Ben heel blij dat u mijn de printer kon leveren.

Heelhaas heb ik vergeten er het kabeltje bij te bestellen om an de laptop te koppelen. Zou het mogelijk zijn dat u mij dat nog toestuurt (Tegen betaling uiteraard.) Ik ben er nog niet an toe gekomen. De programma's te updaten via internet. In mijn laptop bevindt zich geen ingebouwde diskdrive. Bestaat daarvoor de mogelijkheid voor enige ondersteuning via Brother of Pro Office? Vriendelijke groeten, Mat Janssen

Duidelijk en prettig bedrijf

Producten besteld via de site, hiervan keurig op de hoogte gesteld van levering. Bij vragen werden deze steeds snel en correct beantwoordt.

Goede snelle levering

Goed product, snelle levering

Prima support

Snel, compleet en prima service. Deskbike bevalt goed!

Excellent shopping experience

Prices are very competitive. Customer service is exceptional. Delivery was quicker than expected. Very highly recommended.

Top service!

Helaas kon mijn bestelling niet op tijd worden geleverd ivm een probleem in de fabriek. Pro Office heeft dit super netjes afgehandeld. Allereerst natuurlijk hun welgemeende excuses en als dank voor mijn begrip (het lag immers niet aan PO) kreeg ik een kortingscode voor een volgende aankoop. Deze aankoop gaat er zeker komen! Dit bedrijf doet wat het beloofd. Complimenten!

Goed telefonisch contact, snelle levering en service is fantastisch!

Goed telefonisch contact, snelle levering en service is fantastisch

Levering snel en accuraat

De bestelling werd snel en zorgvuldig geleverd. De printer voldoet uitstekend!

Zeer snelle service

De artikelen waren zeer snel geleverd en goed verpakt.

snel duidelijk

Correcte afspraken en stipte afweking.

Idem

Top service, kan niet beter.

Goed advies, efficiënt en snel.

Topservice

Na telefonisch heel prettig en zeer uitgebreid de voor ons belangrijke informatie te hebben gekregen, is de bestelling geplaatst en boven verwachting snel geleverd. Heel prettig zaken gedaan!

fijn bedrijf

Gewoon een fijn bedrijf om mee te werken. Erg behulpzaam en correct.

Goede prijzen, snelle verzending

Netjes verpakt goed aangekomen. Niks meer aan doen, zo hoort het!

goede hulp en uitleg aan de telefoon

goede hulp en uitleg aan de telefoon; goed product

Snelle levering goed verpakt

Snelle levering van de bestelling, goede prijs kwaliteit verhouding, netjes verpakt

Super snel, perfect materiaal.

De printer voldoet echt aan mijn wensen. Hij print enorm mooi. Handig in gebruiken. Ik heb wel wat moeten zoeken om de draadloze WiFi functie te activeren. Maar de aanhouder wint. Bedankt voor de snelle levering. En de goede uitleg op jullie website.

topper

klantvriendelijk, behulpzaam, goede service

Top meubel

De bestelling is zeer vlot verlopen. Er was bij levering een klein foutje maar werd snel opgelost.

prima service

alles netjes op tijd geleverd, ook prima service en hulp bij de vervanging van een deel van de bestelling dat niet meer leverbaar bleek...

Duidelijke website en gemakkelijke bestelmodule.

Een opmerking: Verzending via DPD is een drama. Onduidelijke informatie en de zending is 5 dagen onderweg geweest.

Volgens afspraak geleverd.

Correcte levering volgens afspraak , de kwaliteit van het product is ook dat ik verwacht had. (Hoop dat ik dat over 5 jaar nog kan zeggen ;-) Wel een lange levertijd. (Was wel bekend)

Top Sevice, product van hoge kwaliteit, sterk aanbevolen!

Snelle en correcte levering

Product was eerst niet volledig voorradig maar toch is men er in geslaagd om op vrij korte termijn het product te leveren.

Over Pro Office.nl

Pro Office, online kantoorvakhandel voor bedrijven