Snelle communicatie, altijd direct antwoord. Een bureau met geduld. Flexibel en altijd behulpzaam, ook al loopt het project uit. Zeer tevreden.
  • Persoonlijk advies

Netjes en correct We hebben een mooie oplevering in ontvangst genomen.

Grafisch goed inzicht!
  • Persoonlijk advies

Ze hebben mij erg goed geholpen met de app voor A-typical.nl. Ze reageren snel op mijn mail wat ik erg fijn vindt. Ook zijn ze duidelijk in de communicatie. Communicatie vind ik belangrijk bij een samenwerking. Daardoor is de deskundigheid en het persoonlijk advies ook top!
  • Persoonlijk advies

Bijzonder deskundige medewerkers, die ons als leek in de wereld van de apps bijzonder geholpen hebben de juiste app te ontwikkelen voor een acceptabele prijs.
  • Persoonlijk advies

Vriendelijke en professionele service waarmee je snel een eenvoudige doch effectieve app kan laten ontwikkelen. Veruit de goedkoopste in de markt zonder te verliezen op kwaliteit
  • Persoonlijk advies

goede samenwerking met Mike. aangezien wij totaal geen ervaring hebben in deze branche werd het goed uitgelegd! ook de communicatie erg fijn dat ze altijd bereikbaar zijn, zelf in het weekend en 's avonds tot laat.
  • Persoonlijk advies

Mensen weten goed waar ze over praten en denken goed met de klant mee en hebben vrijwel overal een goede oplossing voor.
  • Persoonlijk advies

Snelle intake, duidelijke uitvoer, goede oplevering en scherp prijsbeleid. We zijn prima tevreden over onze app.
  • Persoonlijk advies

Goede service! Vragen worden snel beantwoord en updates worden snel doorgevoerd.
  • Persoonlijk advies

Fijne samenwerking met Leonard, hij doet er alles aan om alle processen tot tevredenheid te begeleiden tot de klus geklaard is. Minpuntje is wel de beperkte keuze icoontjes. Verder zeker een aanrader voor functionele apps.
  • Persoonlijk advies

Wij ervaren AppMKB zoals ze zich zelf hebben aangeboden op hun site. No Nonsens. Een betere omschrijving voor dit bedrijf bestaat niet. Ze verrichten in onze ogen wonderen in een zeer korte tijd en ze zijn zeer service gericht. Daarnaast ook een zeer goede prijs. Dit vind je nergens.
  • Persoonlijk advies

Zeer tevreden en gezien mijn onervarenheid met dit specialisme, word ik zeer goed geholpen. De samenwerking is prettig. (Bedrijf: DAF Trucks)

(Meubelspuiterij Hoogeveen)
  • Persoonlijk advies

Prettige ervaring gehad met dit bedrijf, ze weten wat ze doen en denken graag met je mee over het eindresultaat. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Persoonlijk advies

Onze app werkt uitstekend!
  • Persoonlijk advies

Prettige (snelle) samenwerking, denken goed mee met de klant en zijn altijd bereikbaar. (Bedrijf: Vos Koffie)
  • Persoonlijk advies

Zeer tevreden over de dienstverlening. (Bedrijf: TranslationKings)

(Bedrijf: Shabu Shabu)
  • Persoonlijk advies

Voor Inkoop Experts heeft AppMKB een app ontwikkeld waarmee mijn aanvragen ook op iedere smartphone kunnen worden aangevraagd, deze werd naar wens ontwikkeld en was binnen no-time live! (Bedrijf; InkoopExperts)
  • Persoonlijk advies

Zeer klantvriendelijk. Goede kwaliteit en een uitstekende service. Een aanrader om zaken mee te doen
  • Persoonlijk advies

Appways is een ontzettend flexibel bedrijf die goed luistert naar de wensen van de klant. Zo heb ik met mijn bedrijf een app laten ontwikkelen door Appways die naadloos aansluit op de online groei die ik wil realiseren met mijn bedrijf. Appways is erg goed op de hoogte van de ontwikkelen binnen retail en weet wat mijn bedrijf nodig heeft om online en offline een stap voor te kunnen zijn voor de revolutie binnen de retail. Het prettige is dat Appways snel reageerd op vraagstukken die ik had en zo nodig direct de aanpassingen kunnen implementeren in de app. Petje af voor de service en kennis die dit bedrijf in huis heeft. (Bedrijf: AINZ)

(Bedrijf: Adficom)
  • Persoonlijk advies

Ik kan niet anders dan zeer tevreden zijn, en meer! Uitermate prettige en professionele jongens die het idee waar ik mee kwam om wisten te zetten in een fantastische app. De begeleiding gedurende de ontwikkeling van de app was super. Binnen een paar weken af! TOP! (Bedrijf: Terrah)
  • Persoonlijk advies

Uitstekend samengewerkt met Mike en zijn team. Voor de app "BPZ Deurscanner" hebben wij zelf het ontwerp aangeleverd, waarna Appways het functionele stuk heeft opgepakt. Prima samenwerking! (Bedrijf: BPZ)

Over AppMKB

Filter op Taal