Slecht

Hond meerdere malen naar de dierenarts gebracht met veel huidklachten. Hond kreeg onderdrukkende medicatie zonder de oorzaak te achterhalen. Eenmaal aangekomen bij het dierenziekenhuis te horen gekregen dat de voetzooltjes vergroeid waren door een allergie. Hond loopt al enige tijd mank hierdoor. Dierenartsen zijn zeer laks geweest met het achterhalen van de oorzaak. Dierenkliniek is zeker niet aan te raden.

ze luisteren niet

Gevraagd om mijn kat de klitten eruit te scheren, en zoveel mogelijk vacht te behouden omdat kat veel buiten is. En om NIET de nagels te knippen. Toen ik hem terug kreeg, was hij volledig geschoren. EN zijn nagels waren geknipt. Tevens gevraagd om het onder een roesje uit te voeren, gezien zijn leeftijd. Maar er is door de DA gekozen voor een volledige narcose.

Prettig

Nu voor de tweede inenting van onze pup geweest. Super vriendelijk en leuk met de hond. Kwam hier met de vorige hond ook graag

een ervaren man

- Ik ben blij met de manier waarop mijn hond is behandeld. De dierenarts deed zijn best, maar niet alleen de dierenarts. - Maar het enige nadeel is dat je geen afspraak kunt maken via internet, en ik hoop dat het wordt opgelost

Goedemorgen Alexandru, Dank u wel voor de positieve review :) En u kunt zeker wel online een afspraak maken. Op onze website staat een button met "afspraak maken". Als u daarop klikt, kunt u vervolgens uw kliniek selecteren en de afspraak maken. Met vriendelijke groet, Team Stad & Land Dierenklinieken Ps: Voor de kliniek Wormerveer is dit momenteel helaas niet mogelijk inderdaad. Dit in verband met drukte op de kliniek. Excuses voor eventueel ongemak.

Fijn en ontspannen

Dierenarts en ik zaten op 1 lijn en de arts had aan 1 woord genoeg om vast te stellen wat mijn wensen en ideeen waren. Ik hoop dat ik hem de volgende keer weer krijg.

Wij werden prima geholpen.

Zie bovenstaande

Vaak zijn ze er wel en soms ook niet

Al meer dan 20 jaar klant maar sinds een paar jaar laten ze pittige steken vallen. Normaal gaat alles prima maar toen mijn hond vergiftigd was werd ik gewoon naar een andere dierenarts gestuurd. Bizar maar waar. Ik had een zorgplan lopen bij stad en land maar doordat ik naar een andere dierenarts moest miste ik de 10% korting. Stad en land erop aangesproken maar werd niet gecompenseerd. Vaak doen ze het goed maar door dit soort dingen ga je twijfelen of dit wel de juiste dierenarts is

Fijne dierenkliniek

Ik vind alleen de prijzen niet normaal hoog! alleen voor een vaccinatie kan je volgens mij wel een halve consult rekenen

De toppers in Alkmaar

Ik kom zelf altijd in Alkmaar, hier werkt een team wat altijd een luisterend oor bied en de baasjes serieus neemt. En proberen je zo snel mogelijk te helpen.

Was weer een fijne afspraak.. lief voor mimi en goede zorg..

Erg prettig en duidelijk..

vakkundig en lief

Ik vind de artsen en assistenten erg vakkundig en ze zijn altijd lief voor onze dieren en ondersteunend als er trieste dingen moeten. Ze denken mee en willen echt het beste voor het dier.

Slecht niet professioneel

Jarenlang ben ik klant geweest bij stad en land. Nadeel vond ik dat er. Iedere keer een andere dierenarts was. Waarschijnlijk heeft stad en land moeite met het vasthouden van personeel. Maar verder was ik redelijk tevreden. Tot afgelopen week. Ik belde om een afspraak te maken. Mijn kat had een losse tand. Reactie van de assistent na overleg met de dierenarts ‘we hebben het te druk, kom maandag maar’. Ik belde op woensdag. Reden: ik was 1 1/2 jaar niet geweest. Bij een goede dierenarts, die om dieren geeft, kon ik de volgende dag terecht. Voor mijn kat nooit meer stad en land.

Beste, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent geweest. Indien u dat wenst komen wij graag in contact om hier nader over in gesprek met u te gaan. Team Stad & Land Dierenklinieken

Stad & Land Amstelveen raad ik AF

Ik raad deze dierenkliniek zeer AF! De eerste keer heeft mijn hondje Bravecto gekregen met de mededeling dat dit een natuurlijk product is en dat er geen schadelijke stoffen in zitten. Helaas kende ik toen dit product nog niet. Een paar uur later was mijn hondje helemaal apathisch maar is de volgende dag gelukkig maar wel opgeknapt. De 2e keer werd verkeerde diagnose gesteld, namelijk verkoudheid terwijl hij Giardia had (waarvoor ik overigens nadrukkelijk voor wilde laten testen, maar werd beweerd dat dat het zeker niet is). Dus verkeerde antibiotica voorgeschreven gekregen. De 3e keer werd ik op een vrijdag laat middag geweigerd omdat ze over drie kwartier dicht zouden gaan terwijl mijn hondje vreselijk aan het spugen was en niet eens water binnen hield. NOOIT in mijn leven is er gebeurd dat een dierenarts weigerde zo'n ziek beestje te helpen! Bij deze kliniek gaat het enkel om geld en niet om de dieren. Slechte zaak dus als je om je huisdieren geeft! Al een tijdje geleden overgestapt naar een andere dierenarts die alles aan doet om dieren te helpen. Mijn hondje is sindsdien erg opgeknapt. Wat wel opvalt, is dat hij nu niet meer zo ziek wordt (waarschijnlijk omdat hij niet behandeld wordt voor een verkeerde diagnose) en enkel een jaarlijkse inenting nodig heeft. Denk dus goed na waar je je huisdier laat behandelen...

Beste, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw bezoeken aan onze kliniek. Indien u dat wenst komen wij graag in contact om hier nader over in gesprek met u te gaan. Team Stad & Land Dierenklinieken

Duur! En geen empathie!

Consult en een pot vezels voor verstopte darmen: €80 Kat blijkt tumor te hebben, dure echo en biopt laten doen maar biopt mislukt en nog steeds geen duidelijke diagnose. Wel €330 neer leggen. Operatie bij hun zou tussen de €1100 en de €1500 gaan kosten. Ik heb het bij een andere dierenarts laten doen voor €900. Mijn kat krijgt een hartaanval. Dierenarts niet bereikbaar, kom je weer bij de duurdere spoeddienst terecht. En dan kun je uiteindelijk de as ophalen bij de dierenkliniek nader de kat was gecremeerd en dan zegt de assistente ; oh ja hier! Alstublieft. En een fijne dag nog verder! Een fijne dag? Nadat je de as van je overleden kat ophaalt?

Beste, Allereerst veel sterkte met het verlies van uw geliefde huisdier. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw bezoek aan onze kliniek. Indien u dat wenst komen wij graag in contact om hier nader over in gesprek met u te gaan. Team Stad & Land Dierenklinieken

100% slecht

Telefonisch contact aangaande een hond met een maagtorsie. Antwoord: U bent niet ingeschreven wij helpen U niet!!!!!! 20-04-2022. ongeveer 20.00 uur. Levensbedreigend spoedgeval!!!!!!! U bent het niet waardig de naam spoedkliniek te dragen. Hond overleden. Selma van der Wal Stoomweg 14 764NA Breezand

Verschrikkelijk dat de Bordeauxdog is overleden. Op woensdagavond werden wij gebeld omwille van een hond met een vermoeden van een maagdraaiing. Eigenaar gaf aan bij een andere dierenarts niet terecht te kunnen en doorverwezen te zijn naar ons. Uiteraard namen we dit serieus en de assistente vroeg of eigenaar klant was bij ons of al eerder bij ons was geweest om de patiënt snel terug te zoeken in ons systeem. Dit was niet het geval, maar dit was niet de reden dat we geopteerd hebben de patiënt door te sturen. We verlenen spoeddienst, maar we stonden reeds vol met andere spoedpatiënten. We hebben de patiënt dus niet geweigerd, maar wel door moeten sturen (niet omdat ze geen klant zijn, maar omdat we vol zaten en we de hulp voor deze klant niet konden bieden). Wij begrijpen de emotie en wensen de baasjes heel veel sterkte.

Schandalig duur en komen afspraken niet na

In de eerste plaats werken hier veel te veel Engelssprekende dierenartsen wat niet prettig communiceert. Heb ook weinig vertrouwen in hun kennis. In de tweede plaats zijn ze schandalig duur en komen ze niet hun afspraken na: Op advies van 2 verschillende dierenartsen bij deze kliniek heb ik het vaccineren van 1 hond uitgesteld, zodat ik in 1 consult beide honden zou laten vaccineren, en ik maar 1 consult hoefde te betalen. Bij afrekenen blijkt dat ik bovenop de vaccinatiekosten, ook nog 2 x € 47,50 !!! aan consultkosten heb betaald, i.p.v. de belofte dat dit 1 x berekend zou worden. Bij nabellen hierover wordt er star gezegd én volgehouden dat dit de normale gang van zaken is, en dat bij vaccineren van 2 honden, jawel let op: €5,- korting wordt berekend en dat er verder niets meer aan te doen. Ongelofelijk dit, hier ga ik nooit meer naar toe. (Helaas al te veel geld naar toe gebracht)

Niet al te goed

De dierenartsen zijn op zich best kundig. Het schort aan de communicatie. Als wij bij de dierenarts zijn geweest en we staan aan de bali voor medicijnen, krijg je als je niet op let het verkeerde medicijn mee. Ook weten ze niet wat je in bestelling hebt en wat je al gehad hebt. Dan worden we gebeld om dat te verifieren. Als je urine inlevert, dan zeggen ze, we zetten dit op kweek voor U. Maar een uitslag hoor je niet. Die hoor je als je weer met nieuwe klachten komt. Ja want de vorige keer dit.... Het meest vervelende is dat ze geen vaste dierenartsen hebben op dezelfde locatie. We zijn er denk ik nu 8x geweest, en hebben 8x een andere dierenarts gehad.

Mijn hondje vermoord

Hondje tijdens narcose om gebit te reinigen overleden. Arts was ziek, half Engels sprekend Oostblok juffrouw heeft dit uitgevoerd na 2 x misprikken in de pootjes. Ben met getuige teruggegaan om hondje door crematorium te laten ophalen..bij de balie wist niemand ervan.. Ze wilden wachten op 5 andere hondjes om ze te laten vernietigen, gelukkig kon ik het zelf regelen! GEEN EXCUSES GEKREGEN, NIETS!!

Heel erg prettig en en begripvol geholpen.

Wat een lieve en betrokken dierenarts. Dank hiervoor.

Geen tijd na half 6 voor een doodzieke pup

Ik kon niet terecht met een doodzieke pup en werd doorverwezen naar de volgende dag 3 uur. Telefonisch consult sloeg nergens op, er was niet gekeken naar de foto.

Uitstekende kliniek

Met onze kat Monty met spoed via de kliniek Haarlem/Heemstede naar Amsterdam verwezen. Daar heeft dierenarts Kay Goffin het aangedurfd om hem te opereren. Duidelijk vooraf aangegeven wat er zou gebeuren als bleek dat Monty ongeneeslijk ziek zou zijn. Gelukkig voor ons was hij dat niet maar heeft hij wel een zware operatie ondergaan aan zijn darmen (hij had iets opgegeten wat een darmafknelling veroorzaakte). Dinsdags geopereerd en vrijdag kregen wij te horen dat mijnheer weer "praatjes" had,zelfstandig at en dat wij hem die middag mochten ophalen. Het team heeft hem uitstekend verzorgd en wij zijn hen allen dan ook dankbaar. Ook de nazorg uitstekend. Veel lof dus voor deze kliniek.

Onprofessioneel

Wat een onprofessioneel persoon liep daar. Zag er uit alsof die gene er liever niet was. Verder best duur en kan ergens anders goedkoper terecht. Toen ik dit aangaf werd ik nog net niet uitgelachen. Nooit meer.

Teleurstelling

Mijn ervaring bij stad en land dierenkliniek is negatief. Mijn kat is bij hun geholpen aan zijn nierstentjes. Ze hebben bij mijn kat aantal problemen over het hoofd gezien, ze waren nalatig. Ik heb meer dan 1000,- euro betaald aan deze klienik. Op het laats werd tegen mij gezegt dat ik mijn lieve kat naar hugo moest brengen of in laten slapen. Ik heb een dierenarts gevonden die alleen katten en konijnen zorgt. Nadat ik mijn kat daar heb gebracht ben ik achter gekomen dat mijn kat nog steeds steentjes had. Helaas is mijn kindje overleden. Laatste dag dat ik mijn kat van stad en land dierenkliniek ging halen had ik en hele nare gesprek gehad met een van de dierenartsen, wat mij heel erg kwaad en verdrietig maakte. Ze zei "ik weet niet wat deze dieren arts nog voor jou kat kan betekenen maar neem maar mee en je heb de de rekening nog niet betaald". Ze was geïnteresseerd en volgens mij beledigd. Zij waren degenen die zijden naar hugo of in laten slapen. Hugo kan ik niet betalen na dat ik meer dan 1000, euro aan hun heb betaald. Wat mij heel erg pijn doet is dat mijn lieve kat anderhalf maand met pijn heeft gelopen door hun nalatigheid.

Prettig, snel en accuraat

De arts sprak engels, geen enkel probleem voor mij. Ze was aardig en snel, en stelde een goede diagnose.

De beste en liefste dierenartsen uit de regio!

Zijn al jaren bekend bij Stad & Land Dierenkliniek voorheen ook wel bekend als dierenartsenpraktijk MENTINK en de mensen die hier werken hebben een en al liefde zorg maar vooral het beste voor de dieren voor! En nemen de tijd voor u maar vooral de zorg voor je kind! En voorheen woonde we in de buurt van de praktijk tegenwoordig hellaas een stukje verder maar komen enkel alleen hier met onze hond! Ik raad het iedereen aan die met zijn beesie naar de dierenarts moet om hier naar toe te gaan! De liefde voor de dieren die ze hier hebben en zorg dat is waar het om draait! En daar kunnen ze bij andere praktijken een voorbeeld van nemen!