GEWELDIG

Ik kan Mathijs aan iedereen aanbevelen! Hij brengt zo veel sfeer en let echt goed op welke muziek bij de gasten past zodat de dansvloer de hele avond vol staat! Hij voelt alles heel goed aan! Top verzorging en top lichtshow!

Hallo Vivian, Dank voor deze review. Het was een geweldige feestavond voor jong én oud. Hartstikke goed dat jullie mijn advies over de lichtshow hebben opgevolgd, dat kwam de sfeer zeer zeker ten goede. Heel veel geluk samen en ongetwijfeld tot ziens op het trouwfeest van één van je vriendinnen! Mathijs Gulpers Entertainment Company * Allround Bruiloft DJ's met oog voor detail *

Vriendelijk, flexibel en meedenkend; de eigenschappen die nodig zijn voor een goede ervaring!

Ons eerste contact met Mathijs was op een trouwbeurs bij Kasteel Erenstein. Hier heb ik geruime tijd met hem gesproken over de mogelijkheden. Ik had hier een heel goed gevoel bij en thuis ook over gesproken met mijn verloofde. Ook hem klonk het goed in de oren waardoor wij een afspraak hebben gemaakt met Mathijs. Na deze afspraak was ook mijn verloofde enthousiast en hebben wij onze trouwdatum vastgelegd met een DJ van de entertainment company. Helaas kwam toen corona om de hoek kijken en hebben wij net zoals veel anderen de bruiloft moeten verplaatsen. Hierover contact opgenomen met verschillende 'samenwerkingspartners', waaronder de Entertainment Company. Hier was echt alle begrip voor en vervolgens hebben wij onze nieuwe datum vastgelegd. Ook deze datum bleek wat te voorbarig en ook op dit moment kon het trouwfeest niet doorgaan. Wel hebben wij toen de bruiloft door laten gaan, maar helaas zonder feest en dus ook zonder DJ. Ook toen was er weer alle begrip vanuit de Entertainment Company en hebben we afgesproken dat als er alsnog een trouwfeest zou komen op latere termijn dat we dan contact op zullen nemen voor een nieuwe datum. Al met al hebben we een heel goede ervaring gehad bij de Entertainment Company. Zij hebben zich flexibel opgesteld en ervoor gezorgd dat ondanks alle teleurstellingen die corona met zich meebracht. Dat zij daar in ieder geval geen van waren. Wanneer wij hopelijk in de toekomst nog eens een feestje geven dan zullen wij zeker aankloppen bij de Entertainment Company!

Hallo Kiki, Dank voor deze mooie en uitgebreide review. Het is aan de ene kant enorm spijtig dat jullie trouwfeest niet heeft kunnen plaatsvinden, maar tegelijkertijd is het wel ook heel mooi dat jullie trouwceremonie wel is doorgegaan. Ik besef me heel goed dat de afgelopen maanden voor jullie erg moeilijk en teleurstellend zijn geweest, en ben daarom erg blij dat jullie inmiddels getrouwd zijn. Het feest kan altijd een keer worden ingehaald en dan zijn wij uiteraard graag alsnog van de partij. Houd jullie goed, geniet van elkaar en alle lof voor de wijze waarop jullie je in deze bijzondere tijden staande hebben gehouden, chapeau! Mathijs Gulpers Entertainment Company Landgraaf

Beter kan haast niet

Mijn ervaring met Mathijs is super. Alles zeer helder en persoonlijk uitgelegd. In ons geval is het feest wegens corona niet kunnen doorgaan maar Mathijs was zeer behulpzaam en meedenkend in wat hij nog voor ons betekenen kon. Zodra wij weer een feest kunnen geven zal hij de eerste zijn die wij bellen!

Hallo Colin, Dank je wel voor deze review. Fijn om te lezen dat jullie ervaring met Entertainment Company als positief is ervaren. Dit was geheel wederzijds! Als er in een later stadium iets te vieren is zijn wij graag weer van de partij. Leuk! Mathijs Gulpers Stijlvolle DJ Shows in het mooie Zuid-Limburg

Uitstekend!

Nog geen muzieknoot kunnen draaien maar nu al meer dan onder de indruk van Entertainment Company. Waarom? Mathijs is een super professional die, nadat we onze bruiloft helaas noodgedwongen door Covid hebben moeten verzetten naar 2022, enkel vroeg wat kan ik nog doen om jullie te helpen, lukt alles? Het herplannen was mede ook dankzij Entertainment Company voor ons gelukkig snel geregeld. Waar vind je dat nog? Buiten de aangename kennismaking, uitgebreide rondleiding, presentatie, overzichtelijke en heldere offerte en informatie weten wij dat we op Entertainment Company kunnen bouwen. We kijken dan ook meer dan ooit uit naar onze bruiloft en een geweldige feestavond. Waarbij we nu al weten, ook al heeft er nog geen noot uit de speakers geklonken, dat we de juiste keuze hebben gemaakt.

Hallo Sebastiaan en Vera, Wauw! Wat een toffe review! Ik word er bijna stil van. Bíj́na, want na het lezen van jullie uitvoerige reactie kijk ik nóg meer uit om jullie trouwdag te mogen afsluiten met een spetterende feestavond! Keep up the good work, blijf zoals jullie zijn en houd vol, dan wordt jullie SPROOKJE in 2022 alsnog WERKELIJKHEID. Ik kijk er naar uit. Tot dan! DJ Mathijs Gulpers Entertainment Company

Top service en meedenken

We zijn heel erg tevreden van de service van Mathijs. Vóór corona hadden wij een gesprek op locatie waarin al onze wensen werden besproken. Hij stelde de juiste vragen zodat alles voor onze grote dag tot in de puntjes geregeld zou zijn. Helaas kan alleen door corona ons feest niet doorgaan. Mathijs heeft zich hierin erg flexibel opgesteld en onze afspraak kosteloos geannuleerd. Door de goede manier van meedenken en communiceren kunnen wij Mathijs alleen maar aanbevelen.

Hallo Stefan, Dank je wel voor deze mooie review. Het feit dat jullie trouwfeest vanwege de geldende overheidsmaatregelen niet doorgaat moet voor jullie een enorm bittere pil zijn. Ik vind het des te knapper dat jullie ondanks alles de moed niet laten zakken en naar manieren zoeken om de ceremonie en andere elementen wel 'gewoon' te kunnen laten doorgaan. Ik duim voor jullie dat 25 juni 2021 een dag met veel liefde en geluk wordt, een dag om nooit te vergeten, JULLIE dag! Houd vol en verlies niet de moed! Wie weet tot ziens in betere tijden... Mathijs Gulpers www.EntertainmentCompany.nl Leverancier van Stijlvolle Bruiloft DJ Shows bij Kasteel Vaalsbroek

Absolute aanrader voor bruiloft!

Vorig jaar hebben wij middels een kennismakingsgesprek gekozen voor een DJ voor onze bruiloft via Entertainment Company. Tijdens het gesprek was Mathijs super geïnteresseerd, stelde goede vragen en dacht absoluut mee met ons over de invulling van onze avond. Onze bruiloft hebben we helaas moeten uitstellen door COVID, maar ook hierin was Mathijs super flexibel en professioneel! We kijken er naar uit om (hopelijk) een fantastisch feest samen met Mathijs te organiseren in juli!

Hallo Jannie en Dennis, Dank voor deze tussentijdse beoordeling. Ik realiseer mij hoe groot bij jullie de teleurstelling moet zijn geweest dat jullie de bruiloft hebben moeten verplaatsen, anderzijds ben ik trots om te lezen dat jullie tot nu erg tevreden zijn over mijn werkwijze. Ik hoop van harte dat Nederland er in juli beter voorstaat en we er samen met ál jullie gasten een geweldig feest van kunnen gaan maken! Hou vol en tot gauw! Mathijs Gulpers Entertainment Company Landgraaf Premium Bruiloft DJ shows in Limburg

Goede persoonlijke hulp

Voor onze trouw hadden we een afspraak gemaakt bij entertainment company. De service en het persoonlijke tintje is super. Helaas hebben we door de Corona onze trouw moeten verzetten maar ook dit was geen probleem. Het persoonlijk contact is super en ze staan klaar voor eventuele extra hulp bij onze wensen.

Hallo Bjorn, Dank je wel voor deze tussentijdse beoordeling! Het doet me deugd om te lezen dat jullie erg tevreden zijn over onze service inclusief 'het persoonlijk tintje'. Ik vind het onwijs knap hoe jullie je ondanks alle teleurstelling staande weten te houden en vol goede moed een nieuwe datum hebben geprikt, chapeau! Ik duim dat er tussentijds geen gekke dingen meer gebeuren zodat jullie in mei 2022 alsnog een prachtige trouwdag mogen gaan beleven, met -natuurlijk- als afsluiting een spetterende feestavond! Houd vol, blijf gezond en zorg goed voor elkaar! Mathijs Gulpers Bruiloft Diskjockey bij Kasteel Erenstein Kerkrade Wedding DJ Limburg

Een vriendelijk, flexibel en betrokken bedrijf

Onze bruiloft stond gepland voor mei 2021. Vanwege Covid-19 hebben wij onze bruiloft verplaatst, omdat we niet de dag konden vieren zoals wij het willen. Hierdoor hebben wij onze bruiloft verplaatst naar 2022. In ons contact met Entertainment Company hebben gemerkt dat men betrokken is. Men denkt met je mee en past de mogelijkheden aan, aan de wensen van ons als klanten. Daarnaast heeft men geen moment er een probleem van gemaakt om de bruiloft (kosteloos) te verplaatsen naar 2022. Tot slot is de prijs/kwaliteit verhouding voor ons naar wens. Dit alles heeft ons doen besluiten om (hopelijk) in 2022 samen met de Entertainment Company een dag te hebben om nooit te vergeten.

Hallo Marco, Dank je wel voor deze tussentijdse beoordeling. Het is enorm spijtig dat jullie trouwfeest verplaatst moest worden, zeker ook vanwege jullie speciale, knusse, huiselijke feestlocatie. Ik ben er van overtuigd dat jullie met het kiezen van een nieuwe datum een goede keuze gemaakt hebben. Hierdoor kunnen jullie je de komende tijd in alle rust en kalmte gaan verheugen op JULLIE grote dag in mei 2022. Marco, hou je taai, blijf gezond en geniet van de gedachte aan een prachtige bruiloft met een schitterende bruid aan je zijde! Mathijs Gulpers Entertainment Company Stijlvolle DJ shows in Bocholtz

We hebben Mathijs en Entertainment Company gevraagd voor ons huwelijksfeest. We hadden al direct bij het eerste contact een goed gevoel bij Mathijs en Entertainment Company. Dat gevoel heeft Mathijs absoluut waar gemaakt. Hij is vriendelijk, behulpzaam, professioneel, deskundig, komt zijn afspraken na en de communicatie verloopt prettig en vlot. Ten gevolge van corona hebben wij inmiddels al 2 keer onze bruiloft moeten verzetten. Ook tijdens dit traject heeft Mathijs zich begripvol, meewerkend, behulpzaam en flexibel opgesteld. We zijn Mathijs hier erg dankbaar voor. We moeten nog even geduld hebben tot onze trouwdag, maar we verheugen ons al op deze dag en het gegeven dat Entertainment Company het feest compleet maakt met oa zijn muziek en licht. Wij vinden Mathijs en Entertainment Company een absolute aanrader!

Lieve Marja, Dank je wel voor deze mooie woorden. "Vriendelijk, behulpzaam, professioneel, deskundig", ik begin er haast van te blozen! Het goede gevoel bij de eerste kennismaking was geheel wederzijds. Jullie zijn spontaan, vrolijk en weten wat jullie willen: een prachtige trouwdag inclusief een gezellige feestavond voor al jullie gasten. Het is voor Entertainment Company een grote eer om daar een steentje aan te mogen bijdragen! Ik denk niet dat jullie trouwdatum nog een keer verplaatst moet gaan worden, want: 3x is... precies..... Heel veel goeds toegewenst en heel graag tot ziens in de zomer van 2022. We verheugen ons! Mathijs Gulpers Entertainment Company Leverancier van Bruiloft Diskjockeys bij Kasteel Elsloo in Zuid Limburg

Een tijd geleden zijn we bij Mathijs geweest om onze bruiloft te bespreken. Als eerste gingen we onze wensen bespreken onder het genot van een heerlijke koffie. Welke verlichting, welke muziek of welke zeker niet. Openingsdans? Mathijs dacht echt goed met ons mee en kwam met hele goede ideeën. Daarna kregen we een rondleiding om de hele sfeer te proeven. We waren meteen zo enthousiast dat we onze trouwdatum hebben laten vast leggen. Helaas door corona hebben wij onze bruiloft moeten verzetten naar volgend jaar, dit was geen probleem voor hun. Hopelijk kunnen we er volgend jaar wel samen een feestje van maken. Wij hebben er zin in!

Hallo Kylie, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Een tien, wauw!!! Het is voor mij heel fijn om te lezen dat jullie ons gesprek -inclusief de lekkere koffie ;)-, het advies op maat en de rondleiding als positief hebben ervaren, daar doen we het voor! Ik denk dat jullie er goed aan hebben gedaan om jullie trouwfeest te verplaatsen naar 2022. Jullie hebben hierdoor voorlopig geen stress meer en hoeven ook niet wekelijks te kijken wat de laatste ontwikkelingen inzake Covid zijn. Ik ben er van overtuigd dat het extra geduld die jullie én jullie gasten moeten opbrengen zich uiteindelijk gaan vertalen in een onvergetelijke dag inclusief een geweldig feest! Voor nu: blijf gezond, let goed op elkaar en ga misschien tussendoor al eens wat sfeer proeven bij "de diertjes van Gaia"... ;) Muzikale groeten, Mathijs Gulpers Bruiloft DJ Gaia Zoo Kerkrade

Tot nu toe erg meedenkend en begripvol

Vanwege de corona crisis hebben wij onze bruiloft helaas tot twee keer toe moeten verplaatsen. Mathijs is hier heel begripvol en meedenkend mee omgegaan, ondanks dat dit voor hem ook uitstel van omzet betekend. Nog voor de tijd van corona hebben wij een goede uitleg en bezichtiging op locatie gehad door Mathijs. Tot nog toe dus zeer tevreden.

Hallo Guido en Fabiënne, Dank voor deze mooie tussentijdse beoordeling. Het is benoemenswaardig dat jullie de moed niet verloren zijn en vooruit durven te kijken naar een nieuwe trouwdatum. Het getuige van lef, doorzettingsvermogen en vooral échte liefde voor elkaar om de bruiloft tot 2 keer toe te verplaatsen en hierbij ook jullie leveranciers te laten “meeverhuizen”. Ik kijk er naar uit om er samen met jullie een geweldig mooi feest van te gaan maken! Ik ga voor een 10! Feestelijke groeten vanuit Landgraaf, Mathijs Gulpers Entertainment Company Stijlvolle Bruiloft DJ Shows

Top service en grote mate van flexibiliteit

Wij zijn doorverwezen naar Entertainment Company door Kasteel Vaalsbroek. En dat blijkt niet zonder reden te zijn! Wij zijn vanaf het eerste contactmoment snel en professioneel geholpen door Mathijs, met uitgebreid advies en vele voorbeelden om een goed idee te krijgen bij de mogelijkheden. Door de lastige corona-situatie hebben wij onze bruiloft eerst uit moeten stellen, en helaas later nogmaals bij moeten stellen. Maar ook in deze situatie toonde Mathijs grote mate van flexibiliteit en begrip. Wij zouden iedereen aanraden om Entertainment Company in te huren voor het verzorgen van licht & geluid!

Hallo Edwin, Dank je wel voor het delen van jullie ervaring met Entertainment Company. Het is enorm spijtig dat jullie trouwfeest niet doorgaat: ik besef me goed dat dit voor jullie een grote teleurstelling en flinke aderlating is. Het doet me wel goed om terug te lezen dat jullie tevreden zijn over de wijze waarop Entertainment Company met jullie situatie is omgegaan. Ik hoop van harte dat we het feest wellicht in de toekomst alsnog kunnen laten plaatsvinden: jullie verdienen het! Voor nu heel veel liefde en geluk toegewenst én -uiteraard-: blijf gezond en zorg goed voor elkaar. Met vriendelijke groet, Mathijs Gulpers Entertainment Company Bruiloft DJ’s in Limburg

Fenomenaal!

Matthijs van Entertainment Company was aanwezig op onze mooiste dag. Wat heeft hij dit waanzinnig goed neergezet. Tot op vandaag krijgen we enorm veel complimenten, mensen hebben zo genoten. Hij wist de juiste muziek al direct af te stemmen op de groep mensen en heeft iedereen op de dansvloer gekregen. Van begin tot eind was zijn service uitmuntend. Hij heeft ons, ook tijdens de chaos van corona, overal mee geholpen, is met ideeën gekomen en heeft ons constant het gevoel gegeven 'het komt wel goed'. Daarnaast heeft hij de introductie van de openingsdans fenomenaal aangepakt. De confetti kanonnen maakte het spektakel af. Matthijs, BEDANKT!

Hallo Janneke, Dank je wel voor deze mooie review. Na lange tijd eindelijke weer eens een bruiloft, en dat midden in Corona tijd! Wat was ik blij dat de overheidsmaatregelen versoepeld waren en jullie zodoende samen met een aantal genodigden een mooie huwelijksdag mochten gaan beleven! De complimenten die jullie mij geven geef ik graag ook weer retour aan jullie gasten. Als DJ doe je altijd 100% je best, maar een écht feest wordt het pas als het publiek ook meewerkt. En dat deden ze! Ik zag jullie genieten, ik zag jullie gasten genieten, ik zag het personeel genieten én ik heb zelf genoten. Ge-wel-dig! Heel veel dank voor het gestelde vertrouwen in Entertainment Company. Al het goeds voor de toekomst en wie weet tot over 12,5 jaar! DJ Mathijs Gulpers Entertainment Company Stijlvolle Bruiloft DJ Shows

Geweldig!!

De entertainment company heeft het licht en geluid verzorgd tijdens ons kerstconcert met Beppie Kraft. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Men doet er alles aan deze wensen zo goed mogelijk te vervullen. We hebben veel complimenten mogen ontvangen, mede door de mooie lichteffecten! Bedankt Entertainment company! Net als alle voorgaande evenementen samen met jullie was ook deze wederom een succes! Tot de volgende keer!

Hallo Fanny, Dank je wel voor je beoordeling! Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Credits aan jou, Bjorn en Dries voor de organisatie, de voorbereidingen, de opbouw, de koffiekopjes en het engelen geduld! Mede dankzij jullie doorzettingsvermogen en inzet hebben vele mensen kunnen genieten van een sfeervol kerstconcert. En ook nog bedankt voor het plaatsen van de steiger, zodat we er een heus sterrenconcert van konden maken! ;) Tot de volgende keer! Mathijs Gulpers Entertainment Company www.entertainmentcompany.nl

Helemaal geweldig!

Onze dj was super! De dansvloer is de hele avond gevuld geweest! Hij voelde precies aan wanneer nummers niet in de smaak lagen en speelde daar meteen op in! Wij zijn super tevreden over onze mooie avond! Heel erg bedankt hiervoor!

Hallo Linda, Dank je wel voor het delen van jouw ervaring met Entertainment Company. Super leuk dat jullie bij jullie zoektocht naar een ervaren Bruiloft DJ in Limburg bij ons terecht kwamen en daar geen spijt van hebben gekregen. Een tevreden bruidspaar en een mooi feest, daar doen we het voor! Heel veel liefde en geluk samen en wellicht tot ziens op een andere bruiloft! Met muzikale groet, Mathijs Gulpers Bruiloft Feest DJ in Parkstad Limburg www.EntertainmentCompany.nl

Twee top feesten van hoogstaande kwaliteit!

Voor zowel de bruiloft van mijn broertje als vriendin stond Mathijs klaar als dj om een fantastisch feest neer te zetten. Stukjes, openingsdans, bruidsboeket, alles was tot in de puntjes geregeld. Plaats voor eigen invulling, maar ook een gevarieerde, doorlopende mix van dansplaatjes. Hierdoor zullen beide feesten mij eeuwig bij blijven! Enorm bedankt hiervoor.

Hallo Elle, Dank je wel voor deze spontane review! Gaaf dat je ons binnen een half jaar 2x hebt mogen meemaken, en dat ook nog eens op 2 hele leuke feesten! Ligt dat aan de DJ, of misschien aan jouw aanwezigheid?? Bedankt voor het dansen en je review. Het volgende feest is jouw eigen bruiloft neem ik aan! Groetjes, Mathijs Gulpers Bruiloft DJ in Noord, Midden en Zuid-Limburg www.entertainmentcompany.nl

Wij hebben een super feest gehad en dat was mede te danken aan de DJ (Mathijs) die de sfeer gedurende het feest goed aanvoelde en hierop inspeelde.

Hallo Roy en Femke, Dank voor jullie review. Kort maar krachtig, net zoals jullie trouwfeest! De door jullie gekozen stijlvolle "curved 4" show kwam in de zaal perfect tot zijn recht en de Snappshot foto-app was een groot succes. Dank jullie wel voor het gestelde vertrouwen en het samen beleven van een top feest! Mathijs Gulpers Entertainment Company Stijlvolle Bruiloft DJ's in Limburg

perfect party; perfectly organised

We didn't have to worry about anything. Entertainment company did a great job. We were very happy with our DJ. Thanks to Patrick!

Hello Katja, Thank you very much for your feedback! It's great to hear that you had a wonderfull wedding with a perfect party! Patrick told me already that your audience really "rocked" on the dancefloor ;) Thank you for your trust in Entertainment Company! Kind regards, Mathijs Gulpers Entertainment Company White Wedding Luxe DJ Shows

Bruiloftsfeest - helemaal geweldig!

Vanaf het eerste contact met Mathijs hadden we een heel goed gevoel en dat heeft hij helemaal waargemaakt! Hij luistert heel goed naar je wensen, weet daar heel goed bij aan te sluiten, is zeer goed georganiseerd, communiceert prettig en heel vlot, en is ook nog eens ontzettend aardig, positief en gezellig! Bovendien kon hij ons heel goed en eerlijk adviseren over welke setup het beste zou werken voor onze feestzaal. Zijn equipment ziet er prima uit voor een bruiloftsfeest, het licht en geluid was perfect en hij maakte er een mooi feestje van! Wij hadden ons niet zo gerealiseerd dat een groot deel van onze gasten (Australiërs) helemaal niet gewend zijn om te dansen op een bruiloft - en zelfs die kreeg hij de vloer op. Klasse!

Hallo Tristan en Laura, Dank voor jullie mooie review! Goed om te lezen dat het concept van Entertainment Company jullie goed bevallen is: gratis advies op maat over de installatie, een type DJ die perfect aansluit bij jullie wensen én goede communicatie voor, tijdens en na jullie bruiloft. Heel veel dank voor het gestelde vertrouwen en wellicht tot ziens op een ander feest! Met muzikale groet, Mathijs Gulpers Entertainment Company Landgraaf DJ's en Shows voor een Onvergetelijk Trouwfeest

Het was één groot feest!

Wat hebben we een geweldige dag gehad en een top feest op 21 juni jl!! Zonder Mathijs van de Entertainment Company was dit nooit gelukt. Hij heeft van tevoren uitgebreid de tijd genomen om onze wensen te bespreken. Zowel qua licht als muziek was niets onmogelijk. De muziek was perfect afgestemd op onze smaak en de lichten maakten het tot één super mooi geheel in de Schinvelderhoeve! De sfeer was de hele avond non-stop fantastisch en we hebben alleen maar complimenten ontvangen van onze gasten; super bedankt Mathijs!!

Hallo Frances, Dank je wel voor deze mooie reactie! Goed om te lezen dat jullie kunnen terugkijken op een geweldige dag en een top feest! Mede doordat we de DJ-show op een tactische plek geplaatst hebben was de zaal perfect verdeeld en zat de sfeer er al snel goed in. Heel veel liefde en geluk samen en heel graag tot ziens! Muzikale groetjes, Mathijs Gulpers Entertainment Company Stijlvolle DJ Shows Landgraaf

Fijne communicatie en betrouwbaar

Mathijs heeft ons super goed geholpen. Dj sloot heel goed aan bij het publiek en bij onszelf als bruidspaar. Communicatie super prettig, zou het zeker aanbevelen!

Hallo Lotte, Dank voor je review! Goed om te lezen dat jullie erg tevreden zijn over de DJ en de communicatie vooraf. Jullie hadden de ideale combinatie van 1) een heel leuk bruidspaar, 2) een sjieke zaal bij de Oolderhof in Herten, 3) een heel goed uitgekozen en zorgvuldig samengestelde stijlvolle DJ show en 4) een enthousiaste DJ. Resultaat: een geweldig feest! Dank voor het gestelde vertrouwen en heel graag tot ziens! Met muzikale groet, Mathijs Gulpers Entertainment Company in Landgraaf

Bij muziek draait het om gevoel, dit heeft de Entertainment Company zeker!

Voor onze bruiloft in Limburg zochten wij een betrouwbare en ervaren DJ in de regio. Deze hebben wij gevonden! De persoonlijke aandacht van eigenaar en DJ Mathijs Gulpers springt er gelijk bovenuit. Naast verstand van muziek en techniek heeft hij veel kennis in de omgang met mensen, dit maakt dat zijn dienstverlening compleet. Wij hadden een aantal wensen voor de avond, hierin heeft de Entertainment Company in meegedacht, geadviseerd en voldaan. Wij kregen vele complimenten van jong en oud over de avond en de muziek. Al zouden wij morgen weer een feestje mogen geven dan zouden wij ‘blind’ de Entertaiment Company opnieuw boeken.

Hallo Jordie en Anémone, Dank jullie wel voor deze mooie review! Het was geweldig om te zien hoe jullie van jullie trouwdag hebben genoten. Niet alleen hadden jullie Kasteel Daelenbroeck als dé perfecte locatie uitgezocht, maar ook hadden jullie een leuke thema en geweldige aankleding bedacht. Vooral de krant vond ik een heel leuk idee! Alle ingrediënten voor een super trouwfeest waren aanwezig en ik voel me dan ook vereerd om daar als Bruiloft DJ in Limburg deel van te hebben mogen uitmaken. Heel veel liefde en geluk samen en wellicht tot ziens op een ander feest! Groetjes, Mathijs Gulpers

gewoon TOP

De communicatie vooraf was duidelijk en op tijd. Heldere offerte ontvangen en ook dat verliep vlot. De dag van het feest stond alles ruim op tijd klaar en de uitstekende DJ maakte er een TOP avond van.

Hallo John, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Goed om te lezen dat alles naar wens verlopen is. Van te voren (communicatie en opbouw) heb ik het feest voorbereid, op de avond zelf heeft de DJ zijn taak goed volbracht en de jubilaris en alle genodigden een mooi jubilaris-feest bezorgd. Dank voor het gestelde vertrouwen in Entertainment Company en heel graag tot de volgende keer! Met muzikale groet, Mathijs Gulpers Entertainment Company in Landgraaf

Wij hebben een zeer positieve ervaring met Entertainment Company voor onze bruiloft. Mathijs Gulpers was onze DJ voor het bruidsfeest. We hebben hem leren kennen op een bruidsbeurs en we voelden al meteen een klik. Mathijs heeft van tevoren met ons een kennismakingsgesprek gehad waarbij we onze wensen hebben besproken. Mathijs hield hier goed rekening mee tijdens het feest. Mathijs wist goed op het publiek in te spelen. De voetjes gingen non-stop van de vloer! Hij draaide niet alleen nummers, maar had hij ook interactie met het publiek op een leuke manier. Zo kondigde hij niet simpelweg de openingsdans aan, maar maakte hier een bijzonder spektakel van. Heel leuk gedaan! Tevens zijn er veel opties mogelijk. Speciale lampen, confettikanon, rookkanon, noem het maar op. Mathijs was ook heel behulpzaam en flexibel en heeft ons geholpen om een geluidsinstallatie te verzorgen voor de kerkmis. Ik heb tijdens en na het feest van vele gasten nog gehoord dat ze het een te gek feest vonden met goede muziek. Ik kijk terug op een geweldige feestavond en raad iedereen Entertainment Company aan!

• Professionaliteit en advies
  • Persoonlijk contact
  • Afspraken nakomen
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Eric en Meidrie, Dank jullie wel voor jullie feedback! Leuk om te lezen dat jullie erg tevreden zijn over het gehele verloop van jullie trouwfeest. Ikzelf heb net als jullie genoten: jullie én jullie gasten waren erg enthousiast en mede daardoor heb ik als DJ de kans gehad om er een top feest van te maken. Dank voor het gestelde vertrouwen en heel graag tot ziens! M.vr.gr., Mathijs Gulpers Entertainment Company

Prima apparatuur, goede vriendelijke service, komt de afspraken netjes na

• Professionaliteit en advies
  • Persoonlijk contact
  • Afspraken nakomen
  • Ervaring met: Audiovisueel

Hallo Linda. Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot ziens! M.vr.gr., Mathijs Gulpers