Prima geholpen

Vriendelijke ontvangst, aandacht voor Bella en geantwoord op mijn vragen. Ja goed geholpen.

Kundige artsen geduldig en begripvol

Prettig en vriendelijk geholpen

De dierenarts nam de tijd om onze hond te onderzoeken en advies te geven.

Niet fantastisch

Ik kwam om te vragen of mijn hond vlooien heeft, dit was niet het geval. Alleen ze krabt wel hier en daar, de assistente vertelde dat het op een allergie kan duiden, kijkt even en ja dat moet echt door de dokter bekeken enzenz. Ok natuurlijk doe ik dat dan. De dokter waar we in de middag terecht kunnen vertelde er is weinig aan de hand, tja zou kunnen allergie maar er is nu zo weinig te zien. Oh echt ok, ik dacht echt dat er iets ernstigs was. Zalfje mee en ruim 50 eurobetaald,dat had volgens mij echt niet gehoeven. Daarbij zit ik ook nog bij het zorgplan. Nou ja, ik voelde mij toch een beetje opgelicht.

Zorg, aandacht en serieus

Ik heb mij zelden zo op mijn gemak gevoeld bij een dierenarts. Zelfs mijn hond Miep loopt huppelend naar binnen terwijl zij pijn had. Tevens zijn we serieus genomen. Er werd geluisterd en we waren dezelfde dag nog welkom. Of zelfs direct zoals op 4-9-2019. Ik ben zo blij dat ik met een gerust hart mijn hond kan toevertrouwen aan de zorgen van Stad & Land Dierenklinieken, en in dit geval in Amstelveen aan de Maarten Lutherweg 10.

Negen jaar geleden gekomen, zeer tevreden.

Fijne kliniek en artsen.

Lief en begripvol.

En dat waren de artsen die kwamen om euthanasie te doen. Echter een ding moet me van het hart. De eerste prik heeft nogal wat reactie gegeven en dit houd ik wel op mijn netvlies. Ik blijf er misselijk van. Is er geen andere injectie voorhanden die eerste een ander roesje geeft? Pijn in de laatste minuten van een leven neemt mens en dier mee in het karma. Dus als er een andere methode is? Ik zou hier over graag nog van gedachten wisselen. Dus hierop is mijn antwoord NEE gebaseerd.

sinds ik per 1 februari bij u ben bevalt het mij prima

Ben versc8llende keren met Ricky(kat) geweest

Fijne mensen die mee denken met een moeilijke hond .

O ze is is verre van makkelijk met andere honden, puck moest onder narcose vanwege een paar kleine dingen , we konden via een sluip route binnen als het nodig was maar konden als eerste in de ochtend komen . Lieve mensen en zeker voor de hond heel.lief en begripvol , zeker zou ik deze dierenartsen praktijk aan raden , top !!!!

Vind de kosten wel Hoog

is gewoon goed lief voor de hond

Wij vinden jullie erg vriendelijk en super lief voor de dieren

Wij vinden jullie erg vriendelijk En super lief voor de diertjes Mijn Engelse bulldog wou bij de vorige dierenarts nooit graag naar binnen en bij jullie wil hij juist heel graag naar binnen En hij is helemaal gek van de dierenarts echt super leuk om te zien hoe ze met de hond om gaat Ook als je belt met een vraag wordt je vriendelijk te wordt gestaan Ik zou jullie zeker aanraden

Goede professionele dierenartspraktijk.

Ik kom graag in deze praktijk. Medewerkers zijn goed in hun werk, duidelijk in hun advies en denk ik het belangrijkste: lief voor de dieren.

geduldig, deskundig en vriendelijk behandeld.

geduldig, deskundig en vriendelijk behandeld.

Onze kat is gecastreerd en gechipt. Alles is perfect gegaan. En de medewerkers zijn erg vriendelijk en je voelt je gelijk op jegemak bij ze. Wij zijn zeer tevreden met jullie!

Altijd goed behandeld en echt zorgzame mensen

Goede ervaring

Prima ervaring

Professionele en snelle hulp, ook nog met een glimlach

Ben nu met mijn 2e hond ook klant geworden bij Stad en Land. Gisteren noodgeval, pupje heeft plastic handschoen doorgeslikt, heb meteen gebeld en 20 minuten later werd hij al geholpen. Nog vragen iemand?

Uitstekende zorg.

De zorg voor Kelim is uitstekend. Professioneel en zeer vriendelijk. Ik kan niet beter wensen.

Deskundig, de tijd voor klant en dier nemend!

Altijd beleefd naar de klant! Zo als het hoort, staat in mijn geval je kat(ten), hier centraal! Deskundige uitleg, hoe de behandeling, mogelijk verder kan! Dat kan ver tegenwoordig! Een klein punt van kritiek, mijn vorige week overleden Kitty, had al een zeer slecht gebit, 3 weken voor het onvermijdelijke einde! Best een groot punt oke. Ik zelf had niet meer de tegenwoordigheid van geest, om toen al de spuit te laten geven! Lichamelijk bleef ze tot het eind vitaal, de artrose pijnen, het op zijn, het mauwen op de laatste dag waren vreselijk! Ik ben op die laatste dag heel goed behandeld. Hoop nog lang met mijn Choco, bij u te komen!

Heel goed

Kan niet beter vriendelijkheid zelfe Allemaal dokteren en personeel

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Al enige jaren met mijn kat bij deze dierenarts, en bevalt prima. Vriendelijk personeel, en gevoel dat er adequaat wordt omgegaan met mijn huisdier.

Kundige en prettige mensen

Staat hierboven al.

ZEER SLECHT!!!! ALLEEN OP GELD UIT

Ik ben afgelopen maandag met mijn hond naar de dierenkliniek geweest, met het verzoek voor een injectie tegen de huid irritatie. Dit heb ik in het verleden bij mijn vorige dieren arts wel meer gedaan en geen enkel probleem hierbij ondervonden. Echter deze dierenarts vond dit gezien voor zijn leeftijd niet goed en vond dat het uitknijpen van zijn klieren voldoende moest zijn. Dit bleek dus niet zo te zijn en heb dan ook vandaag opnieuw een afspraak gemaakt voor het toedienen van een injectie voor mijn hond, echter ik vond dat aangezien ik maandag al reeds een consult betaald had en de dierenarts tegen mijn wens in geen injectie had gegeven, ik dit vandaag niet hoefde te betalen. De injectie uiteraard wel. Wat schets echter mijn verbazing dat ik alsnog een consult moest betalen. Ik vind dit schandalig en voel mij daarom ook belazerd en kom dan ook nooit meer bij deze kliniek

My cat is amazing but hates the vet. As always the love that Stad & Land shows my cat is wonderful. They really care.