Vakkundig bedrijf

Vandaag heeft de monteur een nieuwe driepuntsluiting in de voordeur gemaakt. Dit is heel mooi en vakkundig gemaakt en keurig netjes afgewerkt. Je hoort en leest en ook wij hebben dit ervaren, met andere slotenmakers bedrijven dat ze heel veel vragen om je slot te maken. Dit bedrijf vraagt een eerlijke prijs en werkt ook nog keurig netjes. Helaas wist mijn vrouw de naam van de monteur niet meer maar bedankt voor je vakwerk.

Vlotte responstijd en herstel

Slot schuifpui defect. Woensdag gemeld telefonisch, vrijdagochtend reeds hersteld. Keurige service

Perfecte hulp om tot het juiste slot te komen

Bij onze vakantiewoning elders in Nederland was de driepuntssluiting defect. HBC Almere Buiten dacht mee. Gaf hulp tot opmeten via de app. We hadden een afwijkende maat maar met super app contact en hulp en het mogen testen van diverse sloten, het juiste slot gevonden. Perfect meedenken door HBC Almere Buiten. Heel blij mee.

Slecht

Ivm ziekte van de vrouw moesten wij in het ziekenhuis zijn, wij hadden netjes op tijd gebeld dat wij evt 5 min later waren met drukte in het verkeer. Meneer had hier totaal geen begrip voor en annuleerde meteen de afspraak en begon te schreeuwen aan de telefoon waarna ik de horen erop heb gehangen. Later terug gebeld waar ze beleven, en dan zeggen dat wij de afspraak hebben geannuleerd.

Best meneer, Wij werden 5 minuten voor de aanvang (09.00uur) van de afspraak door een vrouw gebeld met de mededeling dat u minimaal 15 minuten later zou zijn ivm file. ik vroeg “maar het kan ook 30 of 40 minuten duren” en daar kunnen wij niet op wachten en bood ik mevrouw aan een nieuwe afspraak te maken. U nam de lijn over en benaderde ons heel agressief verbrak u de verbinding. Later in de ochtend ben ik terug gebeld waar wij bleven, ik heb uitgelegd dat wij al hadden medegedeeld vandaag niet te komen en de gelegenheid voor het maken van een nieuwe afspraak werd ons niet geboden door het abrupt verbreken van de verbinding. Wij willen niet werken voor mensen die respectloos 2x de verbinding verbreken. Wij hebben niet geschreeuwd (meerdere getuigen) U antwoord ons nog dat U het verbreken van de tweede verbinding zich niet meer kan herinneren!!!!

Kwaliteit

Snelle service, kwaliteit, vriendelijk, eerlijk

• Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: Noodservice

Mijn schuifpui ging niet meer open omdat hij verkeerd was gesloten. Met vijf minuten was hij weer open terwijl ik het al heel wat keren had geprobeerd maar deze meneer wist precies wat hij moest doen, geweldig en ik ben hier zo blij mee. ik dacht al dat mijn slot stuk was.

• Ervaring met: Sloten

Ondanks dat het konings dag was en ik in alle snelheid mijn huis uitrende zonder mijn sleutels mee te nemen stond HBC in no time voor mijn deur en kon ik met een gerust hart afreizen naar het feest in Amsterdam Goed gedaan mannen

• Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: Noodservice

Ik ken HBC als klant. Ik lever aan HBC en ben geregeld bij ze op de zaak. Ik zie dus de klant contacten en heb mijn eigen ervaring met HBC. Deskundig, ervaren en klantgericht zijn de eerste drie punten die direct in mij opkomen!

• Ervaring met: Sloten

Prima communicatie en snelle afhandeling. Ben onder de indruk van professionaliteit van de medewerkers. Overtrof mijn verwachtingen ruimschoots.

• Snelheid en service

prima service en advies. Snelle terugkoppeling en ook bovenal eerlijk. Ze verkopen je niets als dat niet nodig is.

• Ervaring met: Sloten

gewoon goed vlot deskundig en vriendelijk geholpen. een aanrader.

• Ervaring met: Cilinders

HBC is bij ons thuis geweest en heeft uitgebreid de mogelijkheden uitgelegd. Nam ruim de tijd voor ons. Vervolgens kon er dezelfde week nog gemonteerd worden. De monteur was erg aardig, werkte netjes en wou zelfs de houtsnippers opruimen toen hij klaar was. Wij zijn zeer tevreden en kunnen HBC iedereen aanbevelen. gr. Peter en Willie

• Ervaring met: Sloten

Prima bedrijf, vriendelijke mensen Ik kom er al jaren

• Ervaring met: Deurbeslag

Goede informatie zeer deskundig

• Ervaring met: Deurbeslag

Ik had mezelf buiten gesloten. Na 1 telefoontje met HBC stond ik heel snel weer binnen. Goede snelle service!

Gewoon perfect.

Oslostraat 51