Top doktoren die je willen helpen, je huisdier beter te maken

Jong katje met de niesziekte, top geholpen. Kat vliegt nu weer door de woning heen. Prijzen waren ook niet te hoog.

Helemaal prima.

Vlot en prima vriendelijke uitleg en behandeling.

slecht

Bel s'nachts naar de kliniek met een hond die letterlijk sterft van de pijn. Wordt doorgeschakeld naar Heerhugowaard Dierenpraktijk het Ossehoofd als nooddierenarts. Krijg een bandje met opening praktijktijden. Hond overleden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Zeer positief

Vriendelijk en deskundige artsen en assistenten. Service gericht en meedenken.

Ik ben heel tevreden

Personeel vriendelijk, je word snel en goed geholpen

Meelevende medewerkers

Prima service en meelevende medewerkers

U bent voor ons betrouwbaar, vertrouwd en meelevend.

Kundig (gevoel dat u weet wat u doet). Aardige mensen (altijd vriendelijk en geduldig). Betrouwbaar (doen wat we afgesproken hebben). Vertrouwd (we komen al zo lang bij jullie). Meelevend (m.n. heel fijn als een huisdier is overleden). Meedenkend (bijv onze kat Lara is te stressvol om naar de kliniek te komen, hoe hiermee dan om te gaan).

Duidelijk en vriendelijk

Goed geholpen. Afspraak via de website gemaakt. Dit werkt perfect. Dierenartsen zijn altijd vriendelijk en duidelijk. Denken met je mee. Zeer tevreden

erg klantvriendelijk

Netjes en geduldig te woord gestaan. Er was ruim voldoende tijd. Bekwaam personeel.. Klein minpuntje is, dat als ik ben geweest voor een klein onderzoekje met mijn hond, ik een paar dagen later een kaartje in de bus vindt voor de jaarlijkse vaccinatie. Handig om dit direct te doen, scheelt iedereen tijd. Maar ik had dit natuurlijk ook zelf kunnen opmerken.

Fijn dat ze de tijd nemen voor je dier maar ook voor jou.

zeer vriendelijke personeel werd goed geholpen

wij waren er met onze hamster hij kon niet meer goede lopen en viel steeds om dus moesten we hem laten inslapen de dierenarts was erg aardig en nam echt te tijd voor ons zodat onze zoon afscheid van hem kon nemen want die was heel erg verdrietig

Deskundige hulp

Medewerksters aan de balie deskundig, altijd vriendelijk en hulpvaardig. Dierenartsen deskundige mensen, maar omdat je zo vaak een ander ziet, moeilijk een band te krijgen. Ben nu met mijn hond ruim 11 jaar klant.

goed geholpen

Super goede artsen en personeel

Let op de aanhef. Ben geen meneer, maar mevrouw

We wilden graag onze kat Eddy laten inslapen en dat kon meteen ook bij ons thuis. Snelle service dus. En liefdevolle behandeling door de dierenarts.

Zeer goed. Hond gewond geraakt in het buiten. Daar verzorgd, maar helaas fout gelopen. Contact hierna met eigen dierenarts Yael en vaste assistent Maaike, foto's gestuurd en beoordeeld. Met enig juiste advies tot gevolg. Helaas terugkeer naar NL, maar operatieplek al op voorhand gereserveerd. Direct, ja DIRECT, na terugkeer hond geopereerd door dierenarts Kai en zeer adequaat behandeld. Wat ons betreft hulde!!!

Zeer vriendelijk personeel voor zowel hond als baas.

Heel prettig dat Kaya na de inenting ook even werd nagekeken.

Heel prettig ontvangst en super vriendelijke, kundige dierenartsen en assistentes

Na telefonisch contact, altijd snel in te plannen afspraak. Als het i.v.m. openingstijden niet in Badhoevedorp kan, dan wordt er direct een afspraak gemaakt in het dichtstbij gelegen filiaal. Heel schoon en fris en onze hond gaat iedere keer met plezier weer naar binnen, zelfs na een grote operatie. :) Top!

Vriendelijk en met goede service

Ik belde in paniek op omdat ik dacht dat mijn kat dood ging, ik mocht binnen 15 min al langs komen en was snel aan de beurt, dat vond ik erg fijn en een goede service.

Vriendelijk en betrokken

Goede notitie genomen

Vriendelijk ontvangst

Eerste afspraak was een vriendelijk ontvangst van zowel het dier als het baasje. De arts heeft het dier op een respectvolle manier benaderd en behandeld.

Altijd behulpzaam, vriendelijk & correct.

Geen klachten, eerder congrats. great Dierenaartsen en Assistenten.

helemaal geweldig!

Lieve receptiemedewerksters, ze waren ook flexibel toen ik eigenlijk veel te vroeg was. Ik mocht eerder. De dierenarts was heel kundig en snel en verrichtte het consult met veel humor. Het was zo voorbij. Voor mijn kat was het waarschijnlijk minder leuk, maar ze maakte na afloop een rustige indruk.

Vriendelijke en mee levende mensen

Benadering van dierenarts Esther als zeer onprettigoed ervaren.

Mijn kat heeft prima de zorg gekregen die ze nodig had. Zij is goed geholpen. De communicatie vaardigheden van dierenarts Esther vond ik echter ver onder de maat. Ze was bot, defensief en onprettig.

Over Stad & Land Dierenklinieken

Filter op Taal