Voortreffelijk

Wij hebben de firma Gerressen leren kennen als zowel zeer klantgericht als ook zeer vakbekwaam. Zij hebben op uitstekende wijze bij ons advies verstrekt over spouwmuurisolatie, deze uitgevoerd en daarin ook maatwerk geleverd, wanneer zij tijdens de klus onderhoudszaken geleverd, die ook nodig dienden te worden aangepakt zoals herstel voegwerk etc. met volledige transparantie over de kosten. Wij geven de firma Gerressen een 10 voor deze opdracht. V.v.E 58-80 Vogelplantsoen te Dieren.

Degelijk, betrouwbaar en vakkundig bedrijf

Eigenlijk in 1 woord fantastisch. Het is een klein bedrijf waar service nog hoog in t vaandel staat. Eigenaar Rob, komt zelf inspecteren alvorens hij een nette offerte uitbrengt. Zijn vrouw Linda doet de administratie en neemt de telefoon aan. Ze zijn altijd prima bereikbaar, en altijd even vriendelijk. Bij ons werd de spouwmuur isolatie door 2 super vriendelijke mannen die al jaren in dienst zijn bij dit bedrijf uitgevoerd. De heren werken hard en ontzettend netjes. Als ze binnen moeten zijn trekken ze zelfs de schoenen even uit. Ze zijn wellicht een tikkie duurder als de grote bedrijven maar dat zijn ze naar mijn mening ook echt waard. Ik kan niet anders dan dit bedrijf warm aanbevelen! Rob, Linda en medewerkers bedankt!!

Prima werk geleverd

Het hele traject van advies tot offerte en levering verliep geheel volgens afspraak. Het aanbrengen van de bodemisolatie met Neopixel gebeurde door vriendelijk en vakkundig personeel. En de isolatie dirt zijn werk. Na twee dagen werd de vloer duidelijk warmer en voelde prettig aan.

Betrouwbaar,, prima werk geleverd en zeer nette werkwijze.

Het werk is netjes uitgevoerd, aardige collega's en prettige vriendelijke werksfeer. Ook is alles netjes opgeruimd.

Klant is koning!

Men doet alle moeite om het de klant naar de zin te maken. Bedrijf straalt betrouwbaarheid uit en maakt dat ook waar. Bovendien zeer vriendelijke, nette werknemers die weten wat ze doen. Baas werkt zelf mee! Klasse!

Betrouwbaar, vriendelijk en professioneel

De firma Gerressen heeft bij ons vloer- en spouwmuurisolatie aangebracht naar volle tevredenheid. John en Leo hebben twee dagen keihard bij ons gewerkt en altijd even vriendelijk en netjes: schoenen uit wanneer ze koffie komen drinken, aan het eind van de dag alle rommel opruimen, keihard werken en geen enkele keer gemopper. Gewoon toppers! Linda en Rob zijn ook zeer vriendelijk. Gewoon een prettig, betrouwbaar, no-nonsense familiebedrijf met vaste medewerkers in loondienst. Zoals het hoort. Afspraak is afspraak. De kwaliteit van Neopixels betaalt zich nu al uit bij ons - ons huis is duidelijk warmer en comfortabeler. Geen enkele seconde spijt van onze keuze voor Gerressen, ook al waren ze niet de goedkoopste aanbieder. Het gaat toch om je huis en dan wil je niet beknibbelen op kwaliteit!

Oog en oor voor de klant en een zeer deskundige uitvoering!

Prachtig bedrijf, alles werd goed uitgelegd en de herstelwerkzaamheden zijn perfect uitgevoerd. De isolatie werkt vanaf de eerste dag, nooit gedacht om deze comfort verbetering met spouwmuurisolatie te bereiken. Rob, Leo, John (of was het Johan) en Jasser bedankt, top werk geleverd!

Snel en deskundig uitgevoerde scan gevolgd door duidelijke offerte. Uitvoering qua planning op tijd en de uitvoering door nette / vriendelijke en deskundige medewerkers. Tijdens uitvoering op de hoogte gehouden van minderwerk en na uitvoering alles schoon en netjes opgeleverd.

Net werk, volgens afspraak.

Zeer correct met afspreken, vakkundig en vriendelijk personeel voor de uitvoering. Geen enkele overlast van de werkzaamheden, prima materialen en gereedschap.

Goed advies en zeer nette werkwijze

Verwerking was correct en keurig.En alles netjes achtergelaten.

de dag is goed verlopen , het resultaat moet zich nog bewijzen.

Werken snel en netjes, ook van tevoren goede inlichting gekregen..ivm jaren 30 woning. Zeer tevreden.

Goede communicatie, denk mee met de klant en de mogelijkheden. Top bedrijf!

Nette mensen heel opgeruimt alle vragen kregen we een antwoord

Van het eerste telefonische contact zijn alle afspraken na gekomen en zijn we duidelijk en tijdig geïnformeerd bij wijzigingen en of aanpassingen. Beide medewerkers ter plaatse deden hun werk deskundig, zorgvuldig en opgewekt, echte vakmensen. En het comfort van de isolatie was gelijk merkbaar, hadden we veel eerder moeten doen.

Zeer vriendelijke mensen en leveren keurig werk af en laten alles netjes opgeruimd achter.

Vakkundige en nette gevelrenovatie met oog voor detail

Dhr. Van Wessel is zeer tevreden met alle verrichte werkzaamheden. Ook is hij zeer te spreken over de het personeel. Hij stelt het ook zeer op prijs dat het personeel naar afloop nog een hand kwam geven en te bedanken. Hij heeft al een aanbeveling in de buurt gedaan. Vriendelijk bedankt voor alles. Groeten Marion ter Heerdt.

Goede voorlichting,duidelijk verhaal... Dik tevreden.

Een viertal personeelsleden hebben naar volle tevredenheid vloerisolatie aangebracht.

De spouwmuren en de vloer van mijn huis zijn vakkundig door Gerressen Groep geïsoleerd met NeoPixels. Bovendien zijn de aanwezige scheuren in de gevel gerepareerd met ankers. Sympathiek, professioneel en snel werkend personeel. Na afloop werd mijn huis netjes achtergelaten. Zeer aan te bevelen.

Een klant gericht bedrijf, met aandacht voor de klant.

goede service en zonder problemen uitgevoerd

Brederode 32 6922BM Duiven