Prima communicatie, prima service voor een goede prijs.

Wij hebben een grote verbouwing aangehaald, en omdat we dat niet dagelijks doen moet je toch kunnen vertrouwen op aannemers. Dat is altijd een beetje eng. Ze waren niet de allergoedkoopste, maar in het gesprek gaf de directeur/eigenaar ons wel het vertrouwen/gevoel dat het goed kwam, en dat bleek zeer terecht. Gerressen heeft bij ons de gevelreiniging (stralen/voegen/impregneren/isoleren) in opdracht gekregen, en de steiger zou ook gebruikt worden voor de aannemer van de dakrenovatie. De flexibiliteit en het meedenken van Gerressen hierin is echt heel erg gewaardeerd. Een prettige club om mee samen te werken!

Prima geregeld allemaal door vakkundige mensen in goed overleg. In de toekomst hopen wij toch wat euro s te besparen.

Vriendelijk en beleefd personeel. Voeren de werkzaamheden netjes uit en ruimen alles op en maken alles weer schoon.

schakelt heerlijk en komt perfect over prima medewerkers en leiding dank

Deze mensen weten waar ze mee bezig zijn. Top.

netjes gewacht tot schade bijnawas afgewikkeld en bekend was met probleem

alles prima in orde Han Schlooz

DE werkzaamheden zijn uitgevoerd zoals ik verwacht had. kan niet beter.Nu maar afwachten of het iets gaat opleveren. dit is een aanrader voor eigen woning bezitters.

Hoewel mijn opdrachtbevestiging door de Post NL teruggestuurd werd omdat het postbusnummer niet meer bestond is de opdracht verder snel en naar tevredenheid uitgevoerd.

Afspraak is afspraak en zelfs meer dan dat. Vriendelijke mensen met hart voor hun vak! Ze hebben niet alleen de spouwmuur geisoleerd maar ook nog her en der wat voegwerk gerepareerd. Echte vakmensen bij de Gerressen Groep.

De medewerkers van de Gerressen groep heeft bij mij Neopixels vloerisolatie aangebracht, eindelijke warme voeten. Jarenlang een koude optrekkende vloer gehad. Bedankt hiervoor!

Het vakkundige personeel van Gerressen Groep heeft ons huis geïsoleerd en tevens is onze gevel gerenoveerd. Ook is ons dak weer als nieuw door de dakpancoating. Je kent het werkelijk niet meer terug. En kan er weer jaren tegenaan. Het personeel is allemaal erg vriendelijk en werken netjes! Alle afspraken zijn nagekomen en ik zal jullie zeker aanbevelen bij anderen. Bedankt! Jullie hebben onze verwachtingen overtroffen.

Een betrouwbaar bedrijf. Ze maken goede en duidelijke afspraken, en deze komen ze ook na! Prettig en vakbekwame mensen welke prettig in omgang zijn. Alle werkzaamheden keurig uitgevoerd en niet onbelangrijk, na het afronden van de werkzaamheden alles weer netjes achtergelaten!

Door Gerressen groep is bij ons huis gevelrenovatie en spouwmuurisolatie uitgevoerd. Alles is in goed overleg en naar wens zeer professioneel uitgevoerd. Wij zijn zeer tevreden.

Perfect afgeleverd schone muren van onze woning!

Goede informatie vooraf en onderzoek. Uiterst klantgericht, snelle en goede service, keurige medewerkers, alle rommel opgeruimd en geen extra bedrag gerekend voor meerwerk. Echt, zo hoort het! Complimenten!

Het resultaat is prachtig. Goed meegedacht, netjes gewerkt en prettig in de communicatie

Gerressen Groep houdt zich correct aan de afspraken en werkt uiterst klantgericht en klantvriendelijk. Wij zijn uitermate tevreden over de manier waarop de spouwmuurisolatie van dorpshuis "de Spieker"is uitgevoerd.

Prima werk afgeleverd. Vriendelijke en hard werkende medewerkers. Goede nacontrole. Al met al zeer tevreden.

Neopixels , Mooi product , mooi en professioneel gereedschap, gezellige ploeg ! Ik merk meteen al dat het vochtgehalte na de spouwmuurisolatie lager ligt als voorheen, kan ook aan mij liggen , maar het voelt dan al warmer

Goede en snelle offerte. Uitvoering was zorgvuldig en vlot. Scheuren in de muren zijn goed hersteld en weinig zichtbaar. Nazorg (twee boorgaten vergeten te vullen) werd meteen de volgende dag geleverd. We merken al meteen dat het huis minder snel afkoelt.

Afspraak is afspraak, bij iedereen aan te raden!

Gerressen is een professioneel bedrijf en heeft veel deskundigheid.

Zeer vriendelijke directeur en kundige werknemers, alles uitstekend uitgevoerd en netjes afgewerkt.

Brederode 32

6922BM Duiven