Prima snelle service!

Mooie oorbellen, snel geleverd.

Super Preis/Leistungsverhältnis

Ich habe ganz Deutschland nach meiner Traumbrille "durchforstet" und sie hier gefunden. Ich bin super glücklich und von der turboschnellen Lieferung und dem ausgezeichneten Servic kann sich Fielmann und Co. aus Deutschland eine riesen Scheibe abschneiden. Brille?... JUWELIER OPTIEK VERLINDEN

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Prima site , makkelijk bestellen en snelle levering

Vriendelijk, snel en zeer service gericht.

Na telefonisch contact en eerlijk advies, online een zonnebril besteld. Deze kwam snel en keurig verpakt aan. Ben er heel blij mee en kan Verlinden zeker aanbevelen.

Uitstekend product, bereikbaarheid kan beter

Ik ben zeer tevreden met de bril die ik heb gekocht. Echter de telefonische bereikbaarheid laat te wensen over. Niemand bereikbaar, belofte om teruggebeld te worden, maar niemand belt terug.

Super vriendelijk

Het pakketje was als een cadeautje ingepakt

Ring met Camée, occasion

Via reclame (op Marktplaats) site gevonden en getelefoneerd met de uiterst vriendelijke mevrouw Verlinden voor info over deze ring; maat, staat, geschikt voor volwassen vrouw als verjaardagsgeschenk? Zeer tevreden over deze info de ring via site aangeschaft en laten verzenden. Dag later in perfecte staat ontvangen en zelfs prachtig als cadeautje ingepakt, waar ik niet eens om gevraagd had. Goede prijs, goed advies en perfect geleverd; waarvoor dank.

Vriendelijk, snelle communicatie

Vriendelijk via de email, stuurde snel foto's toe. Hanger zag er precies zo uit zoals ik verwachtte!

Vragen werden snel en vriendelijk beantwoord. Aankoop de volgende dag al in huis en ook nog heel mooi verpakt als cadeau. Zeer tevreden over de service en afhandeling

Altijd goede service!

Blijf zo door gaan!

Geweldige service, vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk-, gastvrij- en deskundig personeel. Houden de klant goed op de hoogte van ontwikkelingen bij reparaties. Prettige zaak waar men nog moeite voor de klant doet!

ik ben zeer tevreden

mijn ervaring is zeer goed ik ben heel erg tevreden

Super vriendelijke mensen, bijzonder veel kennis van zaken en zij denken met je mee.

Mijn ouders kwamen al altijd bij juwelier Verlinden en waren daar zo thuis en dat gevoel heb ik ook. Vriendelijk personeel, vooral met de klant meedenken. Afspraken worden altijd nagekomen. In één woord: het kan gewoon niet beter. En niet te vergeten qua brillen, zoveel keuze en met de tijd mee.

Perfect Service

Fast and super Service, Evergreen time again

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Perfecte service

Snel en netjes bezorgd. Enig punt van verbetering zou een passende verzenddoos zijn. Kreeg de orbellen in een veel te grote doos met vooral lucht erin en een heel klein doosje met oorbellen. Dat kan beter zou je denken. Was erg mooi ingepakt met kado papier.

snel, goed en zoals beloofd

mooie ketting besteld tegen een goede prijs en volledig en snel geleverd in een mooie kado verpakking. Top.

Snelle levering en mooi verpakt! Zeer tevreden.

Mooie prijs, maar lange leveringstermijn

Lang moeten wachten, maar het gekozen Bering horloge was wel perfect zoals ik van dat merk reeds gewoon ben.

Zeer netjes

Mooi optijd geleverd en heel netjes ingepakt.

Snel en netjes geleverd!

Ik ben erg tevreden met mijn ervaring met Verlinden optiek. Het enige waardoor ik even bang was was omdat ik geen orderbevestiging kreeg na het plaatsen van een bestelling. Er was overigens niets aan de hand want zoals beloofd was het pakketje binnen twee dagen netjes thuisbezorgd.

Snelle service

Snelle service ben zeer tevreden.

Fantastisch groot aanbod van sieraden.

Dit is mijn favoriete sieraden webshop. Ik vind het een absoluut pluspunt dat het gewicht van de sieraden vaak wordt aangegeven. Dit geeft een completer beeld van de werkelijkheid.

Uitstekende ervaring, voor herhaling vatbaar.

Het product (Lockman horloge) was zeer goed verpakt en werd op tijd aangeleverd. Alles uitstekend verzorgd.

Snelle service

Vriendelijk en super goede service.

Ook voor kleine reparatie’s wordt je netjes en snel geholpen. Top service.