Fijne samenwerking!

Fijne samenwerking en prima eindresultaat!

Prima App en mooie uitbreiding van onze service

Wij hebben ene uitzendbureau in Utrecht en hebben een bedrijven App laten maken door AppMKB. Een App waarmee wij onze medewerkers van informatie voorzien en zij hun uren kunnen invullen. Deze App hebben wij met NoCore gekoppeld waarin de uren worden verzameld vooraf de facturering.

Enorme tijdsbesparing

Ik heb voor mijn bedrijf een inwerk applicatie laten maken bij AppMKB / dotsolutions waar ik erg over te spreken ben. De bedrijfsinformatie die nu standaard beschikbaar is voor nieuwe medewerkers d.m.v. een e-learning bespaart een hoop tijd. Ze denken mee en zijn specialist in hun vak.

Fantastisch product voor een zeer plezierige prijs!

De app die AppMKB/dotsolutions voor ons heeft gebouw is fantastisch. Na een korte gesprek hebben wij onze wensen doorgegeven. Men kwam zelf met aanvullingen waar wij zelf nog niet aan hadden gedacht. Vervolgens was de prijs zeer plezierig en had men de app ook nog binnen twee weken gebouwd. We zijn er zeer blij mee. Geen randstad praktijken gewoon Noordelijke nuchterheid.

Prima App en goede service

AppMKB is zeer kundig als het om Apps gaat. Ze denken altijd mee, komen met ideeën en leveren snel.

Snelle communicatie, altijd direct antwoord. Een bureau met geduld. Flexibel en altijd behulpzaam, ook al loopt het project uit. Zeer tevreden.

• Persoonlijk advies

Netjes en correct We hebben een mooie oplevering in ontvangst genomen.

Grafisch goed inzicht!

• Persoonlijk advies

Ze hebben mij erg goed geholpen met de app voor A-typical.nl. Ze reageren snel op mijn mail wat ik erg fijn vindt. Ook zijn ze duidelijk in de communicatie. Communicatie vind ik belangrijk bij een samenwerking. Daardoor is de deskundigheid en het persoonlijk advies ook top!

• Persoonlijk advies

Bijzonder deskundige medewerkers, die ons als leek in de wereld van de apps bijzonder geholpen hebben de juiste app te ontwikkelen voor een acceptabele prijs.

• Persoonlijk advies

Vriendelijke en professionele service waarmee je snel een eenvoudige doch effectieve app kan laten ontwikkelen. Veruit de goedkoopste in de markt zonder te verliezen op kwaliteit

• Persoonlijk advies

goede samenwerking met Mike. aangezien wij totaal geen ervaring hebben in deze branche werd het goed uitgelegd! ook de communicatie erg fijn dat ze altijd bereikbaar zijn, zelf in het weekend en 's avonds tot laat.

• Persoonlijk advies

Mensen weten goed waar ze over praten en denken goed met de klant mee en hebben vrijwel overal een goede oplossing voor.

• Persoonlijk advies

Snelle intake, duidelijke uitvoer, goede oplevering en scherp prijsbeleid. We zijn prima tevreden over onze app.

• Persoonlijk advies

Goede service! Vragen worden snel beantwoord en updates worden snel doorgevoerd.

• Persoonlijk advies

Fijne samenwerking met Leonard, hij doet er alles aan om alle processen tot tevredenheid te begeleiden tot de klus geklaard is. Minpuntje is wel de beperkte keuze icoontjes. Verder zeker een aanrader voor functionele apps.

• Persoonlijk advies

Wij ervaren AppMKB zoals ze zich zelf hebben aangeboden op hun site. No Nonsens. Een betere omschrijving voor dit bedrijf bestaat niet. Ze verrichten in onze ogen wonderen in een zeer korte tijd en ze zijn zeer service gericht. Daarnaast ook een zeer goede prijs. Dit vind je nergens.

• Persoonlijk advies

Zeer tevreden en gezien mijn onervarenheid met dit specialisme, word ik zeer goed geholpen. De samenwerking is prettig. (Bedrijf: DAF Trucks)

(Meubelspuiterij Hoogeveen)

• Persoonlijk advies

Prettige ervaring gehad met dit bedrijf, ze weten wat ze doen en denken graag met je mee over het eindresultaat. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Persoonlijk advies

Onze app werkt uitstekend!

• Persoonlijk advies

Prettige (snelle) samenwerking, denken goed mee met de klant en zijn altijd bereikbaar. (Bedrijf: Vos Koffie)

• Persoonlijk advies

Zeer tevreden over de dienstverlening. (Bedrijf: TranslationKings)

(Bedrijf: Shabu Shabu)

• Persoonlijk advies

Voor Inkoop Experts heeft AppMKB een app ontwikkeld waarmee mijn aanvragen ook op iedere smartphone kunnen worden aangevraagd, deze werd naar wens ontwikkeld en was binnen no-time live! (Bedrijf; InkoopExperts)