• Eindresultaat N.v.t.

We zijn heel blij met het ontwerp van Karin. Al onze wensen zijn verwerkt in een strak en mooi ontwerp. Het beplantingsplan is heel handig en geeft veel informatie. Communicatie ging snel en soepel.

• Eindresultaat

Karin heeft onze tuin geheel naar onze wensen ontworpen. Het resultaat is prachtig, mooi strak en onderhoudsvriendelijk, precies wat we wilden!

• Eindresultaat

Wij hebben een zeer prettig contact met Karin gehad. Ze heeft onze wensen tuinwensen mooi weten te verwerken in het ontwerp. Je krijgt duidelijke tekeningen, een goed beplantingsoverzicht. In het voorjaar gaat de uitvoering plaatsvinden.

• Eindresultaat

Prettige kennismaking en ideeën bundelen. Onze eerste reactie op het ontwerp: oké, veel werk (o.a. 7 meter lange vijver), moeilijk in de praktijk voor te stellen. Echter het eindresultaat mag er zijn: het is een prachtige achtertuin geworden, beter passend bij ons huis en interieur! Nu willen wij ook graag onze zij -en voortuin en oprit in dezelfde stijl door Karin laten ontwerpen. De afspraak is al gemaakt!!

• Eindresultaat

Prima persoonlijk contact. Goed ontwerp. Beplantingslijst en heldere 3D tekening goed uitgangspunt voor uitvoering van het ontwerp.

• Eindresultaat

Fijne communicatie, heel knap hoe ze onze stijl/smaak terug heeft laten komen in het ontwerp. Wij vinden het ontwerp erg mooi en hopen het op korte termijn te kunnen realiseren.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Eindresultaat

Karin heeft voor onze kleine stadstuin echt een fantastisch ontwerp gemaakt. Waarbij de ruimte optimaal benut wordt en daardoor groter lijkt. Daarnaast heeft ze heel goed geluisterd naar onze smaak. Er was echt niets wat we aan het ontwerp willen veranderen. En zelf hadden we dit nooit kunnen bedenken. Ik kan niet wachten tot we van de tekening werkelijkheid kunnen maken!!

• Eindresultaat

Tijdens het maken van een moodboard was ik al een aantal keer foto's van een tuin van Karin tegengekomen, ook in magazines zag ik haar werk en was op slag verliefd. Toen ik vast liep met mijn eigen ideeën, was het dan ook logisch dat ik Karin ging benaderen. Ik was positief verrast door haar prijsopgave voor het ontwerp, en haar snelle handelen. Na anderhalve week het ontwerp ontvangen en direct een grote glimlach op mijn gezicht. De elementen die voor mij belangrijk waren zag ik terug en het ontwerp zat logisch in elkaar. Erg handig is ook het gidsje met plantensoorten. Het is een soort handleiding/boodschappenlijstje waardoor zelfs de grootste leek weet wat je nodig hebt. Wat ook prettig is aan Karin's manier van werken is dat je de tuinaanleg kan uitbesteden aan de hovenier van jouw eigen keuze (bij andere ontwerpers zouden we meer betalen en zouden zij een van hun partners de aanleg laten doen). Dik tevreden met de werkwijze van Karin en het prachtige ontwerp wat ze heeft geleverd.

• Eindresultaat N.v.t.

• Eindresultaat

Zeer efficiente wijze van werken. Prettige interactie. Zeer goed geluisterd. Professioneel uitgewerkt. Hele goede ervaring.

• Eindresultaat

We hebben prettig contact gehad en er is goed meegedacht. We zijn blij met het resultaat en we gaan het ontwerp uitvoeren.

• Eindresultaat

Wij zijn zeer tevreden over het ontwerp. Karin heeft alles goed gedocumenteerd en een mooi beplantingsplan gemaakt. Tijdens de renovatie van de tuin is zij komen kijken en hebben we op haar advies nog aanpassingen gedaan. Heel blij zijn we ook met de hovenier: firma Muis uit Nijkerk, die zij ons had geadviseerd. Hoveniersbedrijf Muis heeft het plan erg goed uitgevoerd, op een heel prettige manier.

• Eindresultaat

Karin heeft onze wensen geweldig vertaald naar een schitterend tuinontwerp. Tel daarbij het gedetailleerde beplantingsplan en documentatie, dan kom je op een zeer mooi eindresultaat!

• Eindresultaat

Prachtig ontwerp dat bij ons én ons huis past!

• Eindresultaat

Karin komt met verassende invalshoeken en is to-the-point. De uitwerking van de plannen is gedetailleerd en zeer verzorgd.

• Eindresultaat

Wij wilden graag een tuinplan om het daarna gedeeltelijk zelf uit te gaan voeren. Karin heeft een mooi en verrassend ontwerp gemaakt waarmee we heel tevreden zijn

• Eindresultaat

Karin voelt goed aan wat je wensen zijn en verrast je met een tuinontwerp dat echt bij je past. Ik kan niet wachten tot het ontwerp werkelijkheid wordt. Dank Karin voor het plezierige traject wat wij doorlopen hebben.

• Eindresultaat

Je hebt een passend ontwerp voor ons gemaakt voor onze tuin! Door jouw kennis en creativiteit zijn we verrast.

• Eindresultaat

Dank Karin, voor het uitgebreide beplantingsplan. We zijn er ontzettend blij mee!

• Eindresultaat

Karin heeft in korte tijd onze wensen inzichtelijk gemaakt door goed te luisteren en deze te vertalen in een prachtig ontwerp. Iets waar wij zelf niet op waren gekomen! Bedankt Karin!

Zeldertseweg 94 3828 PP Hoogland