Niemand is perfect maar Verlinden zit er dicht bij.

De familie Verlinden heeft door de jaren heen samen met hun medewerkers een geweldig bedrijf neer gezet.Naar een beter bedrijf zal je lang moeten zoeken.Voor service geven wij een 10 met griffel.

Zeeeer klant vriendelijk en professioneel geholpen

Hele fijne zaak om naar toe te gaan ook tijdens deze loc down. Je wordt uiterst vakkundig en professioneel geholpen en toch in een hele fijne sfeer. Ook de oplossing na een probleem met een smart watch zul je op weinig plaatsen tegen komen. Een tien voor de familie Verlinden.

Keurig als kado verpakt.

De bestelling werd keurig als kado verpakt en zeer snel bezorgd.

Goede service en snel bezorgd

Kan het iedereen aan bevelen hele mooie tweede hands ring super mooi zaterdags besteld woensdag in huis ben er super blij mee goede service

Goede service en product precies zo hoe ik verwacht had

De ring was nog mooi ingepakt! Erg leuk, want herwaardering een cadeau voor de 17de verjaardag van mijn dochter!

Alles verliep perfect! Heel blij met het horloge.

Doen wat ze beloven

Horloge besteld en had ik zeer snel in huis in een mooie cadeauverpakking. Maak je niet veel mee.

Snelle en goede service!

Online bestelling was binnen twee dagen binnen en mooi ingepakt!

Prima!

Snel geleverd, netjes en mooi verpakt. Zal zeker bij een volgend sieraad ook aan jullie denken.

Voor herhaling vatbaar!

Beste, Toen ik de bestelling geplaatst had verwachtte ik een bevestigingsmail, die er echter niet kwam. Toegegeven, toen was ik wel wat ongerust. Nog eens jullie mooie site bekeken en ik zag uiteraard niks verdachts... ;-). Na enkele dagen kwam de bestelling toe in een uiterst beschermende verpakking. Binnenin die grote doos vond ik een prachtig ingepakt doosje. Dat was een heel leuk extraatje. Kortom, ik ben heel tevreden en kom zeker terug! Vriendelijke groeten, Chantal

Prima online service.

Online aankoop, collier op verzoek ingekort. Heel mooi ingepakt verstuurd.

Heel makkelijk

Top service

Sinds ik mijn eerste aankoop bij Verlinden Juwelier en Optiek ben ik hun website in de gaten blijven houden. Deze keer zijn mijn ogen op een mooie armband gevallen. Net als de eerste keer zit hij veel mooier in werkelijkheid dan op de foto. Ik heb hem in het weekend besteld en op dinsdag al gekregen. Zo mooi ingepakt dat mijn dochter een foto van moest maken. Puur geluk in een doos! Ik was- eigenlijk wij allemaal waren zo onder de indruk van deze mooie verassing. Dank jullie wel Verlinden Juwelier en Optiek voor mijn mooie armband! Ik draag hem met veel plezier elke dag.

Gewoon goed

Snelle levering en mooi verpakt. Een kadootje voor mezelf deze keer :)

Prima snelle service!

Mooie oorbellen, snel geleverd.

Super Preis/Leistungsverhältnis

Ich habe ganz Deutschland nach meiner Traumbrille "durchforstet" und sie hier gefunden. Ich bin super glücklich und von der turboschnellen Lieferung und dem ausgezeichneten Servic kann sich Fielmann und Co. aus Deutschland eine riesen Scheibe abschneiden. Brille?... JUWELIER OPTIEK VERLINDEN

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Prima site , makkelijk bestellen en snelle levering

Vriendelijk, snel en zeer service gericht.

Na telefonisch contact en eerlijk advies, online een zonnebril besteld. Deze kwam snel en keurig verpakt aan. Ben er heel blij mee en kan Verlinden zeker aanbevelen.

Uitstekend product, bereikbaarheid kan beter

Ik ben zeer tevreden met de bril die ik heb gekocht. Echter de telefonische bereikbaarheid laat te wensen over. Niemand bereikbaar, belofte om teruggebeld te worden, maar niemand belt terug.

Super vriendelijk

Het pakketje was als een cadeautje ingepakt

Ring met Camée, occasion

Via reclame (op Marktplaats) site gevonden en getelefoneerd met de uiterst vriendelijke mevrouw Verlinden voor info over deze ring; maat, staat, geschikt voor volwassen vrouw als verjaardagsgeschenk? Zeer tevreden over deze info de ring via site aangeschaft en laten verzenden. Dag later in perfecte staat ontvangen en zelfs prachtig als cadeautje ingepakt, waar ik niet eens om gevraagd had. Goede prijs, goed advies en perfect geleverd; waarvoor dank.

Vriendelijk, snelle communicatie

Vriendelijk via de email, stuurde snel foto's toe. Hanger zag er precies zo uit zoals ik verwachtte!

Vragen werden snel en vriendelijk beantwoord. Aankoop de volgende dag al in huis en ook nog heel mooi verpakt als cadeau. Zeer tevreden over de service en afhandeling

Altijd goede service!

Blijf zo door gaan!

Geweldige service, vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk-, gastvrij- en deskundig personeel. Houden de klant goed op de hoogte van ontwikkelingen bij reparaties. Prettige zaak waar men nog moeite voor de klant doet!