Na een prettig gesprek mef Mathijs waarin hij al onze wensen op een rijtje zette, zocht hij een DJ uit voor ons die aansloot op onze wensen. DJ Frits draaide nummers die precies binnen onze wensen paste en haakte heel leuk in op verzoekjes van onze gasten. Hierdoor stond de hele avond de dansvloer vol en heeft jong en oud veel plezier gehad op ons trouwfeest. We zijn DJ Frits erg dankbaar voor een onvergetelijke avond!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hoi Lianne en Bas, Dank voor jullie feedback! Goed om te lezen dat jullie genoten hebben en kunnen terugkijken op een fantastische bruiloft. Veel geluk en liefde samen en graag tot ziens! M.vr.gr., Mathijs Gulpers

We hebben een geweldig examen/verjaardagsfeest gehad dankzij entertainment company. Iedereen vond het geweldig! Fijn kennismakingsgesprek gehad met Mathijs, voelde meteen goed. Zeer professioneel, goed in communicatie en afspraken. Avond van te voren belde Mathijs nog op om een fijne avond te wensen, dat vonden we erg fijn. DJ Sandy kreeg zelfs de jeugd op de dansvloer, voelde goed aan welke muziek er nodig was. Alleen maar pluspunten over entertainment company! Bevelen we zeker aan !!! Hartelijk dank!!!

• Ervaring met: Feest DJ

Hoi Lynn, Dank voor deze mooie beoordeling! Proficiat met je waanzinnig mooie cijferlijst en heel veel succes met je vervolgstudie! You Rock Girl! Groetjes, Mathijs Gulpers

I.v.m. de gewilde trouwdatum van (07-07-)2017 hebben wij al vroeg contact opgenomen met de "Entertainment company". Tijdens het gesprek kregen mijn vrouw en ik al meteen een goed gevoel, we hebben een gezellig gesprek gehad over onze verwachtingen voor muziek, licht en onze wens om karaoke te voorzien op onze bruiloft. Nadat we dit allemaal besproken hadden zijn we gaan kijken naar de mogelijke opstelling die de enterainment comany aanbied. Mooie exclusieve dj meubels en zeker geschikt voor een bruiloft! Na het leuke gespek en het zien van apparatuur waren we al snel om en wisten we dat we niet meer verder hoefde te zoeken! Mathijs heeft onze trouwlocatie voorzien van de juiste lichteffecten en gezorgd voor een super sfeer tijdens de feestavond! Hij voelde de muzieksmaak heel goed aan en ook wanneer er een karaoke gezongen kon worden. Bedankt voor al je tijd die je hebt genomen voor ons! De Entertainment Company is een echte aanrader!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hoi Mike en Alexandra, Karaoke op een bruiloft, dat komt niet vaak voor. Hoewel ik vooraf wellicht een beetje terughoudend was hierover, bleek tijdens de avond dat het perfect aansloeg bij het publiek. Een goede keuze van jullie dus! Naast de karaoke was ook de rest van de show prima gekozen. De locatie zag er prachtig uit, niet alleen door onze installatie en decoratieverlichting maar vooral ook door jullie als stralend middelpunt! Als DJ heb ik van jullie en jullie publiek genoten. Daarom ook naar jullie toe: dank! Dank voor een fijne avond, dank voor het gestelde vertrouwen én dank voor deze mooie review. Veel liefde en geluk samen en graag tot ziens! M.vr.gr., Mathijs Gulpers

Super DJ, 100 Prozent Verlass, tolles Equipment, freundlich und immer gut drauf. Vielen Dank, kann ich nur empfehlen.

• Ervaring met: Feest DJ

Hallo Patrick und Nicole, Vielen dank für ihres feedback und vertrauen! Es war eine tolles Abend mit gute music, nette leute, feuerwerk und gut essen und drinken. Gerne bis ein nächste mahl! Freundliche grüsse, Mathijs Gulpers

Gemaakte afspraken worden perfect nagekomen. Goede communicatie en een DJ die zorgt voor een fijn feest.

• Ervaring met: Bedrijfsfeest DJ

Hallo Resi, Dank voor je feedback. Ik begreep al dat door de warmte veel mensen buiten stonden, maar dat iedereen zich goed geamuseerd heeft en dat de muziek aansloot bij datgene wat we van tevoren overlegd hebben. Dank voor het gestelde vertrouwen en hulde aan alle jubilarissen! Graag tot een volgende keer! M.vr.gr., Mathijs Gulpers

Super vriendelijk en proffesioneel! Houd rekening met de wensen van de klant. Ook heel veel materiaal waarmee het feest helemaal af is en sfeer maakt. Zeker een aanrader voor feesten. Toppers!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Martijn en Maaike, Dank jullie wel voor deze feedback. Ik begreep dat jullie een fantastische dag gehad hebben met als afsluiting een super feestavond. De DJ heeft zich mede dankzij jullie leuke publiek goed thuis gevoeld en hierdoor maximaal kunnen presteren. Alle complimenten dus ook voor de vriendelijkheid en gastvrijheid van jullie én jullie gasten. Heel veel geluk en gezondheid samen en graag tot ziens! M.vr.gr., Mathijs Gulpers

Wij kunnen alleen maar zeggen dat dit bedrijf alles tot in de puntjes heeft verzorgd voor onze bruiloft met licht en geluid. Alles was werkelijk perfect. Vooraf was mijn vrouw nog enigszins sceptisch over de "prijs" , maar gelukkig heb ik haar kunnen overtuigen om de entertainment company op onze bruiloft het licht en geluid te laten verzorgen. Tijdens het feest heeft ze meermaals aan mij gezegd dat het de enige en juiste keus was, de DJ, het licht en het geluid waren top. Maar ook tijdens en de dagen na ons feest zijn we overweldigd met complimenten van de gasten die aanwezig waren. De avond voor onze bruiloft werden we beide nog door Mathijs gebeld om ons veel plezier te wensen op onze huwelijksdag, dat vinden wij een hart voor je klanten hebben. Klasse Mathijs , we zullen je zeker aan vele andere aanbevelen Groetjes Rick en Mirella

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Rick en Mirella, Dank voor jullie beoordeling. De locatie, de tent, de tuin, jullie als bruidspaar: alles was simpelweg af! Jullie hebben je niet uit het veld laten slaan door het regenachtige weer en dat siert jullie niet alleen, maar is ook de stemming zeker ten goede gekomen. Jullie gasten hebben jullie enthousiasme vlekkeloos overgenomen waardoor de DJ perfect in zijn element was. Chapeau voor jullie doorzettingsvermogen, de goede voorbereidingen en de prettige en duidelijke communicatie voor- en na het feest. Dank voor het gestelde vertrouwen en heel graag tot ziens! Groetjes, Mathijs Gulpers

Geweldig bedrijf! Tijdens het organiseren van een surprise party voor mijn moeder heeft Mathijs mij uitstekend geholpen. Hij heeft echt meegedacht aan wat er bij ons feestje het beste paste. Door kennis van de door mij gekozen locatie kon hij mij nog beter van dienst zijn en heeft perfect geadviseerd. De juiste verlichting en uitstekende muziekinstalatie maakte het feest tot een echt groot succes! Echt helemaal TOP! Bedankt!

• Ervaring met: Feest DJ

Hallo Edyta, Dank je wel voor deze positieve beoordeling. Een dikke 10, wauw! Een surpriseparty verzorgen voor mijn schoonmoeder, dat komt niet vaak voor en maakt het dan ook éxtra bijzonder. De zaal zag dankzij jouw versieringen geweldig mooi uit, waarbij de verlichting die we samen hebben uitgekozen het totaalplaatje écht "af" maakte. Fijn om te horen dat je blij bent met het gratis advies op maat dat je gekregen hebt! Graag tot ziens op de 50e verjaardag van je vader! ;) Groetjes, Mathijs

Wauw!!Mathijs en Bas jullie hebben er samen voor gezorgd dat ons feest in een woord GEWELDIG was. Wat hebben wij genoten! En samen met ons ook de gasten want wat hebben we veel complimenten over jullie gekregen. Jullie hebben ervoor gezorgd dat de dansvloer steeds helemaal bezet was en dat was wat wij precies wilden. Tijdens de eerste ontmoeting met Bas op de trouwbeurs in Maastricht was er meteen een klik. De verdere communicatie is via Mathijs gelopen en ook met hem hadden we meteen een klik. Fijn, hoe goed er naar onze wensen werd geluisterd. Ook de aanvullende tips, het meedenken en andere ideeën aandragen was voor ons erg prettig. Het telefoontje vooraf aan de bruiloft dat alles in orde was en het telefoontje achteraf hebben wij erg op prijs gesteld. Wij hadden het geluk dat Mathijs en Bas beide aanwezig waren op ons feest. Complimenten voor allebei. De stemming zat er vanaf het begin al direct goed in! Heel erg bedankt voor al jullie moeite en de leuke muzikale verrassing! Groetjes, Emmy & Tom

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Emmy en Tom, Dank voor jullie feedback! Het was inderdaad een super leuke feestavond. Bas heeft jullie wensen goed weten te vertalen in een top feest, waarbij iedereen zich geweldig goed geamuseerd heeft. Onze "curved 4" DJ show met uplights kwam mooi tot haar recht en paste perfect bij de zaal, en de LED foamsticks maakten het feest helemaal compleet. Dank voor het gestelde vertrouwen en heel graag tot ziens bij een ander feest, ongetwijfeld gaan we ons nog eens tegenkomen bij feesten van jullie vrienden :) Groetjes, Mathijs Gulpers

Mathijs was onze DJ op ons bruidsfeest en hij was absoluut geweldig. Van hoe persoonlijk en professioneel hij was tot hoe meegaand en enthusiast hij draaide. De sfeer was geweldig en wij en onze gasten hebben was de muziek en het dansen genoten. Ik woon in Amerika en heb met mijn man (een Amerikaan) een bruidsfeest bij mijn oom in Limburg gehad. Het is was moeilijker details te regelen wanneer je niet met elkaar face-to-face kan spreken maar Mathijs was geweldig met communiceren via email en zorgen dat het bedrijf precies wist wat wij wilden voor ons feest. Mathijs heeft zelfs voor het feest gebeld om ons te feliciteren en alles perfect geregeld. Mathijs was hartstikke gezellig en ging met de sfeer mee en stond zelfs klaar om iemands verjaardag impromptu om middernacht te vieren met een 'lang zal ze leven' liedje (we waren vergeten hem dat voor her feest te vertellen). Hij ging ook lekker mee met de gasten in de lol en sprak heel goed in op wat de gasten wilde en wat de energie hoog zou houden. We zijn heel erg blij dat we voor dit bedrijf hebben gekozen want we hadden niet voor een betere avond kunnen wensen. Wij raden dit bedrijf en Mathijs zeker aan! -Sam en George

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hoi Sam en George, Dank jullie wel voor deze feedback. Het was een super feest. Ik had van te voren al het idee dat jullie een ontspannen, gezellig en prettig bruidspaar zouden zijn, maar deze verwachtingen hebben jullie in de avond ruimschoots overtroffen! Dankzij jullie vrolijkheid, gastvrijheid én jullie super publiek voelde ik me al snel op mijn gemak en dit is de feestavond inderdaad ten goede gekomen. Heel veel geluk samen en nogmaals enorm bedank voor het gestelde vertrouwen in Entertainment Company. M.vr.gr., Mathijs Gulpers Entertainment Company

Mathijs was onze DJ op ons bruidsfeest en hij was absoluut geweldig. Van hoe persoonlijk en professioneel en hij was en hoe meegaand en enthusiast hij draaide. De sfeer was geweldig en wij en onze gasten hebben was de muziek en het dansen genoten. Ik zou dit bedrijf en Mathijs zeker aanraden!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Sam, Dank je wel voor deze prachtige feedback. Het komt niet vaak voor dat we een bruidspaar vanwege de fysieke afstand niet van te voren kunnen ontmoeten. Dat maakte jullie trouwfeest daarmee meteen éxtra bijzonder en onze ontmoeting in de ochtend extra leuk. Jullie zijn een super bruidspaar en jullie hadden een fantastisch publiek. Dank voor het gestelde vertrouwen en heel graag tot ziens! Mathijs Gulpers

De Entertainment Company! In één woord, Fantastisch!! Tijdens ons Wedding Weekend op Chateau de Presseux, Sprimont, België heeft de Entertainment Company gezorgd voor een fantastische sfeer op ons feest! Vanaf de eerste kennismaking was het contact prettig en warm. Enkele maanden voor onze bruiloft heeft Matthijs Gulpers ons uitgenodigd in zijn studio om kennis te maken, onze wensen door te spreken en om een sfeerimpressie te laten zien. Tijdens dit eerste gesprek zijn onze muziekvoorkeuren uitgebreid besproken en heeft Matthijs zich er goed van vergewist wat voor soort feest wij wilden. Onze wens om er een uitbundig feest van te maken is volledig waargemaakt. Matthijs heeft onze wensen vertaald naar een avond om nooit te vergeten. Tijdens het feest voelde hij de sfeer uitstekend aan, waardoor de dansvloer continue vol was. Iedereen heeft tot in de late uurtjes staan dansen en was achteraf vol lof over de DJ, de muziek en de sfeer. De gehele dienstverlening staat in het teken van service en klantgerichtheid en is naar volle tevredenheid verlopen. Matthijs communiceert erg prettig en duidelijk. Zowel in de periode voor het feest en tijdens het feest met de ceremoniemeesters. Ook de persoonlijke follow-up na de bruiloft hebben wij erg op prijs gesteld. Kortom, wij raden The Entertainment Company van harte aan voor iedereen die er een bruisend feest van wil maken! Hartelijke groeten, Jessica & Peter

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Jessica en Peter, WAUW! Wat een beoordeling! Dank jullie wel! Het was een super feestavond waarbij de dansvloer écht de hele avond vol gestaan heeft met enthousiaste mensen. Van pop/rock en een polonaise tot aan heel veel r'n'b en hiphop klassiekers: iedereen deed overal goed op mee en de verzoeknummers die er kwamen pasten telkens perfect bij de sfeer op dat moment. Dank jullie voor het gestelde vertrouwen in Entertainment Company. Jullie zijn een onwijs leuk stel samen en hebben een vrienden- en familiekring waar jullie trots op mogen zijn! Bedankt voor een onvergetelijke feestavond en heel veel geluk samen!

Professioneel en zeer klantvriendelijk. Echt geinteresseerd in de specifieke wensen voor je feest, zodat de juiste DJ met de juiste muziek er een topsfeer van kan maken.

• Ervaring met: Feest DJ

Hallo Mariëlle. Dank je wel voor deze positieve feedback. Ik heb zelf op het einde van avond een glimp van het feest opgevangen en merkte meteen al dat het een leuk feest was. Mooie credits voor DJ Thjjs, maar niet op de minste plaats ook voor jou en je gasten. De DJ kan nog zo goed zijn best doen, als het publiek niet wilt lukt het niet. Geniet van je leven als "Sarah" en koester van de toffe mensen die jouw feest onvergetelijk hebben gemaakt. Misschien tot ziens!

• Ervaring met: Feest DJ

Dank je wel voor deze beoordeling!

Mathijs heeft van onze bruiloft een bruisend feest gemaakt. De hele avond waren de mensen aan het dansen en alle genres gingen vloeiend in elkaar over. Zijn verlichting/installatie maakte het geheel af. Gewoon een top dj met humor!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Sarah en Dave. Dank voor jullie feedback. Het was een geweldige avond en het publiek was -net als jullie- super! Heel veel geluk samen en misschien tot ziens!

Het was een geweldig feest waar de dj voor de sfeer heeft gezorgd. ..!!! En heel fijn Hoe de communicatie is verlopen ik heb nergens achteraan hoeven lopen het werd allemaal geregeld heel erg fijn onze grote Dank

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Mandy! Dank je wel voor jullie review! Fijn om te horen dat jullie de communicatie prettig vonden. Dank voor het gestelde vertrouwen en misschien tot ziens!

Ons verjaardagsfeest is mede namens de Entertainment Company een geslaagde avond geworden! Dank voor jullie medewerking en goede zorgen.

• Ervaring met: Feest DJ

Hallo Liesbeth. Dank voor je feedback! Het was een leuke avond. Iedereen heeft het naar de zin gehad, precies zoals we van te voren besproken hadden. Dank voor het gestelde vertrouwen en misschien tot ziens!

Onze trouwdag 23 september 2016 was een dag die ons nog lang zal bijblijven. Het feest was helemaal geweldig en van onze gasten krijgen we alleen maar positieve reacties. Zonder de inzet van Martijs Gulpers van de Entertainment Company was dit vast anders geweest. Het gehele traject vanaf de eerste mail tot en met de laatste dans hebben wij als zeer prettig ervaren. Martijs voelde perfect aan, dat ons feest iets bijzonders moest gaan worden. Wij hadden als thema de roerige jaren 20 (The Great Gatsby) om onze dag extra bijzonder te maken. Doordat Mathijs zich zeer open opstelde voor onze ideeën en waar nodig ons bijgestaan heeft met zijn zeer professionele manier van werken en adviseren is het feest geworden zoals wij het graag wilden. Niets was hem te veel, zelfs vooraf een bezoekje aan de feestlocatie was geen probleem. Moest hij wel 130 km enkele reis voor reizen. Hierdoor wist hij precies welke installatie en verlichting nodig was om de sfeer goed neer te kunnen zetten. Ook de mix voor de openingsdans en de samenwerking met de dansgroep was dik in orde. Al met al namens ons een dikke vette 10. Groetjes, Ron en Miranda

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Ron en Miranda. Dank voor jullie feedback. Over dit feest kunnen we kort zijn: geweldig! Fantastisch concept, leuk publiek, sjieke locatie en een sympathiek bruidspaar. We zien ons ongetwijfeld weer in juni tijdens de doorkomst van de vierdaagse in Malden! Groetjes!

Na een eerdere zeer goede ervaring op een trouwfeest van goede vrienden, besloten we zelf ook met Mathijs Gulpers van “Entertainment Company” in zee te gaan voor ons eigen trouwfeest. Meteen na het eerste kennismakingsgesprek met Mathijs was er een goede klik en hadden we het idee dat hij aan al onze wensen kon voldoen. Mathijs stelde naar onze mening al de juiste vragen (bijv. wat verwacht je van de DJ? Wat is het doelpubliek?). Nadien is hij ook samen met ons op de locatie komen kijken. Hij gaf ons een aantal zeer goede tips en suggesties (lay-out zaal) waar we zelf niet direct rekening mee hadden gehouden. Aangezien wij enkele speciale verzoeken hadden (het afspelen van video’s tijdens het feest), hebben we gevraagd of hij hier ook mee kon helpen. Dit was geen enkel probleem en ook hier weer gaf Mathijs goede tips. De opbouw was perfect verzorgd. Qua verlichting & opzet waren er heel veel mogelijkheden. Wijzelf hadden een doek met lampjes & ook ledverlichting die omhoog scheen. Die laatste deed de zaal echt goed uitkomen. Tijdens de voorbereidingen liet Mathijs ons weten dat hij de avond zelf niet zou komen draaien, maar dat één van zijn andere dj’s tijdens ons feest zou draaien. Hoewel wij aanvankelijk een beetje verbaasd waren, heeft Mathijs ons alle gelegenheid gegeven om ook een kennismakingsgesprek met Frits (de andere dj) te hebben. Ook Frits liet meteen blijken dat hij zeer professioneel met zijn vak bezig is en heeft uiteindelijk ons trouwfeest tot één groot feest gemaakt. Tijdens ons feest hebben wij de hele avond samen met alle gasten genoten van goede muziek en hebben we ons allen het eelt op de voeten gedanst. Op de avond zelf was er een goede mix aan muziek die we op voorhand hadden aangegeven, aangevraagde nummers door de gasten & input van Frits zelf. Hoewel Entertainment Company misschien niet de goedkoopste optie op de markt is, kunnen wij beamen dat het elke euro waard is...

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Dana en Roel. Dit is pas een mooie beoordeling! Uitvoerig, gedetailleerd, eerlijk en oprecht. Dank jullie wel voor jullie gestelde vertrouwen, leuk contact en fijne review. Frits en ik kijken net als jullie terug op een geslaagde bruiloft die we nooit zullen vergeten!

Het was al een mooie dag , gezien het weer... De locatie Beachclub Degreez was supermooi en de service was top, het personeel en de manager waren erg gezellig en er hing een ongedwongen sfeertje. De DJ Mathijs zorgde voor een goede mix balans tussen oud en jong, zocht naar gezellige momneten en kon de sfeer ook weer goed opbouwen, het zag er verzorgd uit en was een echte sfeermaker. We konden ons geen mooiere dag wensen, bedankt voor je bijdrage... Wat je van ver haalt is altijd goed... Hahaha top gedaan.

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Antoine en Bianca, Dank voor jullie leuke en positieve feedback! Het was een gezellige avond met een romantische aankomst, goed weer en veel leuke mensen. Dank voor het gestelde vertrouwen in Entertainment Company en graag tot ziens!

We hebben een zeer prettig contact gehad met Mathijs Gulpers. Het intake gesprek was zeer prettig met een duidelijke uitleg en de apparatuur werd getoond. Matthijs denkt goed mee en geeft eerlijke suggesties. Communicatie is heel prettig verlopen met zowel Mathijs als de Bruiloft DJ. De DJ voelde de sfeer zeer goed aan en het feest was geweldig.

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Jeroen en Linda, Dank voor jullie leuke en positieve feedback! Ik begreep van zowel de DJ als ook het personeel van de locatie dat het een geslaagde avond is geweest. Fijn dat jullie tevreden zijn met de wijze waarop we samen de bruiloft hebben voorbereid! Dank voor het gestelde vertrouwen in Entertainment Company en graag tot ziens! Mathijs Gulpers

Mathijs heeft ons fantastisch geholpen. Eigenlijk hoefde we helemaal niets te doen behalve te vertellen wat onze wensen waren, voor de rest ging alles helemaal vanzelf!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Dank voor deze schitterende beoordeling én het gestelde vertrouwen!

Alles verliep zeer correct, wij zijn 100% tevreden, onze gasten waren laaiend enthousiast! Dankjewel!

• Afspraken nakomen

Hallo Frederik en Ans, Dank voor jullie enthousiaste reactie! Het was een leuke avond en de kids hebben zich goed geamuseerd, heerlijk om te zien! Dank voor het gestelde vertrouwen in Entertainment Company en graag tot ziens! Mathijs Gulpers

Matthijs van Entertainment Company was in het eerste contact direct vriendelijk en meedenkend: goede vragen en een prettige benadering. Tijdens een persoonlijke afspraak hebben we de wensen voor ons feest doorgenomen. Zelfs met onze geheel eigen(wijze) wensen voor muziek wist EC mede een fenomenaal feest neer te zetten met gevoel voor de sfeer, gasten en loop van de avond. Ook sympathiek dat na vele jaren ervaring er nog steeds zoveel enthousiasme is bij de DJ :). Kortom, een aanrader.

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Ivan en Aukje, Dank voor jullie positieve feedback! Jullie bruiloft was voor mij nog eens een échte uitdaging. Ik was in het begin een beetje huiverig of jullie muziekwensen wel zouden aanslaan bij het publiek, maar toen de gasten binnen kwamen wist ik direct dat jullie een goede keuze gemaakt hadden en dat het een leuke avond zou gaan worden. Yes! Complimenten ook aan jullie publiek, iedereen heeft zich prima gedragen en op zijn/haar eigen manier een leuke bijdrage geleverd aan een onvergetelijke feestavond. Dank voor het gestelde vertrouwen in Entertainment Company en graag tot ziens! Mathijs Gulpers

Vriendelijke en goede communicatie Geeft zeer goede informatie en mogelijkheden Zeer tevreden hoe alles gegaan is

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Leon en Manuela, Dank voor jullie beoordeling. Trouwen in Landgraaf bij de Overste Hof: voor jullie op loopafstand en voor Entertainment Company een thuiswedstrijd. Goed om te lezen dat alles naar wens verlopen is en dat DJ Danny er samen met jullie gasten een leuke avond van gemaakt heeft. Dank voor het gestelde vertrouwen in Entertainment Company en graag tot ziens! Mathijs Gulpers