deskundige mensen, maar omdat je zo vaak een ander ziet, moeilijk een band te krijgen. Ben nu met mijn hond ruim 11 jaar klant.

goed geholpen

Super goede artsen en personeel

Let op de aanhef. Ben geen meneer, maar mevrouw

We wilden graag onze kat Eddy laten inslapen en dat kon meteen ook bij ons thuis. Snelle service dus. En liefdevolle behandeling door de dierenarts.

Zeer goed. Hond gewond geraakt in het buiten. Daar verzorgd, maar helaas fout gelopen. Contact hierna met eigen dierenarts Yael en vaste assistent Maaike, foto's gestuurd en beoordeeld. Met enig juiste advies tot gevolg. Helaas terugkeer naar NL, maar operatieplek al op voorhand gereserveerd. Direct, ja DIRECT, na terugkeer hond geopereerd door dierenarts Kai en zeer adequaat behandeld. Wat ons betreft hulde!!!

Zeer vriendelijk personeel voor zowel hond als baas.

Heel prettig dat Kaya na de inenting ook even werd nagekeken.

Heel prettig ontvangst en super vriendelijke, kundige dierenartsen en assistentes

Na telefonisch contact, altijd snel in te plannen afspraak. Als het i.v.m. openingstijden niet in Badhoevedorp kan, dan wordt er direct een afspraak gemaakt in het dichtstbij gelegen filiaal. Heel schoon en fris en onze hond gaat iedere keer met plezier weer naar binnen, zelfs na een grote operatie. :) Top!

Vriendelijk en met goede service

Ik belde in paniek op omdat ik dacht dat mijn kat dood ging, ik mocht binnen 15 min al langs komen en was snel aan de beurt, dat vond ik erg fijn en een goede service.

Vriendelijk en betrokken

Goede notitie genomen

Vriendelijk ontvangst

Eerste afspraak was een vriendelijk ontvangst van zowel het dier als het baasje. De arts heeft het dier op een respectvolle manier benaderd en behandeld.

Altijd behulpzaam, vriendelijk & correct.

Geen klachten, eerder congrats. great Dierenaartsen en Assistenten.

helemaal geweldig!

Lieve receptiemedewerksters, ze waren ook flexibel toen ik eigenlijk veel te vroeg was. Ik mocht eerder. De dierenarts was heel kundig en snel en verrichtte het consult met veel humor. Het was zo voorbij. Voor mijn kat was het waarschijnlijk minder leuk, maar ze maakte na afloop een rustige indruk.

Vriendelijke en mee levende mensen

Benadering van dierenarts Esther als zeer onprettigoed ervaren.

Mijn kat heeft prima de zorg gekregen die ze nodig had. Zij is goed geholpen. De communicatie vaardigheden van dierenarts Esther vond ik echter ver onder de maat. Ze was bot, defensief en onprettig.

Goed in Badhoevedorp

De arts Yaela uit kliniek Badhoevedorp heeft de hond vakkundig geopereerd nadat zij snel constateerde dat het om een tumor ging. Namens Russky de Jack Russel bedanken wij Yaela voor haar inspanningen. Met Russky gaat het tot nu toe goed.

Top behandeling..

Alles netjes op orde... onze hond gaat er zonder problemen naar toe...

Prima ­čĹŹ

Het idee hebben dat men ook de tijd voor je neemt dat is voor ons belangrijk. En dat is vaak wel het geval (goede uitleg van de problemen met je huisdier)

erg vriendelijk en behulpzaam

we werden goed geholpen en erg vriendelijk

Zeer goed en top geholpen.

Er is goed gekeken naar wat het probleem was, en heeft al een super resultaat gegeven.

Erg tevreden lieve mensen voor dier en baasje

Zolang ik met de hond gebruik maak van stad en land dierenartsen kan ik zeggen dat ik nog steeds erg tevreden ben over behandelingen

Altijd wel goed geholpen maar voor mijn gevoel is de praktijk meer commercieel geworden

Wij zijn altijd bij dierenarts Mentink geweest met onze lieve kat Esra, jammer genoeg is Mentink ermee gestopt en zijn wij bij verschillende dierenartsen op dezelfde praktijk terecht gekomen. (De andere dierenartsen waren toch heel anders dan Mentink want die man was zo lief voor dieren en zo vriendelijk!) Toen onze kat bijna 18 jaar was hebben we haar tot ons grote verdriet moeten laten inslapen wij zijn daarvoor nog 2 keer bij een nieuwe dierenarts Esther Lichtenauer (of invaller) geweest, wat een aanwinst hoop voor andere mensen dat zij bij deze praktijk blijft zelde zo'n lieverd meegemaakt. Wilde ook heel graag dat ze bij de euthanasie van onze lieve kat bij ons thuis kwam, ze heeft het perfect en liefdevol gedaan onze lieve kat heeft echt niks gemerkt! Over 1 assistente (zal geen naam noemen maar denk dat ze zelf wel weet wie of ik bedoel) ben ik niet te spreken, zij heeft mij in mijn gezicht glashard voorgelogen dat mijn kat niet meer in de kliniek aanwezig was, ik had haar nog 1 keer willen zien later hoorde ik van het crematorium dat ze nog helemaal niet opgehaald was. Waarom moet hierover gelogen worden jammer als je al zoveel verdriet hebt!!

Betrokkenheid­čśŚ

Het is helaas nogal wisselend,communicatie niet altijd even goed. We zijn al een halfjaar aan het kwakkelen met onze honden,waarvan ook van eentje afscheid hebben moeten nemen. Onze bordeauxdog is 6.5 en gaat ook al maanden niet lekker,tot vorige week,was echt erop of er onder,onderzoeken,echo,prednison en een hoop medicatie mee nr huis. In volle spanning en afwachting,hoe gaat hij dit oppakken,met de dierenarts afgesproken dat we vrijdag even contact zouden hebben. Vrijdagmiddag rond 16 uur heb ik zelf even gebeld ter herrinnering,mr tot vandaag de dag gewoon niet terug gebeld. Dit alles bij elkaar heeft ons enirm teleurgesteld en ook de doorslag gegeven om over te stappen naar een andere dierenarts. Blijkbaar ben je niet meer dan een nummer­čśó Heel teleurstellend,maar met onze 3 honden vriendjes zullen we opzoek gaan naar een ander adres.

Ze nemen de tijd voor je en hoef nooit lang te wachten

vriendelijke assistentes en bepaalde dierenartsen

Bepaalde dieren artsen vind ik niet zo vriendelijk tegenover mijn dieren.

Over Stad & Land Dierenklinieken