Fijne kinderopvang

Mijn 3 kinderen zijn allemaal 4 jaar lang naar de opvang kindercentrum madelief gegaan. Ze gingen daar altijd met plezier naar toe. Ik bracht ze ook altijd vol vertrouwen daar heen. Er werken zeer bekwame, maar ook lieve leidsters op de groepen, het contact opzoeken met de medewerkers/directie is heel laagdrempelig.

De eerste kennismaking was al zeer aangenaam 2 jaar geleden. Een heel prettig gebouw. Grote en lichte ruimtes. Netjes, schoon en gezellig. Zeer warm en vriendelijk personeel. Goede communicatie. Zeker in de corona tijd! Ze nemen alle tijd voor je. Het eerste jaar ging mijn zoontje 1 ochtend in de week naar de peuterspeelzaal. Puur voor de gezelligheid. Ik werk thuis dus opvang was geen noodzaak. Maar ons ventje vond het zo ontzettend leuk dat we besloten er 2 ochtenden van te maken. Dit beviel erg goed. Mijn lieve ventje kwam altijd stralend naar buiten en ik hoorde de leuke verhalen vd juf hoe het was gegaan die ochtend en wat ze allemaal voor een activiteiten hadden gedaan. Timo gaat het erg missen nu hij naar de kleuterschool gaat. Hij vroeg of zijn juffen niet gewoon mee konden naar de kleuterschool. Deze opvang raad ik dus iedereen aan. Echt top.

Tevreden, klantvriendelijk

Stian heeft veel plezier gehad op de bso. Er is altijd tijd voor overleg of n praatje. De lijntjes zijn kort wat heel fijn is. Als de groep minder leek aan te sluiten, werd er actief meegekeken naar oplossingen. Ook her erg wisselende aanbod van activiteiten viel in de smaak.

Prettige, leuke plek!

Onze kinderen zijn beide naar Madelief in het Park geweest voor de kinderopvang. Vanaf het moment dat ze klein waren totdat ze naar de basisschool gingen én de oudste zelfs nog even naar de BSO. De leidsters zijn écht betrokken én het kleinschalige sprak ons erg aan. Als we niet verhuisd waren, waren we graag bij Madelief in het Park gebleven. Bedankt voor de fijne jaren!

Mijn meisjes plezier, mama met een gerust hart aan het werk.

Ontzettend lieve dames met een warm hart voor de kindjes. Het feit dat zij plezier hebben in hun werk is terug te vinden in de sfeer die er heerst op de groep. Daarnaast zijn ze erg meedenkend in praktische zaken maar kijken ook verder. De flexibiliteit mbt de (tijden voor de) opvang maar ook in het aanpassen aan (het ritme van) het kind, zorgen voor opvang op maat. De ruimtes zijn niet te groot maar gezellig huiselijk en van alle faciliteiten voorzien en binnen handbereik. De verschoningsruimte is zo opgesteld dat er altijd toezicht is op en van 2 groepen. Dit zorgt er ook voor dat mijn oudste dochter af en toe kon "controleren" of ze wel goed voor haar kleine zusje zorgen.

Betrokken team, een fijne tijd voor de kinderen! Altijd vriendelijk ontvangen.

Een fijn betrokken team, altijd vriendelijk ontvangen en met een goed gevoel weer naar huis! Prettige omgang zowel voor ouders als kind.

We zijn heel erg tevreden!

Ik vond altijd dat er een fijne, gemoedelijke sfeer hing. Korte lijnen met de medewerksters en veel ruimte voor de kinderen om samen met andere kinderen te spelen en leren. Rond een voor de kinderen aansprekend thema was er ook altijd iets nieuws te ontdekken. Ook bij onze extra vragen werd er samen een oplossing gezocht, echt top!

We hebben bij madelief aan het Bos vier hele fijne, vertrouwde en betrouwbare jaren gehad! Onze meiden zijn altijd met een big smile naar binnen gerend en het kostte vaak veel moeite om ze weer mee naar huis te krijgen!

• Ervaring met: Dagopvang

Milan heeft het super fijn gehad bij peutergroep 'De Kabouters'. Ik bracht hem er altijd met een goed gevoel naar toe. De pedagogisch medewerkers waren vertrouwd en Milan kon er fijn zichzelf zijn.

• Ervaring met: Peuteropvang

Dochter van nu 3 op de peuteropvang. Ze komt er al vanaf dat ze 10 weken oud is. Geweldige opvang met geweldige medewerkers die echt je kind zien!!!!!!!! Heel belangrijk en fijn. Ze proberen te helpen waar ze kunnen om passende opvang te bieden; zelfs in niet standaard-situaties. Per 1 februari is ons enige minpunt ook aangepast: het nieuwe voedingsbeleid is ingegaan! En van wat we er van weten zijn we daar heel erg blij mee :)

• Ervaring met: Peuteropvang

Vriendelijke leidsters, aandacht voor het kind en ouder. Prettige sfeer, mooi dagverblijf

• Activiteitenaanbod

Onze dochter ging met plezier naar Madelief aan het bos. Hier werd zij altijd met liefde en toewijding ontvangen en weer uitgezwaaid. Er was altijd wel even tijd om informatie uit te wisselen en de medewerkers zijn belangstellend, zorgzaam en betrokken. Een plek waar je je kind met een gerust gevoel achterlaat.

• Openingstijden N.v.t.
  • Ervaring met: Peuteropvang

Wij vinden jullie een erg prettig kinderdagverblijf met erg vriendelijke en leuke begeleiders. Onze kinderen gingen altijd met plezier naar Madelief, bedankt!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Ervaring met: Dagopvang

We hebben sinds augustus 2 kinderen op de bso (boomhut) en onze dochter van 2 zit sinds augustus bij de uiltjes. De kinderen gaan alledrie met veel plezier naar Madelief. Bij de Bso wordt een goede structuur geboden, dat vinden mijn kinderen fijn. Activiteiten zijn afwisselend. De terugkoppeling bij ophalen ervaren we als zeer goed en uitgebreid bij kdv en bso.

• Activiteitenaanbod

Ik Ben altijd heel tevreden geweest over de pedagogisch medewerksters. De omgang met kinderen. Aanbod in activiteiten. Ondersteuning in ontwikkeling etc.

• Ervaring met: Dagopvang

Ons dochtertje Eva geniet van de speelmomentjes bij Madelief. Ze zijn lief en zorgzaam voor Eva. En nemen altijd de tijd voor een fijne overdracht.

• Ervaring met: Dagopvang

Prima opvang. In het bos zeer leuke lokatie!

• Ervaring met: Buitenschoolse opvang

Fijn kinderdagverblijf en zou het zeker andere aanraden!

• Ervaring met: Dagopvang

Leuk kinderdagverblijf, fijne leidsters. Geven bij ophalen relevante dingen door. Onze dochter heeft het naar haar zin bij Madelief.

• Ervaring met: Dagopvang

Prima opvang voor onze dochter. Onze dochter is een echt buitenkind. Ik merk dat bij wat minder weer er niet snel wordt gekozen voor buitenspelen. Terwijl ik denk dat zeker kinderen die lopen prima naar buiten kunnen ook met wat regen. Laarzen aan en gaan!

• Ervaring met: Dagopvang

Korte en snelle lijnen, duidelijk de wensen in beeld, vriendelijk, behulpzaam en representatief personeel.

• Ervaring met: Dagopvang

Super leuke medewerksters bij madelief! Yaniek is altijd vrolijk en doet het super bij jullie! Er wordt goed gecommuniceerd en dat is super fijn!