Appways is een ontzettend flexibel bedrijf die goed luistert naar de wensen van de klant. Zo heb ik met mijn bedrijf een app laten ontwikkelen door Appways die naadloos aansluit op de online groei die ik wil realiseren met mijn bedrijf. Appways is erg goed op de hoogte van de ontwikkelen binnen retail en weet wat mijn bedrijf nodig heeft om online en offline een stap voor te kunnen zijn voor de revolutie binnen de retail. Het prettige is dat Appways snel reageerd op vraagstukken die ik had en zo nodig direct de aanpassingen kunnen implementeren in de app. Petje af voor de service en kennis die dit bedrijf in huis heeft. (Bedrijf: AINZ)

(Bedrijf: Adficom)

• Persoonlijk advies

Ik kan niet anders dan zeer tevreden zijn, en meer! Uitermate prettige en professionele jongens die het idee waar ik mee kwam om wisten te zetten in een fantastische app. De begeleiding gedurende de ontwikkeling van de app was super. Binnen een paar weken af! TOP! (Bedrijf: Terrah)

• Persoonlijk advies

Uitstekend samengewerkt met Mike en zijn team. Voor de app "BPZ Deurscanner" hebben wij zelf het ontwerp aangeleverd, waarna Appways het functionele stuk heeft opgepakt. Prima samenwerking! (Bedrijf: BPZ)

• Persoonlijk advies

Zeer snelle service, communicatief en klantvriendelijk! (Bedrijf: Papa John's)

• Persoonlijk advies

Heerlijk om direct zaken te kunnen doen met appways! Het feit dat ik geen enkel verstand heb van het maken van apps was al vanaf het eerste contact geen enkel probleem. Ik werd snel en vakkundig geholpen door de uitstekende accountmanagers Ben en Leonard. TOP! (Bedrijf: ManPowerGroup)

• Persoonlijk advies

Ik ben blij met de app die AppWays voor ons heeft gerealiseerd. Het is een mooie app geworden en erg gebruiksvriendelijk. Bovendien is alles erg snel gegaan en had ik er zelf nauwelijks werk aan. (Bedrijf: ICT Waarborg)

• Persoonlijk advies

Aangezien wij zelf totaal geen kennis hebben op het gebied van apps zochten wij een partij die onze bedrijfsvisie goed kon vertalen naar een passende en mooie app. De uiteindelijke app voldoet qua gebruiksvriendelijkheid en look-and-feel helemaal aan onze verwachtingen en we zijn zeer blij dat we hebben gekozen voor Appways!

• Persoonlijk advies

We hebben een app laten maken voor onze website waar toeslagen aangevraagd kunnen worden. Het resultaat was een goede snelle app waar meegedacht was met het concept. Kortom helemaal top, we zullen onze volgende app ook door AppWays laten maken.

Snelle reactie terug.

• Persoonlijk advies

een fatsoenlijk bedrijf wat naar de vragen van de klant luister en ook advies geeft wanneer de klant er zelf niet uitkomt.

• Persoonlijk advies

Plezierige partij om mee samen te werken, meedenkend in zowel concept als proceskant.

Top service!

• Persoonlijk advies

Knap werk van appways! Top kerels

• Persoonlijk advies

Onze app is snel gebouwd. Precies wat wij in gedachten hadden. Heel erg bedankt Appways team!

• Persoonlijk advies

Ik ben zeer tevreden over diensten van Appways. Erg betrokken, deskundig en persoonlijk.

• Persoonlijk advies

Van het eerste contact tot de oplevering van de app voor lea-shaving.nl super tevreden!

• Persoonlijk advies

Prettig en direct. Korte lijntjes, zoals je van een modern bedrijf verwachr!

• Persoonlijk advies

Goede samenwerking en erg tevreden

• Persoonlijk advies

Appways heeft voor mij een uitstekende app opgeleverd, volledig naar mijn wensen!

• Persoonlijk advies

APPways heeft mij goed bijgestaan met advies en een prima eindproduct geleverd binnen de afgesproken termijn!

• Persoonlijk advies

Een zeer professioneel bedrijf en een goed contact met de deskundige medewerkers, goede service. Zeer tevreden over het eindresultaat! Ik kan iedereen AppWays van harte aanbevelen!

• Persoonlijk advies

Zeer deskundige app ontwikkelaars met goede ervaring en kennis in huis!