29 juli zijn wij getrouwd en Mathijs was onze dj. Hij heeft er een geweldige avond van gemaakt, de muziek was super! Maar vooral ook de belichting/laser/confetti heeft echt voor de sfeer gezorgd. Vooraf een aantal gesprekken gehad en hij heeft precies gedaan hoe wij het graag wilden maar ook voor de andere gasten veel aanvraagplaatjes gedraaid. Het was een geweldige dag en avond, Mathijs nogmaals super bedankt!!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Maaike. Dank voor je review! Het was een prima feest en jullie waren een kritisch doch prettig stel. Duidelijk in wat jullie wel en niet wilden: heel erg fijn om iets voor te mogen betekenen. Dank voor het gestelde vertrouwen en misschien tot ziens!

Super sfeer en leuke muziek. Geheel naar onze wens

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Dank je wel Guy! Het was een mooi feest met een prachtige bruid en hele lieve dochter! Geniet van je gezin en graag tot een volgende keer!

Wij waren na een kennismaking met Matthijs Gulpers van Entertainment Company direct enthousiast. Er werd de tijd genomen om wensen en verwachtingen zorgvuldig te bespreken. Er was niets onmogelijk: aan al onze wensen werd gehoor gegeven. We mochten een kijkje nemen in de 'showroom' waar de DJ set & lichtshow uitgestald stond, hierdoor kregen we een helder beeld van de mogelijkheden. Vlak voor de bruiloft nogmaals een afspraak gemaakt om alles door te spreken, ieder contact verliep goed en er kon binnen een aantal dagen een afspraak gemaakt worden. Afgelopen vrijdag, tijdens de feestavond van onze bruiloft, heeft Entertainment Company al onze verwachtingen waargemaakt; Het was een ontspannen, gezellig en sfeervol feest waar volop gedanst is. Er is niets aan te merken op zowel de communicatie vooraf dan wel tijdens het feest met de DJ. Het was een super feest precies zoals wij graag wilde!!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hoi Luc en Nicole. Dank jullie wel voor deze beoordeling. 5 Sterren, wauw! Mag ik jullie ook beoordelen met 5 sterren? Een zelf ingezongen openingsdans, te gek!!!! Dank voor het gestelde vertrouwen en de super feestavond, heel graag tot ziens op het volgende feest!

• Ervaring met: Feest DJ

Hallo Milou. Dank je wel voor deze mooie beoordeling!

Wij hebben een geweldig trouwfeest gehad mede dankzij dj Danny van entertainment company! Wij hadden van te voren een aantal liedjes doorgegeven die onze gasten op de rsvp kaartjes hadden geschreven, en deze zijn op de avond zelf ook bijna allemaal gedraaid. Danny voelde precies aan wanneer hij welke liedjes moest draaien. Nogmaals bedankt, het was top!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Bianca, Dank voor jullie mooie beoordeling! Ik hoorde 's avonds al van jullie dat het een te gek feest was. Danny vond het zelf ook heel erg leuk en bedankt jullie gasten voor de fantastische avond. Dank jullie wel voor het gestelde vertrouwen en misschien tot ziens!

Erg prettige omgang en professionele service. Mooie apparatuur en installatie. Top ervaring!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hoi Rob! Het was een mooi feest en jullie zijn een geweldig paar samen! Dank voor een TOP samenwerking!

Op het feest zelf werd niet rekening gehouden met onze wensen.Zelfs mijn kinderen zeiden vaker tegen me......moeten wij er wat van zeggen.Was zeker na wat ik eerder meemaakte een domper.

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Anita. Dank voor je beoordeling! We hebben de muziekwensen vooraf duidelijk besproken. Na het lezen van je beoordeling hebben we telefonisch contact gehad en bleek dat er toch meer voorkeur was voor actuele top 40 muziek dan vooraf bekend was. Spijtig dat jullie dit op de avond zelf niet kenbaar hebben gemaakt, dan had de DJ hier alsnog rekening mee kunnen houden. Dank voor het gestelde vertrouwen en misschien tot een volgende keer!

• Ervaring met: Bedrijfsfeest DJ

Dank je wel voor de beoordeling Wendy!

Tijdens een bruiloft kan de DJ je dag maken of breken. Bij de entertainment company in de persoon van Mathijs hadden wij gelijk een goed gevoel en dat is gedurende het feest alleen maar bevestigd. Een bedrijf dat zijn afspraken nakomt, enorm professioneel is en gewoon een goed feestje weet te maken. Absolute aanrader!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Dank je wel Ricardo en Maud! Inderdaad, vanaf het eerste moment tot en met het laatste plaatje was de klik aanwezig. Jullie kunnen terug kijken op een geweldige trouwdag met een super publiek. Dank voor het gestelde vertrouwen en misschien tot ziens!

Goede dj die groep aanvoelde. Lekker informeel maar wel de juiste professionaliteit.

:) THNX Patrick!

Echt een aanrader! Bedankt voor het geweldige feest!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Martijn en Kelly. Dank voor jullie beoordeling en de leuke avond! Inmiddels hebben "de twins" zich ook al bij me gemeld, dus ongetwijfeld tot ziens op hun bruiloften :)

Mathijs and his company came as a recommendation from our wedding venue, WinselerHof. He was so great to work with. Very friendly, professional and flexible given all our needs. And he connected us with DJ Bas who was really excellent on the day. We couldn't have asked for a more perfect wedding party!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Dear Nadiah and Max. Thank you very much for your feedback, it gives me wings :). Your wedding had a special preparation since we met relative short before your wedding, but from the fist moment I felt it would be a lovely wedding day for you. In the morning, during the set-up, I met Max and without the need of using words I saw: this is a great couple! The detailed way you organised your wedding was superb, I never saw that before! One again thank you for trust and feedback and hopefully we'll meet at another international wedding!

Onze feestavond van ons huwelijk was super! Allemaal dankzij dj mathijs. Hij kreeg iedereen op de dansvloer! Ook de aankondiging van ons als bruidspaar was super leuk en onverwacht! We denken er nog vaak aan terug. We raden dj mathijs aan iedereen aan. In september mogen we opnieuw een bruiloft bijwonen waar mathijs de plaatjes draait. We hebben er al zin in!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Milou! Enorm bedank voor deze positieve en enthousiaste feedback! Het was een geweldige avond met een fantastisch publiek en vooral een prachtig bruidspaar! Dank voor het gestelde vertrouwen en heel graag tot ziens!

• Ervaring met: Audiovisueel

Dank je wel voor deze beoordeling Christel!

Vanaf het begin hebben wij contact gehad met Mathijs voor het verzorgen van de muziek voor onze bruiloft. Het kennismakingsgesprek was erg prettig en Mathijs luisterde goed naar onze visie, rekening houdende met onze muziekstijl en de feestlocatie. Daarbij adviseerde hij over de mogelijkheden wat betreft licht en geluid. Een week voor de bruiloft werd nog met ons contact opgenomen om alle afspraken te bevestigen en ons een fijne dag toe te wensen. Dit geeft een rustig gevoel. Bij Mathijs weet je dat je van hem op aan kunt. Toen wij op de feestavond arriveerden stond alles klaar en kon het feest beginnen. Mathijs speelt perfect in op de sfeer en uw gasten. Hij houdt de sfeer hoog, interacteert met de gasten en heeft geen problemen met verzoeknummers. Hij voelt ook aan welke soort nummers de gasten het meest op reageren. Toen gasten stilvielen op een muziekstijl vooraf aangegeven door het bruidspaar, werd erna snel meer uit een andere genre gedraaid. Daarnaast laat hij het bruidspaar extra speciaal voelen door met hen te interacteren tijdens de avond. Wij hebben van vele gasten complimenten ontvangen over de kwaliteit van de muziek en de DJ. Mathijs heeft de sfeer de hele avond hoog kunnen houden. Bedankt voor een fantastische dag!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Mandy en Jeroen. Dank voor jullie beoordeling, erg attent! Jullie hadden niet alleen een super publiek maar waren zelf ook een uiterst prettig gezelschap. Mede dankzij jullie eigen inbreng hebben de gasten, de ceremoniemeesters, het personeel en ikzelf een geweldig gezellig feest kunnen beleven. Heel veel geluk samen en heel graag tot ziens over 12,5 jaar! :)

We hebben een heel mooi feest gehad. De service en communicatie verliep heel soepel en snel, top! Zeker aan te raden!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Dave. Dank je wel voor deze mooie beoordeling en het gestelde vertrouwen!

Super feest gehad! Mathijs heeft duidelijk wat gedaan met de informatie uit de gesprekken die we hebben gehad. We hebben alleen maar positieve reacties gekregen van onze gasten.

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Tom en Nicole. Dank voor jullie beoordeling! Het feest was erg gezellig! Ook de jongeman met het blauwe shirt verdiend een complimenten: hij ontpopte zich terecht tot "het feestbeest van de avond". Leuk om te zien hoe jullie naar deze dag hebben toegeleefd en alles goed hebben voorbereid, chapeau! Veel geluk samen en graag tot over 12.4 jaar! :P

Fantastische service van Gulpers pro! Mathijs en zijn collega's hebben heel het voorbereidingstraject met ons meegedacht en geholpen met het waarmaken van onze wensen. Uiteindelijk was het feest een groot succes, is er heel de avond gedanst, en hebben we veel complimenten gekregen over de dj, die zelfs de meest obscure verzoekjes tevoorschijn kon toveren. Een warme aanbeveling van ons!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Richard en Marijke Nol. Zelden heb ik een bruiloft meegemaakt waarbij de decoratie en het thema zo mooi was uitgewerkt als bij jullie! Tijdens de opbouw voelde ik me vereerd om mede-leverancier van jullie bruiloft te mogen zijn. Niets is door jullie aan het toeval overgelaten en daar waar nodig mochten wij inspringen met technische faciliteiten. Ik wens jullie beiden heel veel geluk samen en dank jullie van harte voor het gestelde vertrouwen. Heel graag tot een volgende keer!

Entertainment Company en Mathijs in het bijzonder heeft vanaf de eerst afspraak laten zien wat voor een toegevoegde waarde een ervaren dj heeft.. Het advies was volledig gebaseerd op onze wensen en heeft uiteindelijk ervoor gezorgd dat er een knallend feest was.

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Sander en Melanie. Dank voor deze mooie beoordeling! Een super feest op een schitterende locatie met een geweldig bruidspaar: wat wil een DJ nog meer? :)

Het was een feest om nooit te vergeten. Goede sfeer door dj.

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Dank je voor de complimenten Sander. Het was een gezellige avond en iedereen heeft zich goed geamuseerd! TOP!

Mathijs is een sympathieke jongen. Weet stemming te maken! Geeft goed advies en houdt rekening met wensen van de klant. We hebben een super bruiloftsfeest gehad.

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Dank je wel voor deze mooie beoordeling Angelique!

Wedding and party were just great!!!Mathijs created a good atmosphere and vibe, great music, always available to satisfy ours requests also during the event...i suggest him to everyone, w couldn't make a better choice!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hello Walter. Thank you very much for this review! It was a great party with a nice audience and a wonderfull bride!

Wij werken voor onze vergaderingen al jaren samen. Steeds naar tevredenheid. Perfecte service en apparatuur.

• Ervaring met: Audiovisueel

Graag gedaan! Ik hoop jullie nog vele jaren van dienst te mogen zijn :)

Zeer prettig in de communicatie en voelt de sfeer op de dansvloer goed aan.

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Dank je voor deze super review Pim!

Mede dankzij Mathijs, een super bruiloftsfeest gehad!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Dank je wel voor deze mooie beoordeling Janneke!