Goede diagnose en goede ingreep

Zeer revreden

Weinig wachttijd, persoonlijk, vriendelijk, kundig. We waren zeer tevreden over Gert Jan Mentink en na de overname zijn we niet teleurgesteld door de nieuwe dierenartsen.

kundige artsen en service gericht

Tevreden

Dank U voor de hulp aangaande onze windhond Mahatma Mathi

Dank voor de lieve hulp bij het overlijden van onze geliefde Saluki Mahatma Mathi. Drs. A. Derkx is bij ons thuis geweest en heeft op een zeer respectvolle en liefdevolle manier onze lieverd geholpen om geen pijn meer te hebben. Wij zijn haar daarvoor erg dankbaar en ook deze goede hulp zal ons in lengte van dagen bijblijven. Ook de latere toegezonden kaart was hartverwarmend. De mensen in de kliniek zijn echte dierenliefhebbers, dat merk je aan alles. Tevens hebben zij ook inlevingsvermogen hoe een mens zich voelt als hij/zij afscheid moeten nemen van hun geliefde huisdier! Lieve mensen, dank voor alles!

Dank U voor de hulp aangaande onze windhond Mahatma Mathi

Vriendelijk en betrouwbaar

Ik kom al 20 jaar in Wormerveer, en ik vind het altijd een prettige ervaring (ondanks een onprettige reden). Ze denken met je mee naar een oplossing en snappen je bezorgdheid. Het enige wat jammer is is dat ze met een aantal dingen duurder zijn dan een andere dierenarts. Maar als er echt iets is, maken ze altijd snel plaats en dat vind ik het belangrijkst.

Prima service Goede informatie

Super goed in behandeling en begeleiding

Ik ben al vanaf de start dap ouderkerkerlaan, dorpstraat te Amstelveen klant met vele dieren. Gelukkig zijn de artsen bij overgang naar stad en land hetzelfde gebleven en de meeste assistenten ook. Kan geen beter team wensen.

Prima ervaring met uw kliniek

Als je komt met je huisdier, b.v hond, wordt niet alleen naar klacht gekeken, maar ook naar algehele conditie.

geweldig

Daar ik een beperking heb helpen zij mij overal mee ik zal dan ook nooit bij hun weggaan ik ben super blij met het hele team

Prima!

Positief en meedenkend personeel. Je huisdier wordt adequaat behandeld.

Goede uitleg en prima verzorging

De goede ervaring van onze eerdere eigenaar en hond(Babs) heeft ons doen besluiten om ook onze Boomer(Bo) door deze dierenkliniek te laten opereren. We kregen goede en rustige uitleg wat er gebeuren moest en hoe de na verzorging plaats vond. Na de operatie een afspraak gemaakt voor de na controle en die was kort en krachtigen zonder te betalen. Al met al zijn we dik tevreden over de geboden service. Hartelijk dank voor de goede verzorging.

Mijn ervaring is goed dank voor alle hulp en begrip Benji is het zelfde lieve en speelse hondje gebleven wie hij voor de operatie ook was . En het gespreid betalen was top

Duidelijkheid

Duidelijkheid en goed omgaan met de dieren

Helemaal top!

Hele lieve, aardige en vakkundige artsen en assistentes. Nemen alle tijd en bellen na om te vragen hoe het gaat. Heel erg fijn! Ps alleen jammer dat de mail gericht is aan mevrouw de Wilde terwijl ik Post heet....😉

één woord TOP

we worden altijd snel en vakkundig geholpen, ga nooit meer naar een andere dierenarts toe.

Beledigend en opgelicht

Sinds ignas weg is is het heel slecht. Hond enten was toen 52.50 afgerekend 62.50 wist ik niks van. Ziekte van weil booster verplichten? Nee dus is ie niet. Wat omdat mijn honden uit Spanje komen. En dan was hij nog dood ziek ook verkeerde dosis enting en nog via tel. eisen dat ik met 3 weken terugkom ook voor meer klonk bedreigend. Kat was 7.3kl in jaar afgevallen naar 6.3kl laatste keer woog hij 6.02 en wij worden slecht eigenaren genoemt omdat hij aangekomen is kan ze niet lezen. Mocht niet te snel meer van ignas. Paar maanden terug ik haal vlo middel voor 2 honden van 20kl en reken af voor zwaarder als 25kl beetje duurder hé. Iemand die in Spanje zegt gewerkt te hebben maar mijn Spaanse paspoort niet snapt staat er ook in het Engels in hoor. Wij hebben alleen verwaarloosde en mishandelde dieren die wij oplappen en met liefde verzorgen honden uit Spanje maar de 2 katten gewoon uit slechte gezinnen in Nederland. Ook vangen wij honden op die hulp nodig hebben en doe ik nazorg werk voor een stichting met Spaanse honden. Deze ervaringen vind ik erg jammer, ik was al klant bij bron hier in alkmaar voor jullie het overnamen. Ik vind die vrouwelijke dieren artsen hier niet klant vriendelijk en bevooroordeeld. Ja ik mis mijn boventanden ja, maar dat zegt niet dat ik een junkie ben. Ik hen een ongeluk gehad zwaar verbrijzelde enkel, gebroken tussen werfel in me midden rug en een drie dubbel gebroken bovenkaak. Slechte dierenarts en slecht met mensen. Zo raak je je klanten kwijt. 40 euro consult maar geen kennis in huis. Ranzijn 25 consult en meer kennis en vriendelijker. Toen ik hier jullie belde voor spoed werd ik door gestuurt naar ranzijn handig. Ik werk al van kleins af aan met honden en heb ook nog 13 jaar wolf hybride's gehad. Allemaal loslopend en gehoorzaam. Ik was regenmatig te vinden in de kliniek oudorp in alkmaar en hielp daar ook bij van alles. En dan dit van een meisje en iemand die niet kan lezen. Groet,

Een warm afscheid

Afgelopen week hebben wij afscheid moeten nemen van onze poes, Marie. Ze was al een weekje niet lekker en toen bleek bij de dierenkliniek dat ze al aan het opgeven was. Ondank de verdrietige situatie, kijken wij er nu toch met een goed gevoel op terug. Vooral dankzij Hester (de dierenarts) en haar collega's. Zij hebben ons op een hele warme manier in staat gesteld om afscheid van onze lieve poes te nemen. Enkele dagen later ontvingen wij een handgeschreven en hele lieve kaart van Hester en haar team waarin zij ons sterkte wensten. Wat ons betreft een dikke tien voor Hester en haar collega's in de Stad en Land dierenkliniek Alkmaar. Job en Eline

Fijne dierenarts

Stad en Land klinieken hebben fijne dierenartsen en assistenten. Wij ervaren alleen maar de liefde die ze voor onze hond en kat hebben. Ze geven goede en duidelijke adviezen.

Goed..

vriendelijk... kundig en geduldig

Luisteren, tijd en aandacht voor dier een mens.

Prima geholpen. Vriendelijke en attent personeel.

Goede behandeling en begeleiding eigenaren van de kat door Hester

Hele meelevende arts, Hester, fijn voor mens en dier

Deskundig en een goede communicatie.

ik ben tevreden met de dierenartsen van Stad & Land in Alkmaar. De dierenartsen zijn deskundig en luisteren goed mbt de mankementen van de honden. De assistentes zijn klantvriendelijk en zijn behulpzaam.

Altijd goed.

Altijd goede en prettige uitleg. En de tijd wordt genomen. Zal hier nooit meer weggaan. Kom al jaren in de Dorpskliniek bij Marco van Delden.

Prima geholpen

Vriendelijke ontvangst, aandacht voor Bella en geantwoord op mijn vragen. Ja goed geholpen.