Deskundig, de tijd voor klant en dier nemend!

Altijd beleefd naar de klant! Zo als het hoort, staat in mijn geval je kat(ten), hier centraal! Deskundige uitleg, hoe de behandeling, mogelijk verder kan! Dat kan ver tegenwoordig! Een klein punt van kritiek, mijn vorige week overleden Kitty, had al een zeer slecht gebit, 3 weken voor het onvermijdelijke einde! Best een groot punt oke. Ik zelf had niet meer de tegenwoordigheid van geest, om toen al de spuit te laten geven! Lichamelijk bleef ze tot het eind vitaal, de artrose pijnen, het op zijn, het mauwen op de laatste dag waren vreselijk! Ik ben op die laatste dag heel goed behandeld. Hoop nog lang met mijn Choco, bij u te komen!

Heel goed

Kan niet beter vriendelijkheid zelfe Allemaal dokteren en personeel

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Al enige jaren met mijn kat bij deze dierenarts, en bevalt prima. Vriendelijk personeel, en gevoel dat er adequaat wordt omgegaan met mijn huisdier.

Kundige en prettige mensen

Staat hierboven al.

My cat is amazing but hates the vet. As always the love that Stad & Land shows my cat is wonderful. They really care.

Prima geholpen, moest wel 15 min wachten

Prima, moest wel 15 min wachten

Fijne dierenkliniek

Vakkundig team. Ik werd geholpen door Anastasia. Werd goed en duidelijk geïnformeerd, konijntjes zijn hier in hele goede handen. Fijne dierenkliniek en je kunt er snel terecht!

Heel professioneel. Aardig, goed voorbereid en heel communicatief.

Klein dier consult belachelijk prijzig... Groot dier prima qua prijs

Met een bijzonder klein knaagdier naar de dierenarts geweest, consult koste belachelijk veel. Arts had er zelfs nooit een gezien. Zag wel dat het ziek was, met medicijnen naar huis gestuurd in de hoop op verbetering. Later zelfde week met een kat langs voor jaarlijks controle.. Prima arts en assistent, echt top! Kosten voor het grote dier waren meer dan de helft goedkoper van het knaagdier.

Fijne praktijk

Lieve en kundige dierenarts, onze beide katten komen er al sinds ze kittens waren en we zijn nog steeds tevreden. Goed en helder advies, weinig onnodige kosten.

vriendelijk en goed geholpen

mijn kat is onderzocht en er is inderdaad een probleem gevonden. nu krijgt ze medicatie en aangepast voer. hopelijk gaat dit afdoende helpen.

Rommelig

Had online afspraak gemaakt en ingevuld waar ik voor kwam. Blijkbaar word er niet goed gelezen. Hondje kreeg laatste pup enting en ik had omschreven dat ze ook voor niesziekte prikje zou krijgen, dit werd later in gesprek pas duidelijk. Een week van te voren had ik online gevraagd wat de kosten waren, en na ons bezoek werd ik gebeld en hoefde dit dus niet meer. Rare combinatie. Nog geen overtuigd gevoel bij.

Goede ervaring zeer kundige artsen

Echt goede ervaringen met diverse honden bij jullie en allemaal vriendelijke behulpzame mensen

prima en zorgzaam

Consult kon op zeer korte termijn, adequate acties genomen en zorgzame dierenartsen en aardig personeel.

Top doktoren die je willen helpen, je huisdier beter te maken

Jong katje met de niesziekte, top geholpen. Kat vliegt nu weer door de woning heen. Prijzen waren ook niet te hoog.

Helemaal prima.

Vlot en prima vriendelijke uitleg en behandeling.

slecht

Bel s'nachts naar de kliniek met een hond die letterlijk sterft van de pijn. Wordt doorgeschakeld naar Heerhugowaard Dierenpraktijk het Ossehoofd als nooddierenarts. Krijg een bandje met opening praktijktijden. Hond overleden.

Zeer positief

Vriendelijk en deskundige artsen en assistenten. Service gericht en meedenken.

Ik ben heel tevreden

Personeel vriendelijk, je word snel en goed geholpen

Meelevende medewerkers

Prima service en meelevende medewerkers

U bent voor ons betrouwbaar, vertrouwd en meelevend.

Kundig (gevoel dat u weet wat u doet). Aardige mensen (altijd vriendelijk en geduldig). Betrouwbaar (doen wat we afgesproken hebben). Vertrouwd (we komen al zo lang bij jullie). Meelevend (m.n. heel fijn als een huisdier is overleden). Meedenkend (bijv onze kat Lara is te stressvol om naar de kliniek te komen, hoe hiermee dan om te gaan).

Duidelijk en vriendelijk

Goed geholpen. Afspraak via de website gemaakt. Dit werkt perfect. Dierenartsen zijn altijd vriendelijk en duidelijk. Denken met je mee. Zeer tevreden

erg klantvriendelijk

Netjes en geduldig te woord gestaan. Er was ruim voldoende tijd. Bekwaam personeel.. Klein minpuntje is, dat als ik ben geweest voor een klein onderzoekje met mijn hond, ik een paar dagen later een kaartje in de bus vindt voor de jaarlijkse vaccinatie. Handig om dit direct te doen, scheelt iedereen tijd. Maar ik had dit natuurlijk ook zelf kunnen opmerken.

Fijn dat ze de tijd nemen voor je dier maar ook voor jou.

zeer vriendelijke personeel werd goed geholpen

wij waren er met onze hamster hij kon niet meer goede lopen en viel steeds om dus moesten we hem laten inslapen de dierenarts was erg aardig en nam echt te tijd voor ons zodat onze zoon afscheid van hem kon nemen want die was heel erg verdrietig

Over Stad & Land Dierenklinieken