1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Container wordt om 16 uur geleverd en niet op afgesproken tijdstip tussen 7 en 12. Als ik bel om deze klacht te bespreken krijg ik alleen te horen 'we hadden zieken, kan gebeuren'. Valt dus niet mee te plannen.

• Reserveringsgemak
  • Levertijd
  • Prijs-/kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Ervaring met: Afvalcontainers

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

IK had een container besteld op 3 sept in de ochtend en hij komt om 15.00 uur aan kakken . dan meld ik hem af dat hij opgehaald kan worden op 5 sept in de ochtend en hij staat er 6 sept nog ,weer maar afmelden dan dit is gewoon kut. ik ben erg ontevreden zodat jullie werken

• Reserveringsgemak
  • Levertijd
  • Prijs-/kwaliteitsverhouding
  • Ervaring met: Afvalcontainers

Geachte heer/mevrouw, Denk voor uw beoordeling op Klantenvertellen.nl. Helaas heeft Topcontainer niet geheel aan uw verwachting kunnen voldoen qua lever- en ophaaltijden betreffende de door u bestelde container. Onze excuses daarvoor. De ongebruikelijke wachttijd is ontstaan in een voor ons enorm drukke bouwvakperiode. Wij hopen u in de toekomst graag nogmaals van dienst te mogen zijn en u onze gebruikelijke en snelle service te leveren. Met vriendelijke groet, Afdeling Sales

De Slof 36 5107 RJ Dongen

Over Topcontainer

Bij Topcontainer.nl bestelt u snel de juiste container in vier stappen. Kies uw afvalsoort, postcode, de grootte van de container en plaats uw bestelling. Bij Topcontainer.nl hebben wij alle soorten containers direct op voorraad.