• Ervaring met: Bruiloft DJ

Sowohl vor als auch während unserer Feier hat alles wunderbar geklappt. Vielen Dank für diesen tollen DJ-Service!
  • Ervaring met: Feest DJ

Wij hebben een geweldig feest gehad op onze bruiloft! Alles is perfect verlopen en zag er super professioneel uit! We hebben absoluut niets aan te merken! Bedankt!!
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Zaterdag 22/07 hebben wij onze bruiloft gevierd bij Landgoed overste Hof. Mathijs Gulpers was hierbij onze DJ. Wij kunnen alleen maar vol lof spreken over Mathijs.. Bij onze eerste afspraak hadden Pina en ik direct een goed gevoel bij Mathijs. Hij heeft ons duidelijke uitleg gegeven en goed geluisterd naar onze muziek wens. En dat allemaal kwam ook tot zijn recht op de feestavond. Muziek was Top, interactie met onze gasten Top en de verlichting ook Top! Mede dankzij Mathijs hebben wij een super feestavond gehad en bedanken hem hier graag voor. Ook achteraf waren onze gasten zeer te spreken over Mathijs. Wij bevelen Entertainment Company dan ook zeer zeker aan.. Ons volgende feest met een DJ is onze keus als gemaakt. :)
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

De verlichting maakte de feestzaal af! Die uplights waren een super goede tip. Fijn, persoonlijk contact voor en na de trouw. Ook tijdens het feest goed rekening gehouden met onze wensen en goed ingespeeld op alle stukjes en verzoekjes tussendoor. Dankjewel voor het spetterende feest!
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Na een prettig gesprek mef Mathijs waarin hij al onze wensen op een rijtje zette, zocht hij een DJ uit voor ons die aansloot op onze wensen. DJ Frits draaide nummers die precies binnen onze wensen paste en haakte heel leuk in op verzoekjes van onze gasten. Hierdoor stond de hele avond de dansvloer vol en heeft jong en oud veel plezier gehad op ons trouwfeest. We zijn DJ Frits erg dankbaar voor een onvergetelijke avond!
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

We hebben een geweldig examen/verjaardagsfeest gehad dankzij entertainment company. Iedereen vond het geweldig! Fijn kennismakingsgesprek gehad met Mathijs, voelde meteen goed. Zeer professioneel, goed in communicatie en afspraken. Avond van te voren belde Mathijs nog op om een fijne avond te wensen, dat vonden we erg fijn. DJ Sandy kreeg zelfs de jeugd op de dansvloer, voelde goed aan welke muziek er nodig was. Alleen maar pluspunten over entertainment company! Bevelen we zeker aan !!! Hartelijk dank!!!
  • Ervaring met: Feest DJ

I.v.m. de gewilde trouwdatum van (07-07-)2017 hebben wij al vroeg contact opgenomen met de "Entertainment company". Tijdens het gesprek kregen mijn vrouw en ik al meteen een goed gevoel, we hebben een gezellig gesprek gehad over onze verwachtingen voor muziek, licht en onze wens om karaoke te voorzien op onze bruiloft. Nadat we dit allemaal besproken hadden zijn we gaan kijken naar de mogelijke opstelling die de enterainment comany aanbied. Mooie exclusieve dj meubels en zeker geschikt voor een bruiloft! Na het leuke gespek en het zien van apparatuur waren we al snel om en wisten we dat we niet meer verder hoefde te zoeken! Mathijs heeft onze trouwlocatie voorzien van de juiste lichteffecten en gezorgd voor een super sfeer tijdens de feestavond! Hij voelde de muzieksmaak heel goed aan en ook wanneer er een karaoke gezongen kon worden. Bedankt voor al je tijd die je hebt genomen voor ons! De Entertainment Company is een echte aanrader!
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Super DJ, 100 Prozent Verlass, tolles Equipment, freundlich und immer gut drauf. Vielen Dank, kann ich nur empfehlen.
  • Ervaring met: Feest DJ

Gemaakte afspraken worden perfect nagekomen. Goede communicatie en een DJ die zorgt voor een fijn feest.
  • Ervaring met: Bedrijfsfeest DJ

Super vriendelijk en proffesioneel! Houd rekening met de wensen van de klant. Ook heel veel materiaal waarmee het feest helemaal af is en sfeer maakt. Zeker een aanrader voor feesten. Toppers!
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Wij kunnen alleen maar zeggen dat dit bedrijf alles tot in de puntjes heeft verzorgd voor onze bruiloft met licht en geluid. Alles was werkelijk perfect. Vooraf was mijn vrouw nog enigszins sceptisch over de "prijs" , maar gelukkig heb ik haar kunnen overtuigen om de entertainment company op onze bruiloft het licht en geluid te laten verzorgen. Tijdens het feest heeft ze meermaals aan mij gezegd dat het de enige en juiste keus was, de DJ, het licht en het geluid waren top. Maar ook tijdens en de dagen na ons feest zijn we overweldigd met complimenten van de gasten die aanwezig waren. De avond voor onze bruiloft werden we beide nog door Mathijs gebeld om ons veel plezier te wensen op onze huwelijksdag, dat vinden wij een hart voor je klanten hebben. Klasse Mathijs , we zullen je zeker aan vele andere aanbevelen Groetjes Rick en Mirella
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Geweldig bedrijf! Tijdens het organiseren van een surprise party voor mijn moeder heeft Mathijs mij uitstekend geholpen. Hij heeft echt meegedacht aan wat er bij ons feestje het beste paste. Door kennis van de door mij gekozen locatie kon hij mij nog beter van dienst zijn en heeft perfect geadviseerd. De juiste verlichting en uitstekende muziekinstalatie maakte het feest tot een echt groot succes! Echt helemaal TOP! Bedankt!
  • Ervaring met: Feest DJ

Wauw!!Mathijs en Bas jullie hebben er samen voor gezorgd dat ons feest in een woord GEWELDIG was. Wat hebben wij genoten! En samen met ons ook de gasten want wat hebben we veel complimenten over jullie gekregen. Jullie hebben ervoor gezorgd dat de dansvloer steeds helemaal bezet was en dat was wat wij precies wilden. Tijdens de eerste ontmoeting met Bas op de trouwbeurs in Maastricht was er meteen een klik. De verdere communicatie is via Mathijs gelopen en ook met hem hadden we meteen een klik. Fijn, hoe goed er naar onze wensen werd geluisterd. Ook de aanvullende tips, het meedenken en andere ideeën aandragen was voor ons erg prettig. Het telefoontje vooraf aan de bruiloft dat alles in orde was en het telefoontje achteraf hebben wij erg op prijs gesteld. Wij hadden het geluk dat Mathijs en Bas beide aanwezig waren op ons feest. Complimenten voor allebei. De stemming zat er vanaf het begin al direct goed in! Heel erg bedankt voor al jullie moeite en de leuke muzikale verrassing! Groetjes, Emmy & Tom
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Mathijs was onze DJ op ons bruidsfeest en hij was absoluut geweldig. Van hoe persoonlijk en professioneel hij was tot hoe meegaand en enthusiast hij draaide. De sfeer was geweldig en wij en onze gasten hebben was de muziek en het dansen genoten. Ik woon in Amerika en heb met mijn man (een Amerikaan) een bruidsfeest bij mijn oom in Limburg gehad. Het is was moeilijker details te regelen wanneer je niet met elkaar face-to-face kan spreken maar Mathijs was geweldig met communiceren via email en zorgen dat het bedrijf precies wist wat wij wilden voor ons feest. Mathijs heeft zelfs voor het feest gebeld om ons te feliciteren en alles perfect geregeld. Mathijs was hartstikke gezellig en ging met de sfeer mee en stond zelfs klaar om iemands verjaardag impromptu om middernacht te vieren met een 'lang zal ze leven' liedje (we waren vergeten hem dat voor her feest te vertellen). Hij ging ook lekker mee met de gasten in de lol en sprak heel goed in op wat de gasten wilde en wat de energie hoog zou houden. We zijn heel erg blij dat we voor dit bedrijf hebben gekozen want we hadden niet voor een betere avond kunnen wensen. Wij raden dit bedrijf en Mathijs zeker aan! -Sam en George
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Mathijs was onze DJ op ons bruidsfeest en hij was absoluut geweldig. Van hoe persoonlijk en professioneel en hij was en hoe meegaand en enthusiast hij draaide. De sfeer was geweldig en wij en onze gasten hebben was de muziek en het dansen genoten. Ik zou dit bedrijf en Mathijs zeker aanraden!
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

De Entertainment Company! In één woord, Fantastisch!! Tijdens ons Wedding Weekend op Chateau de Presseux, Sprimont, België heeft de Entertainment Company gezorgd voor een fantastische sfeer op ons feest! Vanaf de eerste kennismaking was het contact prettig en warm. Enkele maanden voor onze bruiloft heeft Matthijs Gulpers ons uitgenodigd in zijn studio om kennis te maken, onze wensen door te spreken en om een sfeerimpressie te laten zien. Tijdens dit eerste gesprek zijn onze muziekvoorkeuren uitgebreid besproken en heeft Matthijs zich er goed van vergewist wat voor soort feest wij wilden. Onze wens om er een uitbundig feest van te maken is volledig waargemaakt. Matthijs heeft onze wensen vertaald naar een avond om nooit te vergeten. Tijdens het feest voelde hij de sfeer uitstekend aan, waardoor de dansvloer continue vol was. Iedereen heeft tot in de late uurtjes staan dansen en was achteraf vol lof over de DJ, de muziek en de sfeer. De gehele dienstverlening staat in het teken van service en klantgerichtheid en is naar volle tevredenheid verlopen. Matthijs communiceert erg prettig en duidelijk. Zowel in de periode voor het feest en tijdens het feest met de ceremoniemeesters. Ook de persoonlijke follow-up na de bruiloft hebben wij erg op prijs gesteld. Kortom, wij raden The Entertainment Company van harte aan voor iedereen die er een bruisend feest van wil maken! Hartelijke groeten, Jessica & Peter
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Professioneel en zeer klantvriendelijk. Echt geinteresseerd in de specifieke wensen voor je feest, zodat de juiste DJ met de juiste muziek er een topsfeer van kan maken.

• Ervaring met: Feest DJ

Mathijs heeft van onze bruiloft een bruisend feest gemaakt. De hele avond waren de mensen aan het dansen en alle genres gingen vloeiend in elkaar over. Zijn verlichting/installatie maakte het geheel af. Gewoon een top dj met humor!
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Het was een geweldig feest waar de dj voor de sfeer heeft gezorgd. ..!!! En heel fijn Hoe de communicatie is verlopen ik heb nergens achteraan hoeven lopen het werd allemaal geregeld heel erg fijn onze grote Dank
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Ons verjaardagsfeest is mede namens de Entertainment Company een geslaagde avond geworden! Dank voor jullie medewerking en goede zorgen.
  • Ervaring met: Feest DJ

Onze trouwdag 23 september 2016 was een dag die ons nog lang zal bijblijven. Het feest was helemaal geweldig en van onze gasten krijgen we alleen maar positieve reacties. Zonder de inzet van Martijs Gulpers van de Entertainment Company was dit vast anders geweest. Het gehele traject vanaf de eerste mail tot en met de laatste dans hebben wij als zeer prettig ervaren. Martijs voelde perfect aan, dat ons feest iets bijzonders moest gaan worden. Wij hadden als thema de roerige jaren 20 (The Great Gatsby) om onze dag extra bijzonder te maken. Doordat Mathijs zich zeer open opstelde voor onze ideeën en waar nodig ons bijgestaan heeft met zijn zeer professionele manier van werken en adviseren is het feest geworden zoals wij het graag wilden. Niets was hem te veel, zelfs vooraf een bezoekje aan de feestlocatie was geen probleem. Moest hij wel 130 km enkele reis voor reizen. Hierdoor wist hij precies welke installatie en verlichting nodig was om de sfeer goed neer te kunnen zetten. Ook de mix voor de openingsdans en de samenwerking met de dansgroep was dik in orde. Al met al namens ons een dikke vette 10. Groetjes, Ron en Miranda
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Na een eerdere zeer goede ervaring op een trouwfeest van goede vrienden, besloten we zelf ook met Mathijs Gulpers van “Entertainment Company” in zee te gaan voor ons eigen trouwfeest. Meteen na het eerste kennismakingsgesprek met Mathijs was er een goede klik en hadden we het idee dat hij aan al onze wensen kon voldoen. Mathijs stelde naar onze mening al de juiste vragen (bijv. wat verwacht je van de DJ? Wat is het doelpubliek?). Nadien is hij ook samen met ons op de locatie komen kijken. Hij gaf ons een aantal zeer goede tips en suggesties (lay-out zaal) waar we zelf niet direct rekening mee hadden gehouden. Aangezien wij enkele speciale verzoeken hadden (het afspelen van video’s tijdens het feest), hebben we gevraagd of hij hier ook mee kon helpen. Dit was geen enkel probleem en ook hier weer gaf Mathijs goede tips. De opbouw was perfect verzorgd. Qua verlichting & opzet waren er heel veel mogelijkheden. Wijzelf hadden een doek met lampjes & ook ledverlichting die omhoog scheen. Die laatste deed de zaal echt goed uitkomen. Tijdens de voorbereidingen liet Mathijs ons weten dat hij de avond zelf niet zou komen draaien, maar dat één van zijn andere dj’s tijdens ons feest zou draaien. Hoewel wij aanvankelijk een beetje verbaasd waren, heeft Mathijs ons alle gelegenheid gegeven om ook een kennismakingsgesprek met Frits (de andere dj) te hebben. Ook Frits liet meteen blijken dat hij zeer professioneel met zijn vak bezig is en heeft uiteindelijk ons trouwfeest tot één groot feest gemaakt. Tijdens ons feest hebben wij de hele avond samen met alle gasten genoten van goede muziek en hebben we ons allen het eelt op de voeten gedanst. Op de avond zelf was er een goede mix aan muziek die we op voorhand hadden aangegeven, aangevraagde nummers door de gasten & input van Frits zelf. Hoewel Entertainment Company misschien niet de goedkoopste optie op de markt is, kunnen wij beamen dat het elke euro waard is...
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Het was al een mooie dag , gezien het weer... De locatie Beachclub Degreez was supermooi en de service was top, het personeel en de manager waren erg gezellig en er hing een ongedwongen sfeertje. De DJ Mathijs zorgde voor een goede mix balans tussen oud en jong, zocht naar gezellige momneten en kon de sfeer ook weer goed opbouwen, het zag er verzorgd uit en was een echte sfeermaker. We konden ons geen mooiere dag wensen, bedankt voor je bijdrage... Wat je van ver haalt is altijd goed... Hahaha top gedaan.

Over Entertainment Company

Filter op Taal