Goede service vlotte afhandeling

Geweldige service

Zeer geduldig en snel antwoord op vragen.

Leerzame en gezellige stageplek

De leukste stage was bij juwelier/Team Verlinden. Ik heb er veel geleerd. Ook was het elke dag gezellig.

Goed!

Fijne betrokken juwelierszaak

Vriendelijk deskundig personeel. De klant is koning.

Ondanks de drukte word je goed en vakkundig geholpen.

top ervaring/service + zeer snel geleverd

nvt zie bovenst.

Keurige sevice en snelle levering

Ze doen wat ze zeggen

Fantastisch bedrijf die juist dat extra voor hun clientèle doen . Chapeau !

Mooi product mooi ingepakt

Mooi product/snel geleverd/mooi ingepakt

Geweldig bedrijf, zeer hoge kwaliteit en service.

Heel goed geadviseerd bij kopen nieuwe heren horloge.

In één woord fantastisch

Ging met een bepaald idee in mijn hoofd een horloge kopen. Wat ik zocht was er niet maar er werd wel meegedacht en er werden mogelijkheden aangedragen. Door de sympathieke meedenkende en adviserende medewerkster ben ik uiteindelijk uitgekomen op een heel ander type horloge en ben ik heel blij , bijna huppelend, met een mooi cadeau in de hand naar huis gegaan. Dank je wel.

Niemand is perfect maar Verlinden zit er dicht bij.

De familie Verlinden heeft door de jaren heen samen met hun medewerkers een geweldig bedrijf neer gezet.Naar een beter bedrijf zal je lang moeten zoeken.Voor service geven wij een 10 met griffel.

Zeeeer klant vriendelijk en professioneel geholpen

Hele fijne zaak om naar toe te gaan ook tijdens deze loc down. Je wordt uiterst vakkundig en professioneel geholpen en toch in een hele fijne sfeer. Ook de oplossing na een probleem met een smart watch zul je op weinig plaatsen tegen komen. Een tien voor de familie Verlinden.

Keurig als kado verpakt.

De bestelling werd keurig als kado verpakt en zeer snel bezorgd.

Goede service en snel bezorgd

Kan het iedereen aan bevelen hele mooie tweede hands ring super mooi zaterdags besteld woensdag in huis ben er super blij mee goede service

Goede service en product precies zo hoe ik verwacht had

De ring was nog mooi ingepakt! Erg leuk, want herwaardering een cadeau voor de 17de verjaardag van mijn dochter!

Alles verliep perfect! Heel blij met het horloge.

Doen wat ze beloven

Horloge besteld en had ik zeer snel in huis in een mooie cadeauverpakking. Maak je niet veel mee.

Snelle en goede service!

Online bestelling was binnen twee dagen binnen en mooi ingepakt!

Prima!

Snel geleverd, netjes en mooi verpakt. Zal zeker bij een volgend sieraad ook aan jullie denken.

Voor herhaling vatbaar!

Beste, Toen ik de bestelling geplaatst had verwachtte ik een bevestigingsmail, die er echter niet kwam. Toegegeven, toen was ik wel wat ongerust. Nog eens jullie mooie site bekeken en ik zag uiteraard niks verdachts... ;-). Na enkele dagen kwam de bestelling toe in een uiterst beschermende verpakking. Binnenin die grote doos vond ik een prachtig ingepakt doosje. Dat was een heel leuk extraatje. Kortom, ik ben heel tevreden en kom zeker terug! Vriendelijke groeten, Chantal

Prima online service.

Online aankoop, collier op verzoek ingekort. Heel mooi ingepakt verstuurd.

Heel makkelijk

Sinds ik mijn eerste aankoop bij Verlinden Juwelier en Optiek ben ik hun website in de gaten blijven houden. Deze keer zijn mijn ogen op een mooie armband gevallen. Net als de eerste keer zit hij veel mooier in werkelijkheid dan op de foto. Ik heb hem in het weekend besteld en op dinsdag al gekregen. Zo mooi ingepakt dat mijn dochter een foto van moest maken. Puur geluk in een doos! Ik was- eigenlijk wij allemaal waren zo onder de indruk van deze mooie verassing. Dank jullie wel Verlinden Juwelier en Optiek voor mijn mooie armband! Ik draag hem met veel plezier elke dag.

Gewoon goed

Snelle levering en mooi verpakt. Een kadootje voor mezelf deze keer :)