Wat een geweldige service!

Ik heb hier een hele fijne service ervaren, omdat ik heel erg omhoog zat met een kapotte printer thuis, en een deadline voor mijn dochters schoolproject . De printer die ik wilde bestellen was helaas niet meer op voorraad maar kreeg het advies om een andere printer dan te bestellen die even goed was ! Dat soort dingen vind je niet altijd zelf op internet,en zeker niet in tijdnood.. De beste man dacht erg met mij mee en deed hem zelfs hoogstpersoonlijk bij het postkantoor brengen voor mij zodat ik hem morgen heb ! Dit is gewoon de service waar je niet van durft te dromen dus ik ben erg blij en kan iedereen Pro Office van harte aanbevelen !

Goed begonnen, maar slecht afgelopen

Initieel wou ik 3 sterren geven, maar op het einde toch gegaan voor 1. Het begon eigenlijk vrij goed, met een vrij vlotte communicatie en ook een positief antwoord om de reeds bestelde printer (A) uit de verzending te halen omdat er een ander model (B) zou binnenkomen wat ons meer zou bevallen (en 40€ duurder was). Eenmaal de bevestiging te krijgen van het binnenkomen van printer B, bleek de meerkost niet 40€, maar 70€ te zijn. Ok, dit kan uiteraard gebeuren bij schaarste. Bovenop deze 70€ werden dan opeens ook nog 15€ verzendkosten aangerekend, waarbij deze bij printer A niet van toepassing waren. Omdat de meerprijs dan al 85€ werd i.p.v. de voorziene 40€ hebben we dan maar gevraagd de volledige bestelling te annuleren. Hierop kreeg ik het antwoord dat dit zeker mogelijk was en het hen goed uitkwam omdat ze nog 1 printer te weinig hadden (voor een grotere bestelling vermoed ik dan). Iedereen gelukkig dacht ik dus, tot een uurtje later bleek dat het reeds betaalde bedrag niet volledig konden terugbetalen maar 20€ moesten inhouden voor handelingskosten en het aanmaken van een verzendlabel. Kortom, vriendelijk en behulpzaam zolang je geld lijkt achter te laten bij hun, iets minder hulpvaardig als dit niet meer het geval blijkt. Ze willen precies vooral iedere euro binnenhalen. Tot slot nog een gratis tip voor wie er toch nog zou willen bij bestellen. Lees hun algemene voorwaarden goed. Bij retour heb je niet enkel de retourkosten aan je been, maar houden ze ook nog 10% van het aankoopbedrag in.

Beste Jordan, Jammer dat je dit zo ervaren hebt en dat betreurt ons. Wij hebben heel erg ons best gedaan om te voorkomen dat de in eerste instantie bestelde printer verstuurd zou worden. Doordat wij de printer nog bij de post vandaan hebben gehaald, hebben wij je alleen de verzendkosten naar België berekend. Gelukkig hadden wij, ondanks de zeer beperkte beschikbaarheid, de mogelijkheid nog een aantal all in one printers te kunnen bestellen, jammer genoeg wel duurder dan normaal. Maar hierover hebben wij gecommuniceerd. Wij zijn een business to business webshop en wij hebben inderdaad andere voorwaarden dan consumenten webshops. Jammer dat je dit zo ervaren hebt, Als je wilt kun je persoonlijk contact met mij opnemen. Groeten, Johannes van der Schaar Pro Office

Snelle communicatie, meedenkend en een goede service na aankoop

Pro Office is een fijn bedrijf met een persoonlijke benadering, het in hoogte verstelbare bureau van JOOB bevalt uitstekend en is precies als verwacht. Dit was mijn eerste bestelling, zeer tevreden, en daardoor volgt er meer. Enig puntje van kritiek is dat niet alles op de website leverbaar is. Dit wordt wel direct gecommuniceerd en er wordt een alternatief aangeboden.

een correct bedrijf dat zijn afspraken nakomt

Met kennis en bereidheid, om voor mij de perfecte bureastoel te vinden

Na online verschillende bedrijven vergeleken te hebben erg blij dat ik bij Pro Office besteld heb. Bij het bezoek van de showroom in Meppel vakkundig advies gekregen, waarbij ze alle tijd namen en goed naar mijn wensen luisterde. Persoonlijke aanpak, veel keus, vakkundig en een goede klantenservice. Een aanrader!

Very bad service from a web shop

Very bad service from a web shop. I have placed ordered 12 days ago from their web shop. After 5 days I did not hear anything from them, I have called them. A young boy told me after I gave him the order number, that the person who is dealing with order is not there. It was Friday 2 pm, which is a normal office hours. So an other person come to the phone, and told me that the item I have ordered is out of stock. I told her, it is a really bad service, and It is not so professional: If you do put item on the web shop as available which is actually out of stock. So after waiting an other 3 days, I got an email that the item is available. After that, it took them again an other 4 days, to send me the email that they will deliver the item next day. I am waiting today for my item to be delivered. For me, they can take off the PRO sign from their web shop name.

Beste Mevrouw Ferenci, Het spijt ons dat u de levering van uw bestelling als negatief heeft ervaren. Onze voorraad van kantoorartikelen wordt up to date getoond op onze webshop en het door u bestelde product was op dat moment niet voorradig. Daarbij kwamen beide producten uit verschillende magazijnen en zijn wij genoodzaakt geweest om deze order vanuit onze winkel in één pakket aan u te sturen. Wij hebben uw medewerker hier via de email en telefonisch van op de hoogte gebracht. Nogmaals het spijt ons dat deze bestelling langer heeft geduurd dan gebruikelijk. U mag mij ook persoonlijk bellen als u dat wilt. Groeten Johannes van der Schaar, Pro Office

alles correct gedaan

goed samenwerking

Wat een service! En ik ben ontzettend goed geholpen!

Heel vriendelijk te woord gestaan en zeer snelle service

Na een telefoontje ivm een vraag voor het leveren van een aantal nieuwe sleuteltjes. Kreeg ik na een paar minuten al bericht dat deze sleuteltjes geleverd zouden worden zelfs als extra service. vandaar mijn positieve oordeel.

Snel schakelen en denken in mogelijkheden & oplossingen!

Dank voor het steeds snel schakelen en oplossen. Geruststellend idee een dergelijke fijne print-partner (dichtbij) achter je te hebben staan.

Erg goed, accuraat en snel geholpen met het actualiseren van mijn OKI printerdriver. Dank.

• Snelheid en levertijd

Wij hebben contact gehad met Johannes en hij heeft ons deskundig en erg prettig geholpen. Wij hebben nu onze 40 Akoestische schermen binnen in KPN groen en we zijn hier erg blij mee. De levering duurde tijdens de feestdagen iets langer maar de bezorging was ook weer heel erg netjes verzorgd.

• Snelheid en levertijd

super goede en snelle service! we bestellen hier zeker nog terug. Ik beveel het alvast zeker aan.

• Snelheid en levertijd

Zeer blij ben ik met de manier waarop Pro Office als organisatie en Johannes van der Schaar als medewerker zijn klanten benadert, oplossingsgericht communiceert bij problemen en daarbij scherp de vinger aan de pols houdt. Grote dank voor jullie toegevoegde waarde!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ik wacht al enorm lang op een antwoord aangaande een geleverd artikel. Ik ontvang GEEN ENKELE reactie! Ik ga er eigenlijk van uit dat dit ook niet bij de "klanten vertellen" zal verschijnen. Ik betreur het dat uw firma dit niet professioneel kan oplossen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Snelheid en levertijd

Beste Heidi, Je hebt gelijk dat je al een reactie had moeten hebben. Van te voren wist je dat je geen keuze had in de kleur kiezen. Dat er een roze is geleverd die niet in de omschrijving stond, hadden wij ook niet verwacht. Wij hebben deze klacht bij onze leverancier neergelegd en wachten op een reactie. Het spijt ons dat dit ook bij ons uit het vizier is geraakt. Wij gaan hier nogmaals achteraan om de roze om te kunnen ruilen. Groeten, Johannes van der Schaar

• Snelheid en levertijd

Dozen besteld maar door productiefoutje waren ze niet goed, perfect opgelost gelijk nieuwe gekregen top service bedankt Johannes !!

• Snelheid en levertijd

Frysk dus dat zegt genoeg

• Snelheid en levertijd

Ik doe al jaren zaken met Pro Office. Ik wordt altijd goed en deskundig geholpen.

• Snelheid en levertijd

• Ervaring op de website N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

ladeblok via web shop gekocht, prijs-kwaliteit goed, communicatie en leverdatum zeer slecht zonder bericht stond deze vandaag bij de buren op de stoep,,, rrrr, , probeer hier in een volgende keer even over de berichten dat deze uitgeleverd wordt

• Snelheid en levertijd

Geachte heer Linders, Spijtig te horen dat u niet tevreden bent over de communicatie en leverdatum. Wij hebben het ladeblok verstuurd na uw opmerking dat het ladeblok onder de carport voor de auto of bij de buren gezet kon worden indien niemand aanwezig zou zijn. Wat betreft de communicatie, wij zullen voor volgende orders bericht geven wanneer er geleverd gaat worden. Vriendelijke groet Pro Office.

We zijn prima geholpen door de helpdesk en hebben hierdoor een aanmerkelijk goedkopere en goede deal kunnen sluiten. We zijn heel tevreden. Dank!

Rabroekenweg 9 7942 JE Meppel

Over Pro Office.nl

Pro Office, online kantoorvakhandel voor bedrijven