Slecht

Dierenziekenhuis caressa leuvenstraat amsterdam,geen hart voor dieren vreselijk duur nooit meer.Beste mensen er zijn zoveel dierenartsen die wel een hart voor dieren heeft en dik de helft goedkoper ik heb maar 1 woord voor caressa in de leuvenstraat amsterdam. SLECHT.

goed, maar ....

Ik kom al jaren met mijn katten naar uw praktijk. hoefde nooit nagels knippen te betalen. Ik kwam nu met 2 katten (los van elkaar) en moest ik er één betalen. 13,50 nergens hoef je nagels knippen te betalen. (na informatie gedaan te hebben) krijg ik ook nog te horen toen ik daar op attendeerde dat ik mazzel gehad had. niet erg klantvriendelijk. verder is bij jullie alles prima. met vr.gr. MA Noorshreif

Uitstekend!

Men probeert je zo snel mogelijk te helpen en er wordt contact opgenomen om te horen hoe het gaat. Erg prettig contact.

Zeer vriendelijk en behulpzame mensen.

Kom al jaren daar, eerst met mijn vorige kat en nu weer met mijn nieuwe kitten.

Erg tevreden

Elke keer worden de vragen goed uitgelegt om de beste keuze te maken voor mijn katten en meestal kan ik snel terecht, wat ook erg fijn is.

De vrouwen die daar werken zijn top,gezellig en vooral betrokken bij de dieren . Denken echt met je mee en bieden hulp aan als je het zelf niet durft bij je dier.

Onprofessioneel en heeft een overduidelijk winstoogmerk

Mijn hond moest in korte tijd een tweede keer geopereerd worden omdat er niet adequaat is gehandeld tijdens de eerste operatie.

Goed en deskundig personeel en ze hebben ons goed opgevangen met het plotselinge verlies van onze kat Jack

Al 25 jaar zeer tevrede

Met meerdere hondjes bij deze kliniek geweest. Altijd kundig geholpen. Altijd op een warme en prettige manier.

Goede service en advies

De zorg/nazorg naar de huisdieren toe is zeer goed. Goed advies als je vragen hebt. Het grote voordeel, vind ik, dat als je met je huisdieren komt, je dan niet in een volle wachtruimte zit. Zo krijgen mijn honden minder stress.

Teveel betaald voor ontwormingskuur

Ik heb ruim 50 euro teveel betaald voor Panacur KH 500, Finidiar en Purina Proplan Forti Flora samen. Op internet via bijvoorbeeld dierenapotheek.nl en medpets.nl zijn de kosten bijna de helft. Vraag dus eerst wat je krijgt en hoeveel het kost. Vergelijk het met internet. Het kan je veel geld schelen. Echte medicijnen kan je alleen via de dierenarts krijgen zoals antibiotica. Maar zoek op internet voor bijvoorbeeld ontwormingskuur naar de prijzen. Deze dierenkliniek is helaas niet de enige die torenhoge prijzen vragen voor alledaagse ontwormingskuren. Kundige artsen, te hoge prijzen. Ik beveel aan voor de artsen.

Word vriendelijk geholpen en dyidelijk uitgelegd wat er aan de hand lijkt te zijn!

Top, belang van het dier gaat voor alles.

Hele fijne ervaring gehad afgelopen zaterdag, bij in alle eerlijkheid een zeer jonge dierenarts. Ik heb ze niet, maar ik vermeld toch even voor de mensen die wellicht wel vooroordelen hebben t.a.v. Leeftijd van hun dierenarts. Naast buitengewoon kundig, heel fijn dat behandelmethode zeer zorgvuldig is afgewogen, mede met het oog op de leeftijd van onze hond. (Ruim bejaarde onderbroeken eter en uiteindelijk weer uit-spuger!!). Foto wees niet op verstoppingen, dus geen verdere behandelingen of geneesmiddelen, opdracht was weer aan het eten krijgen en hoop was (letterlijk) op ontlasting wachten de volgende dag. Kwam dat niet, meteen aan de bel trekken was de opdracht. “Het” kwam wel, we zijn dolblij. Conclusie: de juiste diagnose, de juiste behandeling, tegen een zeer schappelijk tarief. Wij hebben al vele tientallen jaren honden, in de eerste jaren van ons hondenbezit het nodige meegemaakt, dus reden en rijden we wat meer kilometers om de goede behandelaar te vinden. We zijn blij dat Dokter Menting zijn opvolging zo super goed geborgd heeft en dat dit in onze bezoeken aan “Stad & Land” steeds weer bevestigd wordt.

Afspraak is verplaatst.

Afspraakje afgelopen vrijdag verplaatst naar woensdag 20 januari 8.45 uur.

Zeer slecht Alkmaar

Gebitsreiniging van mijn hond. Prijsopgave gevraagd .. tussen de 250 en 500 eu. Bel ruim na opgegeven tijd of er misschien iets was gebeurd .. oh wij wilden u net bellen ... nee alles goed .. vraag om de rekening .. bijna 700 euro!! Zeer pissed off .. geen enkel telefoontje gekregen over evt ernstige schade aan gebit .. gewoon alles getrokken .. 4 tanden over! Heb geweigerd meer dan 500 te betalen! Rekening meegekregen van 508 euro waarvan 150 euro gebitsreiniging... als alles getrokken is ... hoezo?? Betaald en ze zien mij nooit meer terug!

Teleurstellend

Jammer dat mijn 1e ervaring met deze kliniek ook gelijk de laatste is! Mijn katbleek blaasontsteking te hebben en moest speciaal voer wat ik ter plekke moest aanschaffen id kliniek. Op mijn vraag of ik het speciale voer voor mijn kat id toekomst ook online kon bestellen was het resolute antwoord nee dat kan alleen bij ons...Na aanschaf bij dierenarts bleek bij thuiskomst na enig google-onderzoek dit niet zo te zijn en dat ik minstens 50% teveel had betaald. Heel erg jammer, voor mij geen stad en land kliniek meer id toekomst.

Zeer gedreven team en hart voor dieren.

Kende persoonlijk de vorige dierenarts heel goed en was in het begin erg sceptisch na de overname door Stad & Land Dierenklinieken. Heb inmiddels (helaas) ervaring opgedaan met vestiging in Amstelveen en ben heel positief. Hartelijke ontvangst, duidelijke diagnose en prognose. (nemen de tijd om e.e.a. rustig met je door te praten) en zeer lief voor de dieren.

Professioneel en betrokken

Ontvangst is altijd warm en hartelijk. Duidelijke uitleg over de ingreep die onze Franse bulldog moest ondergaan. Maar ook als we alleen bv voor de anti vlooien behandeling komen!

goed en duidelijk geinformeerd, afspraak maken soepel, tevreden

zie zin hierboven

prettig

ter zake

Goed geholpen

De klachten van mijn hond zijn serieus genomen met de juiste behandeling. Het nabellen was erg prettig

Fijne dierenarts

Goeie parkeergelegenheid.

Hart voor dier en mens

Met een gerust hart breng ik ons dierbaar hondenkind voor behandeling naar jullie

Operatie prima helaas verkeerde indicatie vd kosten

Onze hond is prima behandeld en de operatie is goed verlopen. Voor de operatie besproken wat er gedaan zou worden. Nu moesten er elementen getrokken worden en dit zijn er een stuk meer geworden dan wij dachten, helaas! Alleen de kostenberaming kwam op rond de 190/220 euro maar bleek bij ophalen van onze hond 386 euro en daar schrokken wij wel van!

Top, zoals altijd!

Superfijne kliniek, uitstekende artsen, kanjers van assistentes, kortom Topteam, complimenten!